گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

انواع قاب لپ تاپ

 

تعمیر قاب لپ تاپ لنوو و یا تعویض آن منوط به داشتن یک قاب مشابه است. به عبارتی دیگر تعویض قاب نمایشگر لپ تاپ در صورتی امکان پذیر است که تعمیرگاهی که به آن مراجعه کرده اید، قاب نمایشگر لپ تاپ شما را داشته باشد. اگرچه در غالب موارد قاب های مشابه به سختی یافت می شوند اما مرکز تعمیرات لنوو برخوردار از آرشیو جامعی از کلیه لوازم جانبی لپ تاپ های لنوو به ویژه قاب های لپ تاپ است.تعمیرات ایسر نیز از واحد هایی مستقل از یکدیگر تشکیل شده است. بهره مندی از متخصصان مجرب سبب شده تا تعمیرات به صورت تخصصی و با کیفیتی عالی ارائه شوند. دسترسی به مدرن ترین تجهیزات و دانش لازم برای تعمیرات انواع دستگاه های ایسر روند تعمیرات را سرعت بخشیده است. استفاده از قطعات اصل نیز برای کاربران تضمین خواهد شد. تکنسین های این مجموعه در وهله ی اول به تعمیر و ترمیم قطعات معیوب می پردازند.در بعضی موارد تعمیرات نتیجه ی مطلوب نداشته و آسیب دیدگی تا حدی است که مجبور به تعویض قطعات هستیم. دستگاه های معیوب پس از اعمال تعمیرات برای کاربران تست شده و سپس تحویل داده می شوند.این امر سبب گشته تا مراجعان به این مرکز نیازی به جستجوهای کسالت بار و زمانبر نداشته باشند و با یک بار مراجعه بتوانند کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. تعمیر قاب لپ تاپ لنوو در این مرکز بر اساس هزینه مصوب اتحادیه تعمیرکاران، در کمترین زمان و با نمونه اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد. برخی از خدمات مرکز تعمیر قاب لپ تاپ لنوو عبارتند از:

 

 

  •     تعمیر قاب انواع لپ تاپ و تبلت ، دوربین دیجیتال و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  •     تعمیر لولای ( تعمیر لولا ) انواع لپ تاپ به صورت تاشو و گردشی
  •     جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب های پلاستیکی لپ تاپ لنوو
  •     ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی لپ تاپ لنوو
  •     تعمیر لولای شکسته لپ تاپ لنوو
  •     تعمیر قاب لپ تاپ لنوو
  •     تعویض قاب لپ تاپ لوو
  •     ترمیم و جوش پلاستیک قاب لپ تاپ لنوو
  •     تعمیر شکستگی قاب لپ تاپ لنوو

قاب زیرین لپ تاپ

 

 ارائه مشاوره کاملا تخصصی و مورد اطمینان ، با تکیه بر دانش متخصصین و تکنولوژی کمپانی های تولید کننده لپ تاپعیب یابی و آنالیز تخصصی و جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی لپ تاپ و تهیه گزارش فنی از وضعیت لپ تاپ با استفاده از ۱۵ سال تجربه و تخصص کارشناسان شرکت F1 Groupانجام سرویس جامع و تعمیرات لپ تاپ در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیتلپ تاپ شما در زمان تحویل به واحد کارشناسی شرکت F1 Group ، از لحاظ هر گونه آسیب ظاهری و عملکرد کنترل می شود ، ما مراقب کلیه جزئیات کار هستیم و اطلاعات آنها را از جمله شماره سریال دستگاه ها ثبت و ضبط می کنیم. نتیجه اینکار اینست که ما همیشه قطعات مناسب را در صورت نیاز برای لپ تاپ شما تهیه می کنیم تا به دلیل اشتباه در نوع قطعه مورد نیاز لپ تاپ ، آسیبی به لپ تاپ شما در حین تعمیرات و پس از آن وارد نشود. ما برای نگهداری و محافظت از لپ تاپ شما محفظه امنی را طراحی و ساخته ایم تا لپ تاپ شما از آسیب های غیر مترقبه به دور باشد.مخاطرات سپردن لپ تاپ و کامپیوتر به مراکز غیر مجازبا توجه به تخصصی بودن شناخت مشکلات قطعات لپ تاپ و کامپیوتر و نیاز به امکانات ، تجربه و تخصص بالا به همراه ابزار پیشرفه کارگاهی طبیعتا مراکز انگشت شماری هستند که توانایی انجام این امر را دارا هستند و با توجه به تجربه چندین ساله در این خصوص به دفعات دیده شده که اکثر همکاران فقط به صرف اینکه فروشنده کالا هستند اقدام به تبلیغات و دریافت لپ تاپ یا قطعات کامپیوتر جهت تعمیر یا انجام امور خدماتی می نمایند و به این دلیل که تخصص و ابزار کافی در دسترس ندارند قطعات یا لپ تاپ دریافتی را به مراکزی مانند مرکز خاور میانه میسپارند که این مسئله باعث ایجاد هزینه اضافه به کاربران می شود گاهی دیده و شنیده شده تا چند برابر هزینه واقعی تعمیر لپ تاپ دریافت شده است این سکه روی دیگری هم دارد بارها لپ تاپ هایی به دست این مجموعه رسیده است که همکاران با تصور اینکه می توانند لپ تاپ را تعمیر کنند اقدام به انجام کار غیر اصولی روی دستگاه نموده اند و این مسئله در اکثر اوقات باعث خرابی بیشتر روی لپ تاپ گردیده است که در هر دو حالت فوق بازنده اصلی این فرایند کاربر یا همان صاحب دستگاه است. 

 

قاب پشت و رو لپ تاپ

 

در قدم اول بهتر است در تشخیص صدای آداپتور شارژر یک پریز برق دیگر را امتحان کنید. اگر صدای شارژر در پریز جدید هم ادامه داشت از یک ولت متر استفاده کنید تا میزان ولتاژ خروجی از شارژر را اندازه بگیرید. هر مقداری بیشتر یا کمتر از آن چیزی که باید باشد (و معمولا روی خود آداپتر نوشته شده است) نشان دهنده وجود مشکل در مقدار ولتاژ خروجی است که می تواند موجب بروز مشکل و ایراد در شارژر شود. همچنین در زمان اتصال شارژر به برق، آن را لمس کنید و گرمای آن را بررسی کنید که آیا بیشتر از مقدار نرمال است یا خیر. گرمای بیش از حد می تواند موجب سوختن شارژر شود. هر کدام از این موارد می تواند نشان دهنده وجود مشکل در شارژر باشد و باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود. در ویدیوی زیر نیز می توانید انواع صداهایی را که ممکن است از شارژر به گوش برسد دقیق تر مشاهده کنید.برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

تعمیر قاب لپ تاپ

 

در صورتی که مشکل پیش آمده در قاب لپ تاپ، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است. برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب لپ تاپ با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود. اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، قاب شکسته تعویض می شود. گاه اشکالاتی نیز در درب لپ تاپ ایجاد می شود که عموماً به دلیل خرابی لولا یا قاب یا شاسی است. برای پیشگیری از بروز این اشکالات، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد. توجه داشته باشید که نباید طلق استفاده شده تمامی قاب را بپوشاند زیرا این کار از تهویۀ هوا جلوگیری میکند.قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپ تاپ مطلع شوید. نکته آخر آنکه برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد. درهر حال شما کاربران گرامی در صورت مواجه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را دریافت کنید.جهت پیشگیری از بروز اشکال و خرابی در قاب لپ تاپ، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد. توجه داشته باشید که نباید طلق استفاده شده تمامی قاب را بپوشاند زیرا این کار از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه تهویه هوا در لپ تاپ مطلع شوید. نکته دیگر آنکه برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد. نکته دیگر آنکه هرگز از دستمال کاغذی برای پاک کردن صفحه نمایشگر و قاب استفاده نکنید. استفاده از محلول های تمیز کننده که پایه آمونیاکی دارند نیز برای تمیز کردن صفحه نمایشگر ممنوع است.در صورت نیاز به محلول پاک کننده می توانید از مخلوط ایزوپروپیل الکل و آب استفاده نمایید. توجه داشته باشید که همیشه محلول را بر روی پارچه اسپری کنید و از اسپری کردن مستقیم بر روی صفحه نمایشگر پرهیز کنید. جهت کشیدن پارچه بر روی صفحه نمایشگر از چپ به راست و از بالا به پایین است. درهر حال شما کاربران گرامی در صورت مواجه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را دریافت کنید.

 

 

حفاظت از قاب لپ تاپ

 

قاب لپ تاپ ممکن است بر اثر ضربه بشکند یا ترک بردارد. اگر قاب لپ تاپ بشکند، در اغلب اوقات قابل ترمیم است؛ برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیرات سخت افزار راد سیستم، با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند تا در حد امکان محل چسب کاری دیده نشود.اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، قاب را تعویض می شود. قاب اکثر مدل های لپ تاپ در بازار موجود است.گاهی ممکن است در لپ تاپ لق شود؛ این مشکل می تواند به علت خرابی لولا یا قاب یا شاسی باشد. این مشکل اغلب ناشی از لولای لپ تاپ است.

 

نکات نگهداری قاب لپ تاپ

"از قاب لپ تاپ خود محافظت کنید"

 

برای مراقبت بیشتر از قاب لپ تاپ و جلوگیری از لک شدن قاب، می توان در هنگام مواجه با مشکل در روشن نشدن دستگاه یا خوب کار نکردن دستگاه فارغ از اینکه لپ تاپ باشد یا تبلت ویا هر دستگاه دیگر در ابتدا باید به این نکته توجه کرد که آیا برق به دستگاه میرسد یا خیر برای این کار اول از برق دار بودن پریز برق اطمینان حاصل نماییم بعد از آن باید سیم برق و یا اگر از سه راه برق استفاده میکنیم چک کنیم و اطمینان کنیم که برق دار هستند برای این مراحل از هر راهی که امکان دارد استفاده کنید مانند روشن کردن سایر دستگاه ها با سه راه برق یا سیم مورد نظر یا حتی چک کردن ولتاژ با مولتی متر در اکثر دستگاه ها چراغی برای نشان دادن وضعیت وصل بودن آدابتور تعبیه شده است که در صورت رسیدن برق به دستگاه آن چراغ روشن است لازم به ذکر است اگر چراغ روشن بود یعنی سیم و سه راه برق و در مرحله بعد فیوز دستگاه یا آدابتور سالم است در احتمال بعدی امکان دارد کلید پاور خراب باشد یا برای کار کردن به فشار زیادی نیاز داشته باشد که باید دستگاه به تعمیرگاه انتقال یابد و دستگاه باز شده و کلید مربوطه تعویض گردد در مرحله بعد توجه داشته باشیم گاهی برخورد کرده ام که با برداشتن باطری خراب یا معیوب از روی لپ تاپ دستگاه با آدابتور به راحتی روشن میشود و به کار خود ادامه میدهد  از طلق های محافظ قاب استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که زدن طلق روی همه جای قاب اشتباه است؛ زیرا از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپتاپ مطلع شوید.برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد.موارد تعمیر قاب لپ تاپ شامل موراد زیر است.

 

  • تعمیر قاب laptop و تعمیر قاب تبلت و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولا laptop  ( انواع laptop به صورت تاشو و گردشی )
  • تعویض قاب انواع laptop
  • تعویض لولای انواع laptop
  • ترمیم و رفع شکستگی لولای laptop
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب laptop و قاب تبلت و تمامی قاب های پلاستیکی
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی

 

سخن اخر

 

تعمیر قاب لپ تاپ و یا تعویض آن منوط به داشتن یک قاب مشابه است. به عبارتی دیگر تعویض قاب نمایشگر لپ تاپ در صورتی امکان پذیر است که تعمیرگاهی که به آن مراجعه کرده اید، قاب نمایشگر لپ تاپ شما را داشته باشد.اگرچه در غالب موارد قاب های مشابه به سختی یافت می شوند اما مرکز تعمیرات لپ تاپ برخوردار از آرشیو جامعی از کلیه لوازم جانبی لپ تاپ ها به ویژه قاب های لپ تاپ است.این امر سبب گشته تا مراجعان به این مرکز نیازی به جستجوهای کسالت بار و زمانبر نداشته باشند و با یک بار مراجعه بتوانند کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. تعمیر قاب لپ تاپ در این مرکز بر اساس هزینه مصوب اتحادیه تعمیرکاران، در کمترین زمان و با نمونه اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد. 

برخی از خدمات تعمیر قاب لپ تاپ تعمیرلند عبارتند از:

 

  •     تعمیر قاب انواع لپ تاپ و تبلت ، دوربین دیجیتال و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی.
  •     تعمیر لولای ( تعویض لولا ) انواع لپ تاپ به صورت تاشو و گردشی.
  •     جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب های پلاستیکی لپ تاپ.
  •     ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی لپ تاپ.

 

 

تشخیص این موضوع که قاب دستگاه، قابل ترمیم است یا خیر، نیاز به بررسی کامل دستگاه و تعیین سطح خرابی قاب دارددر صورتی که مشکل پیش آمده در قاب لپ تاپ، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است.برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب لپ تاپ با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود.

اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، قاب شکسته تعویض می شود. در تعویض قاب شکسته، وجود یک قاب جانبی و سالم  (که عموماً از اوراق کردن دستگاه های از کار افتاده و معیوب دیگر به دست می آید) ضروری است.گاه اشکالاتی نیز در درب لپ تاپ ایجاد می شود که عموماً به دلیل خرابی لولا یا قاب یا شاسی است.

  • ۹۸/۰۵/۲۳
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی