گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

ساختار داخلی شارژر لپ تاپ

با استفاده از این ویژگی جدید، می‌توانید حداکثر سه مورد از نظرات هر یک از پست‌های خود را پین کرده و همواره بالاتر از نظرات دیگر آن‌ها را نمایش دهید. اینستاگرام امیدوار است که با این کار، کاربران بتوانند کنترل بیشتری بر بخش نظرات پست‌های خود داشته باشد و با پین کردن نظرات مثبت، کاری کنند که نظرات منفی زیاد به چشم نیایند.شارژر لپ تاپ بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از گوشی جدیدی به نام ال جی کی 31 (LG K31) به بیرون درز کرده، به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای قصد دارد به زودی این مدل میان‌رده را وارد بازار کند. مشخصات کلیدی این محصول امروز توسط کنسول گوگل پلی منتشر شده و همچنین یک تصویر هم از نمای جلوی بدنه ارائه شده است.برای خرید شارژر اینجا کلیک کنید.

  1. ال جی کی 31 حاشیه‌های تقریباً ضخیمی در اطراف صفحه
  2. نمایش خود داشته و یک بریدگی قطره‌ای شکل هم در قسمت
  3. بالای نمایشگر آن وجود خواهد داشت. پنل صفحه نمایش استفاده
  4. شده در این گوشی، IPS LCD با وضوح تصویری 1520 در 720 پیکسل است.
  5. پردازنده‌ای هم که ال جی برای گوشی میان‌رده جدید خود در نظر گرفته
  6. یکی از تولیدات مدیاتک به نام هلیو پی 22 است و در کنار آن 2 گیگابایت
  7. حافظه رم نیز در دسترس قرار خواهد داشت. ال جی کی 31 به صورت
  8. پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10 استفاده خواهد کرد.

پین کردن نظرات بسیار ساده است. فقط کافیست انگشت خود را روی آن به سمت چپ بکشید تا آیکون پین (سنجاق) در کنار آیکون‌های دیگر این بخش یعنی پاسخ، گزارش دادن یا حذف نظر، نمایش داده شود. سپس با لمس این آیکون می‌توانید نظر مربوطه را بالاتر از دیگر نظرات به نمایش بگذارید.تا پیش از گران شدن خودرو، به واسطه احتمال گران شدن محصولات سایپا و ایران خودرو، بسیاری از این شرکتها مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت می کردند و مدعی می شدند پرداخت اقساط از یک ماه دیگر با قیمت روز خودروی مورد نظر متقاضی آغاز خواهد شد و همین مسئله باعث عقب نشینی خریداران از طرح های فروش اقساطی خودرو شد.اما با اوج گیری مجدد قیمت خودرو این شرکتها از فرصت استفاده کرده و شرط قیمت روز خودرو در یک ماه آینده را برداشته و به محض تکمیل مدارک درخواست خرید خودروی اقساطی، با قیمت همان روزی که ۵۰ تا ۵۵ درصد مبلغ قیمت روز خودرو پرداخت می شود، اقدام به واگذاری خودرو به مشتری می کنند.

 

نحوه سند زدن شارژر خرید اقساطی


برخی از این شرکتها در زمان دریافت نصف مبلغ خودرو، ۳ دانگ ماشین را به نام خریدار زده و ۳ دانگ دیگر نیز به صورت اجاره به شرط تملیک در رهن بانک باقی می ماند تا اقساط مشتری تمام شود و ۳ دانگ باقیمانده نیز به نام او زده شود. برخی دیگر نیز حاضر به سند زدن خودروی قسطی به نام مشتری نیستند و سند را در رهن بانک قرار می دهند تا با پایان اقساط خودرو، ۶ دانگ مالکیت خودرو را به طور یکجا به نام خریدار بزنند.

  
دومین مرحله احیای رنگ خودرو، پولیشکاری حرفه‌ای است؛ به این صورت که ابتدا آسیب‌ها و خط و خش‌های موجود با دستگاه روتاری، پولیش و پد زبر برطرف شده و سپس با دستگاه اوربیتال، پد و پولیش آنتی هولوگرام، بدنه خودرو را کاملا بی نقص و عاری از هرگونه موج یا هولوگرام می‌نماییم. پس از اتمام مراحل پولیش، لازم است که بدنه خودرو با استفاده از مواد مخصوص، کاملا چربی زدایی شده و آماده اجرای نانوسرامیک شود. بعد از اجرای پوشش نانو سرامیک بهتر است از پنل خشک کن موضعی رنگ (اینفرارد)، جهت تثبیت پوشش اجرا شده استفاده نماییم.
 
در نتیجه اجرای دقیق و تخصصی چنین فرایندی نیازمند مهارتی است که باید به طور علمی فرا گرفته شود. کارواکس به عنوان اولین شرکت دیتیلینگ در ایران، علاوه بر فروش آنلاین و حضوری انواع محصولات مراقبتی خودرو و آموزش تخصصی پولیش، نانو سرامیک و کاور بدنه، دارای نمایندگی‌های مختلفی در زمینه اجرای خدمات تخصصی دیتیلینگ خودرو است.
 
اجرای خدمات در تمام نمایندگی‌های کارواکس دارای تعرفه یکسان و مشخصی می‌باشد. به طور مثال هزینه فرآیندکامل اجرای نانو سرامیک شامل زیرسازی قبل پولیش، پولیشکاری، زیر سازی قبل سرامیک، ا

 

شرط چک صیاد تهران برای خرید خودروی اقساطی


یکی از شرایط سختی که بسیاری از خریداران خودروی قسطی را با مشکل مواجه می کند، چک صیاد با گردش حساب بالا است. البته بسیاری از این شرکتها که عموماً در تهران حضور دارند تنها چک صیاد خریدار یا آشنایان او در استان تهران را قبول دارند و متقاضی که در استان محل سکونتش فروش اقساطی خودرو وجود ندارد، نمی تواند به سادگی از اقدام به خرید خودروی قسطی از چنین شرکتهایی کند.بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از گوشی جدیدی به نام ال جی کی 31 (LG K31) به بیرون درز کرده، به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای قصد دارد به زودی این مدل میان‌رده را وارد بازار کند. مشخصات کلیدی این محصول امروز توسط کنسول گوگل پلی منتشر شده و همچنین یک تصویر هم از نمای جلوی بدنه ارائه شده است.

ال جی کی 31 حاشیه‌های تقریباً ضخیمی در اطراف صفحه نمایش خود داشته و یک بریدگی قطره‌ای شکل هم در قسمت بالای نمایشگر آن وجود خواهد داشت. پنل صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی، IPS LCD با وضوح تصویری 1520 در 720 پیکسل است. پردازنده‌ای هم که ال جی برای گوشی میان‌رده جدید خود در نظر گرفته، یکی از تولیدات مدیاتک به نام هلیو پی 22 است و در کنار آن 2 گیگابایت حافظه رم نیز در دسترس قرار خواهد داشت. ال جی کی 31 به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10 استفاده خواهد کرد.

از دیگر شرایط خرید خودرو با شرایط اقساطی می توان به گردش حساب خریدار، عکس سند منزل یا جواز کسب و مشخصات شناسایی او اشاره کرد. برخی از شرکتها بدون ضامن و تنها با چک خریدار خودرو حاضر به واگذاری خودرو به وی هستند اما برخی دیگر وجود یک ضامن و چک او برای ضمانت پرداخت اقساط خرید خودرو را الزامی می دانند.

داستان بازی Ghost Recon Breakpoint در یک جزیره ساختگی به نام اُرورا (Auroa) رخ می‌دهد، جایی که گروهی از سربازان گروه گوست، از دستورات سرپیچی کرده و اعلام استقلال کرده‌اند. آن‌ها که با نام «گرگ‌ها» شناخته می‌شوند، تکنولوژی خاصی از هواپیماهای بدون سرنشین نظامی به نام اِسکل (Skell) را نیز بدست آورده‌اند و اهداف شومی دارند. شما در نقش نومد (Nomad) باید وارد جزیره شده و نقشه‌های رئیس اصلی گرگ‌ها یعنی کلنل دی واکر را بر هم ریخته و او را از بین ببرید.https://www.bartarinha.ir/fa/technology

باتری های 4 سلولی و 6 سلولی


این بازی شرکت یوبی‌سافت در مقایسه با قسمت‌های قبلی، گستردگی بالاتری دارد و از ویژگی‌های تازه‌ای بهره می‌برد. برای مثال فاکتورهای مجروحیت و خستگی در بازی پررنگ هستند و باعث می‌شوند تا بیشتر در دنیای بازی غرق شوید. در بازی آزادی کامل دارید و برای به پایان بردن ماموریت‌های مختلف، گزینه‌های تاکتیکی و ابزار زیادی در اختیار شما قرار دارد. می‌توانید جسد هم‌تیمی‌ها یا دشمنان را حمل کرده، همرنگ محیط شده و کمین کنید یا حتی کمپ‌های موقت بسازید. در این کمپ‌ها قادر هستید ابزار خود را مدیریت کرده یا کلاس شخصیت خود را تغییر دهید. همچنین بازی به شما صدها گزینه مختلف برای سفارشی سازی شخصیت‌ها ارائه می‌دهد تا بتوانید گوست موردنظر خودتان را طراحی کنید. اما در بازی با چالش‌های متفاوتی رو به رو هستید و اگر می‌خواهید به موفقیت خوبی دست پیدا کنید، باید به نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، توجه داشته باشید.
جملاتی مانند:

  1. با پوشش نانو سرامیک با کارواش خداحافظی کنید!
  2. نانو سرامیک بدنه از هرگونه خط و خش به بدنه خودرو جلوگیری می‌نماید!
  3. سرامیک ماشین با میزان مقاومت ۱۰H و بیشتر!
  4. تنها سرامیک خودرو با ماندگاری مادام العمر!
  5. رفع انواع آفتاب سوختگی با پوشش نانو سرامیک ماشین! و ....

اما واقعیت این است که هر پوشش نانو سرامیک جدا از تعریف و دلایل اصلی اجرای آن که پیش از این بیان شد، دارای دو ویژگی اساسی فیزیکی و شیمیایی است. ویژگی فیزیکی این پوشش، موجب مقاومت در برابر خط و خش‌های سطحی خواهد شد و خاصیت شیمیایی نیز براقیت و آب گریزی بدنه خودرو را به همراه خواهد داشت که در ادامه به اختصار هرکدام را توضیح خواهیم داد: 


 
ویژگی فیزیکی پوشش سرامیکی


 
برخی تبلیغات و گفته‌های غیر علمی در خصوص نانو سرامیک، این ماده را به سختی الماس جلوه داده و آن را ناجی رنگ خودرو در برابر هر آسیبی می‌پندارند. با بررسی مواد نانو سرامیک به مقاله‌ای در خصوص شاخص Pencil Hardness Test یا آزمون سختی مداد برخوردیم. به طور خلاصه این شاخص در زمینه محصولات نانو سرامیک به بررسی مقاومت آن‌ها در برابر خراش پرداخته و سخت‌ترین نوع آن‌ها را با علامت ۹H نشان می‌دهد، اما در همین مقاله گفته شده نمی‌توان به اعداد مندرج در این زمینه اطمینان داشت؛ چرا که هر برند متفرقه و بی کیفیتی هم می‌تواند ادعای ۹H بودن مقاومت یا حتی مقاومت بیشتر! را داشته باشد و هیچ مانعی برای آن وجود ندارد.
 
به طور کلی مقاومت نانو سرامیک در برابر خط و خراش به ۳ عامل مهم بستگی دارد: برند محصول، نحوه زیرسازی و کیفیت اجرای سرامیک. 
 
همانند سایر بازار‌های داخلی، در بازار محصولات نانو سرامیک هم برند‌های متفرقه وجود دارند که کیفیت بسیاری از آن‌ها کاملا نامطلوب است. پس از بررسی نام‌های مطرح نانو سرامیک در دنیا با برندهایی، چون سرامیک پرو، می‌وینچی، مفرا، سیستم ایکس، کارپرو، ناژول، کیوب باند و سوناکس برخورد داشتیم که در محدوده قیمتی یک تا شش میلیون تومان در بازار ایران قرار دارند. از طرفی زیرسازی و اجرای دقیق و علمی نانو سرامیک نیز از اهمیتی برابر و در مواردی بیشتر از برند محصول انتخابی دارد. به گونه‌ای که زیر سازی ناقص و یک اجرای غیر حرفه‌ای حتی با یک برند درجه یک می‌تواند آسیب‌های زیادی را به دنبال داشته باشد و بالعکس https://digiro.ir/news/ زیرسازی بی‌نقص و اجرای حرفه‌ای حتی با یک برند متوسط نانو سرامیک، می‌تواند موجب نتیجه تحسین برانگیزی شود. 
 

از طرف دیگر، حذف شارژر‌هایی که در جعبه گوشی‌های بالارده و گرانقیمت گوشی‎های گلکسی هستند نیز کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. چراکه به عنوان مثال این گوشی‌ها از شارژر‌های ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند، اما سامسونگ درون جعبه این دستگاه‌ها شارژر ۲۵ وات قرار می‌دهد. این یعنی در صورت نیاز به شارژ سریع باید شارژر جدیدی خریداری شود و در آن صورت به شارژر آهسته‌تر قدیمی نیازی نخواهد بود. پس در این مورد بهتر است که حق انتخاب خرید شارژر ۲۵ وات یا ۴۵ وات بر عهده خریدار باشد.

محیط‌زیست دلیل اصلی اپل برای حذف شارژر

اینکه اپل چگونه می‌خواهد خبر حذف شارژر را اعلام کند، در نوع خود می‌تواند اتفاقی جالب باشد. اپل برای مثبت ‌جلوه‌دادنِ تصمیمش به همه‌ی کاربران، کار سختی در پیش دارد. در شبکه‌های اجتماعی، افراد زیادی پیدا می‌شوند که منتظر فرصت برای انتقاد شدید از اپل هستند. برعکس این موضوع هم صدق می‌کند و افراد زیادی هم هستند که از هرکار اپل استقبال و آن را تحسین می‌کنند.

آیفون و سامسونگ چگونه قید شارژر را زدند؟

اپل به‌لطف دانش متخصصان و البته جامعه‌ی پرشمار کاربرانش، توانسته تا حد زیادی روی زیرشاخه‌های مختلف صنعت فناوری اثر بگذارد. اپل گاهی اوقات نحوه‌ی دید ما را به محصولات تغییر داده است و همچنان می‌تواند این کار را انجام دهد.

اپل چگونه تصمیم خود را اعلام خواهد کرد؟

دو نوع رویکرد می‌توانیم برای این موضوع پیش‌بینی کنیم:

اپل ‌هنگام رونمایی آیفون ۱۲، به حذف شارژر و هدفون اشاره‌ای نکند و مردم پس از مراجعه به فروشگاه و تهیه‌ی گوشی، متوجه نبود شارژر شوند. کوپرتینویی‌ها موقع معرفی مانیتور گران‌قیمت Pro Display XDR، در عرض صرفا چند ثانیه گفتند پایه‌ی آن ۹۹۹ دلار قیمت دارد و به‌سرعت از این موضوع عبور کرد. شاید این رویکرد برای شارژر آیفون ۱۲ هم تکرار شود. اگر رویکرد اول در پیش گرفته شود، قطعا پس از عرضه‌ی آیفون ۱۲، نبود شارژر در جعبه به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل می‌شود و کاربران از این موضوع انتقاد خواهند کرد که چرا اپل هنگام معرفی گوشی به نبود شارژر اشاره نکرده است.

اپل احتمالا در کنفرانس معرفی آیفون ۱۲، مستقیما به‌سراغ صحبت درباره‌ی نبود شارژر خواهد رفت و به عواملی مثل کاهش حجم زباله‌های الکترونیکی و آثار مثبت تصمیمش روی محیط‌زیست اشاره خواهد کرد. این شرکت معمولا در کنفرانس‌هایش به مبحث محیط‌زیست اشاره و تلاش می‌کند در محصولاتش مواداولیه‌ای به‌کار ‌برد که برای محیط‌زیست ضرر کمتری دارد. بدین‌ترتیب، اپل می‌تواند اهمیت‌دادن به محیط‌زیست را به‌عنوان دلیل اصلی حذف شارژر عنوان کند. حذف شارژر باعث می‌شود حجم زباله‌های الکترونیکی ایجادشده ازطریق آیفون‌ها در هرسال هزاران تن کاهش پیدا کند. قطعا پس از معرفی گوشی، بلاگرهای اپل در این زمینه مطالب متعددی خواهند نوشت تا از تصمیم این شرکت دفاع کنند.

 

افزایش قیمت لوازم یدکی هم این روز‌ها به عنوان دغدغه اصلی تعمیرکاران و خریداران خودروست. قیمت لوازم یدکی خودرو در بازار آمپر چسبانده است و طبق مشاهدات میدانی تمام قطعات خودرو افزایش قیمت داشته‌اند.

همزمان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز افزایش ۳۰ درصدی قیمت انواع تایر را به شرکت‌های تولیدکننده ابلاغ کرد. مطابق این ابلاغیه با تصمیم ستاد تنظیم بازار افزایش ۳۰ درصدی قیمت‌ها مورد موافقت قرار گرفته و بر همین اساس شرکت‌ها می‌توانند این میزان افزایش را بر روی محصولات خود اعمال کنند.

البته رویداد آنپکد 2020 تنها مختص سری گلکسی نوت 20 نخواهد بود و انتظار می‌رود سامسونگ در این مراسم از تبلت‌های گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس و همچنین از گوشی‌های انعطاف‌پذیر گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ فایو جی هم رونمایی کند.

همچنین شایعاتی در مورد ساعت گلکسی واچ 3 و هدفون جدیدی از سری گلکسی بادز شنیده می‌شود و ممکن است این محصولات هم در رویداد آتی سامسونگ معرفی شوند. هر چند که شرکت کره‌ای تاکنون هیچ اشاره‌ای به تولید آن‌ها نکرده است.
بودجه نظامی روسیه در حال حاضر 76.6 میلیارد دلار بوده و انتظار می‌رود که طی سه سال آینده تا 44 درصد افزایش یابد. در حقیقت بودجه نظامی این کشور از سال 2000 که پوتین به قدرت رسید افزایش یافته است، علی الخصوص از سال 2008 تا کنون که این بودجه حدود 30 درصد رشد داشته است. از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی که حدود 20 سال پیش اتفاق افتاده ارتش روسیه تقویت یافته است، این کشور در حال حاضر دارای 766 هزار نیروی آماده و 2.5 میلیون نیروی ذخیره است، البته آموزش‌هایی که نیرویهای نظامی این کشور دریافت می‌کنند به نسبت بسیاری از کشورها در سطح پایینی قرار دارد. این کشور با داشتن 15500 تانک بزرگترین ناوگان تانک جنگی دنیا را در اختیار دارد، البته اکثر این تانکها نیز همانند بسیاری دیگر از تجهیزات نظامی روسیه سن زیادی داشته و وضعیت چندان مناسبی ندارند. روسیه با داشتن 8500 کلاهک هسته‌ای بزرگترین قدرت هسته‌ای دنیا محسوب می‌شود.
گیاهان دارویی از قدیم الایام یاری دهنده ی انسان بوده اند و بسیاری از آلام های جسمی و روحی آدمی را در قرن های گذشته التیام داده اند . چه گیاهانی که به عنوان مرهم استفاده میشدند و چه گیاهانی که با دم جادویی خود روح آدمی را تسخیر میکردند.

اما پرسش اینجاست که آیا گیاهان سنتی می توانند بر انسان ماشینی 2020 تاثیر مثبتی بگذارند ؟ یا استفاده ی نادرست و بی جا از این گیاهان سبب افزایش مشکلات و در نتیجه ی دوری هر چه بیشتر آدمی از آنها خواهد شد .

ایران عزیزمان یکی از سرزمین های قدیمی محسوب میشود که مملو از گیاهان دارویی مختلف می باشد که در طول سالیان سال توسط محققان بزرگی همچون ابن سینا برای درمان آمال مختلف آدمی مورد توصیه میشدند . گیاهانی همچون نعناع ، کاسنی ، رازیانه ، گل گاو زبان و … را میتوان جز گیاهانی دانست که بیشتر مصرف را در قرن های گذشته و سال های اخیر نیز داشته و دارند .

این گیاهان با توجه به فراوانی آنها در طبیعت به صورت گسترده ای مورد بهره برداری قرار گرفته اند و در بسیاری از موارد شاهد تخریب زیستگاه های آنها و نسل کشی آنها توسط انسان ها نیز بوده ایم . خواص رازیانه برای زنان از دیرباز مورد توجه بسیاری از دانشمندان قرار گرفته است ، اما آیا میتوان برای از بین بردن یا کاهش مشکلات از این داروی گیاهی استفاده کرد ؟ این دارو بیشتر به منظور تنظیم هورمون های زنانه و کاهش درد دوران قاعدگی در زنان پیشنهاد می شده است که در کتب و مقالات علمی بسیاری به بررسی دلایل این تاثیر پرداخته شده است .


بودجه ارتش آمریکا 612.5 میلیارد دلار است که از مجموع بودجه نظامی 9 کشور دیگر موجود در این لیست نیز بیشتر است! این کشور دارای 1.4 میلیون نیروی آماده و 800 هزار نیروی ذخیره است که بهترین آموزش‌های جنگی ممکن را دیده‌اند. اما مهمترین دلیل برتری ارتش آمریکا نسبت به سایر ارتش‌های دنیا نیروی هوایی آن است. این کشور دارای 19 ناو هواپیما بر است که در سراسر دنیا از نیروهای آمریکا پشتیبانی می‌کنند. همچنین تکنولوژی‌های فوق پیشرفته ارتش این کشور و 7500 کلاهک هسته‌ای باعث شده‌اند که از جنگ جهانی دوم تا به امروز آمریکا به برترین قدرت نظامی دنیا تبدیل شود.

لیست بالا با توجه به بودجه نظامی، تعداد پرسنل ارتش، تعداد هواپیما و کشتی‌های جنگی تهیه شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید کشورهایی که قوی‌ترین ارتش‌های دنیا را در اختیار دارند بزرگترین تهدیدها برای صلح جهانی تلقی شده و نقش پر رنگی در تعاملات بین المللی ایفا می‌کنند. همانطور که انتظار می‌رفت ارتش آمریکا با اختلاف زیاد به عنوان قدرتمندترین نیروی نظامی دنیا تثبیت شده و روسیه و چین در حال افزایش بودجه نظامی خود هستند. این سه کشور تاثیر زیادی در نقشه استراتژیک دنیا دارند.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این مورد می‌گوید: رشد نرخ ارز باعث بالارفتن قیمت خودرو‌های خارجی در بازار شده به طوری که قیمت خودرو‌های زیر یک میلیارد تومان حدود ۵۰ میلیون تومان افزایش داشته و خودرو‌های با قیمت یک تا ۲ میلیارد تومان بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بالا رفته است. وی ادامه داد: خودرو‌های با قیمت ۲ تا ۳ میلیارد تومان بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان، خودرو‌های با قیمت ۳ تا ۴ میلیارد تومان حدود ۴۰۰ میلیون تومان و خودرو‌های با قیمت ۴ میلیارد تومان حدود ۵۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته اند.
اسپیکر لاجیتک Z۶۲۳ با تولید صدایی به قدرت ۲۰۰ وات RMS همه آنچه از یک اسپیکر قدرتمند انتظار دارید را برآورده می‌کند. این بلندگوی قدرتمند از دو باند بسیار باکیفیت با قدرت جمعا ۷۰ وات و یک ساب ووفر ۱۳۰ واتی تشکیل شده است که قدرتی باور نکردنی را در اختیار شما قرار می‌دهند. دو بلندگوی این محصول صدایی واقعا شفاف و رسا تولید می‌کنند و ساب‌ووفر نیز با صدای بیسی بسیار عمیق و بدون لرزش خودش شما را شگفت‌زده می‌سازد. این اسپیکر دارای گواهی‌نامه رسمی THX است و برای گرفتن این گواهی‌نامه سخت‌ترین تست‌ها را پشت سر گذاشته بنابراین وجود همین گواهی‌نامه برای اثبات این گفته‌ها کافی است.

شما می‌توانید این بلندگو را به انواع دستگاه‌هایی که دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و خروجی RCA هستند متصل نمایید و از گوش دادن به موسیقی، دیدن فیلم و انجام بازی، آن‌هم با کیفیتی متفاوت، لذت ببرید. با استفاده از پیچ‌های حجم صدا و تنظیم میزان بیس شما می‌توانید تجربه شنیدن خود را مطابق دلخواه خود تغییر دهید و زمانی که می‌خواهید تنهایی چیزی را بشنوید می‌توانید هدفون خود را به این اسپیکر متصل کرده و به تنهایی به موسیقی گوش دهید یا فیلم ببینید. درکل Z۶۲۳ یک اسپیکر بسیار باکیفیت و قدرتمند است که با دو بلندگو و یک ساب‌ووفر قدرتمند صدایی بزرگ را به شما می‌دهد، حتی در فضا‌های خیلی بزرگ می‌تواند جواب‌گو باشد.

نمایندگی‌های شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو یکی از سرچشمه‌های اصلی ایجاد اختلال در قیمت‌های بازار خودرو هستند که کمتر کسی به آن‌ها توجه می‌کند.

امروز اتحادیه‌ها، سازمان حمایت، تعزیرات حکومتی شورای رقابت و تمامی دستگاه‌های نظارتی و قیمت گذار از بازار خودرو کناره گیری کرده اند و نمایندگی‌های شرکت‌های خودروسازی قیمت نهایی بازار را تعیین می‌کنند. برای اثبات این ماجرا کافی است سری به نمایشگاه‌های فروش اتومبیل در سطح شهر بزنید و سراغ خرید خودروی صفر کیلومتر را از آن‌ها بگیرید. بدون شک گوشی تلفن را در دست خواهد گرفت و شروع و تماس با یکی از نمایندگی‌های همان حوالی خواهند کرد. اگر برای تحویل خودرو صفر کیلومتر گذرتان به نمایندگی‌های خودروساز‌ها خورده باشند بدون شک پیشنهاد خرید خودرو یا واسطه گری برای فروش آن را به شما داده‌اند.
اسپیکر Z۹۰۶ که از نوع ۵ به ۱ است با صدایی فوق‌العاده قدرتمند و باکیفیت، با توان ۵۰۰ وات RMS توسط کمپانی لاجیتک طراحی و تولید شده به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار ایران شناخته می‌شود. به جرات می‌توان گفت اسپیکر‌های تولیدی کمپانی لاجیتک یکی از بهترین اسپیکر‌های موجود در رده‌های متوسط و بالا هستند که برای استفاده در کنار کامپیوتر و سیستم‌های صوتی خانگی، در میان گزینه‌های ایده‌آل قرار می‌گیرند. لاجیتک Z۹۰۶ یکی از بهترین و قدرتمندترین اسپیکر‌های موجود در بازار است که برای گوش دادن به موسیقی، دیدن فیلم، بازی و برای استفاده در مکان‌های بزرگی که نیاز به صدایی بسیار قوی، واضح و شفاف دارند، بسیار عالی است.

همان‌طور که گفتیم توان خروجی کلی این محصول ۵۰۰ وات است که ۵ بلندگوی کوچک آن هرکدام قادرند صدایی با قدرت ۶۷ وات تولید کنند که در

یکی از نمایشگاه‌داران حضور نمایندگی‌ها را یکی از دلایل اصلی نوسان در بازار دانست و می‌گوید: خودروساز‌ها باید به جای تحویل خودرو‌ها به نمایندگی‌ها آن‌ها را از طریق اتحادیه فروشندگان خودرو در شبکه اصلی فروش توزیع کنند. نمایندگی‌های خودرو ساز‌ها و وظیفه ارائه خدمت به مشتریان را بر عهده دارند، اما به جای انجام این کار وارد موضوع بازار و ارائه قیمت شده‌اند.

در گذشته نمایندگی‌ها خودشان از خودروساز‌ها به صورت سبدی خودرو می‌خریدند و در بازار می‌فروختند. در شرایط فعلی خودروساز‌ها نباید به نمایندگی‌ها خودرو بفروشند و فقط خودرو را مستقیم بده دست مردم برسنانند که الان هم تا حدود زیادی عملیاتی شده است.یکی از مشتریان که برای دریافت خودرو به یکی از نمایندگی‌های خودروساز‌ها مراجعه کرده بود، نمایندگی تحویل هنگام ارائه به او گفته بود که اگر بخواهی خودرو را برایت میفروشیم! نقش نمایندگی‌ها در بازار خودرو انکار ناپذیر است، ولی تمام این اختلالات از تبعات مسئله قیمت گذاری در کارخانه محسوب می‌شود. وقتی در آن نقطه مسئله حل نشده باشد تا پایین‌ترین نقطه مسئله ادامه داشته و پیچیده‌تر می‌شود.


مبلغ اقساط طرح فروش قسطی خودروهای ایران خودرو و سایپا


پرداخت اقساط خودرو با طرح های فروش خودروی اقساطی معمولاً به شکل ماهانه است و در بعضی موارد دیده شده، این شرکتها پرداخت دو ماه یکبار مبلغ اقساط را نیز قبول می کنند. به طور کلی برای خودرویی در رنج قیمتی ۱۰۰ میلیون تومان، متقاضی می بایست انتظار پرداخت قسط ماهانه حدود ۳ میلیون تومان را در بازپرداخت ۲۴ ماهه داشته باشد.با توجه به متفاوت بودن قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در طرح فروش اقساطی، معمولاً پس از نهایی شدن قرارداد، جدول اقساط پرداخت به مشتری تحویل داده می شود و  تاریخ و مبلغ دقیق واریزی به او اعلام می شود.

  • ۹۹/۰۴/۲۱
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی