گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

آیا باتری ها حافه دارند

 

خاطرنشان کرد: در بخش رادیویی این فناوری باید پوشش بیشتر و بهینه‌تری را داشته باشیم؛ بنابراین padashi بعضاً احتمال دارد که با طراحی متفاوت تا یک‌میلیون سنسور در مساحت یک کیلومترمربع قرار گیرند. طبیعی است که با افزایش طول موج فرکانس، میرایی سیگنال بیشتر و دامنه کارآیی آن کمتر خواهد بود؛ بنابراین طراحی از ماکروسل به میکروسل و در نهایت پیکروسل تبدیل می‌شود و سایت‌ها در فاصله نزدیک‌تری قرار می‌گیرند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات

فناوری اطلاعات در خصوص بلوغ تکنولوژی‌هایی که به‌عنوان محرک این فناوری هستند نیز افزود: به‌منظور دستیابی به اهداف مدنظر در زیست‌بوم فناوری 5G، از تکنولوژی‌های مختلف استفاده می‌شود. نظیر «تکنولوژی MIMO»؛ به‌منظور طراحی و پیاده‌سازی آنتن‌ها و به‌عنوان تکنولوژی پیشرفته در بخش انتشار امواج در سیستم‌های مخابراتی بی‌سیم، همچنین تکنولوژی «Beamforming»؛ جهت مدیریت هدفمند سیگنال‌های رادیویی (به سمت کاربران و سرویس‌ها) و استفاده هم‌زمان از یک طیف فرکانس در زوایای مختلف. البته در راستای کاهش تأخیر و Latency سرویس‌ها، از قابلیت تکنولوژی‌های «Mobile Edge Computing» و پیاده‌سازی راهکارهای «Small Cell» نیز استفاده می‌شود.

وی گفت: 5G می‌تواند شکاف دیجیتالی را کاهش دهد به‌طوری که این خدمات در مناطق محروم توسعه داده می‌شود، در حالی که تحقق این موضوع در بستر 4G به‌صورت کامل امکان‌پذیر نیست.

نمی توان مدت زمان مشخصی برای عمر باتری

یک لپ تاپ تعیین کرد و ممکن است میزان بیان شده توسط شرکت سازنده در مورد عمر باتری تغییر کند. میزان عمر باتری لپ تاپ به عوامل زیادی همچون نوع لپ تاپ، باتری به کار گرفته شده در آن، متوسط میزان استفاده از باتری و کارهایی که شما با لپ تاپ انجام می دهید، بستگی دارد. مسئولان شرکت سازنده لپ تاپ Dell معتقد هستند که عمر مفید باتری لپ تاپ پس از ۱۸ تا ۲۴ ماه استفاده، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. این در حالی است که وب سایت Computer Home نگاه خوش بینانه تری نسبت به این موضوع دارد و عمر مفید باتری لپ تاپ را دو تا چهار سال که تقریبا ۱۰۰۰ بار شارژ و دشارژ شدن است، اعلام کرده است.

 

نحوه استفاده از باتری


نحوه استفاده از باتری نیز یکی از عوامل اصلی در تعیین عمر باتری محسوب می شود. اگر در طول روز چندین بار لپ تاپ خود را به برق می زنید و آن را از برق درمی آورید، مسلما زودتر عمر مفید باتری آن کاهش پیدا می کند و ضعیف تر می شود؛ اما در صورتی که لپ تاپ شما در طول روز بیشتر مواقع از برق شهری استفاده می کند، به میزان کمتری از باتری برای دیدن لیست قیمت باتری لپ تاپ کلیک کنید. تامین نیروی خود استفاده می کند. استفاده مداوم لپ تاپ از باتری باعث می شود عمر باتری آن به میزانی کمتر از میزان مورد انتظار که دو تا چهار سال است، کاهش پیدا کند.

افزایش عمر باتری لپ تاپ با چندین راهکار
شما می توانید با چندین راهکار عمر باتری لپ تاپ خود را افزایش دهید؛ مثلا هنگامی که لپ تاپ شما در حال استفاده از باتری است و به برق شهر متصل نیست، نور صفحه نمایش آن را کاهش دهید، از DVD ROM یا CD ROM آن استفاده نکنید و بلوتوث و وای فای آن را غیر فعال کنید. عده ای معتقدند زمانی که لپ تاپ به برق شهری متصل است، بهتر است باتری آن را جدا کنید؛ اما عده ای دیگر معتقدند که این کار تاثیر چندانی در افزایش عمر مفید باتری ندارد و جدا کردن باتری و اتصال مجدد آن کار تقریبا دشواری است.https://digiato.com/article/2019/02/27/%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C%D8%AF/


هنوز جلسات و مذاکرات

برای تعیین ویژگی‌های تابلوی اختصاصی استارتاپ ها در بورس ادامه دارد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی موارد کلی در مورد این بازار مشخص شده است.از جمله موارد روش اولیه سهام است که به تشخیص فرابورس و بر اساس ضوابط مندرج در دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به یکی از روشهای ثبت سفارش، حراج، گشایش نماد با قیمت ثابت قابل انجام است. همچنین امکان استفاده از روش حراج خصوصی هم مطرح است.


کی دیگر از بخش‌های جذاب رویداد WWDC امسال معرفی

امکانات و ویژگی‌های WatchOS7،نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی اپل بود و شاید جالب‌ترین خبر در مورد این سیستم‌عامل جدید این بود که WatchOS 7 به کاربران اپل واچ کمک می‌کند که دست‌های خود را به‌صورت صحیح بشویند.خبر خوب مخصوصا برای افراد عجولی که در شستن دست‌های خود دقت کافی ندارند اینجا است که اپل واچ از این پس، در هنگامشستندست‌ها درکنار شما است و نحوه‌ی شست‌و‌شوی دست‌ها را رصد می‌کند و اگر این کار را با دقت کافی انجام ندهید به شما زمان مناسب شست‌و‌شئوی دست را یادآوری خواهد کرد.

در خلال همه‌گیری کرونا پزشکان توصیه کرده بودند

که اصولی‌ترین روش‌ پیشگیری از ویروس کووید ۱۹، شست‌و‌شوی دقیق دست‌ها با آب و صابون به مدت حداقل ۲۰ ثانیه است. این قابلیت جدید WatchOS نیز در راستای همین توصیه، به کاربران بی‌دقت و عجول ساعت هوشمند اپل واچ، حداقل زمان مناسب برای شست‌و‌شوی دست‌ها را گوشزد خواهد کرد.بیشتر بخوانید:این دو گوشی هوشمند اقتصادی ردمی از دو سیم‌کارت، شبکه 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث ۵.۰، GPS، پورت USB-C، فرستنده اینفرارد و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کنند.

  1. ردمی 9A از تاریخ ۱۷ تیر با قیمت ۸۳ دلار
  2. وارد بازار مالزی می‌شود و می‌توان آن را در رنگ‌های
  3. خاکستری، آبی و سبز سفارش داد. فروش ردمی 9C اوایل مرداد ماه
  4. و با قیمت ۱۰۰ دلار آغاز خواهد شد. این دستگاه در رنگ‌های نارنجی
  5. مشکی و آبی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. اگر به گوشی
  6. با مشخصات بهتری نیاز دارید، می‌توانید ردمی ۹ را با قیمت پایه ۱۶۹ دلار بخرید.
  7. بوئینگ و FAA پروازهای آزمایشی برای تأیید مجدد هواپیمای
  8. ۷۳۷ مکس را شروع کردند
  9. سیستم دفمنابعی از کره جنوبی خبر از عرضه نسخه لایت

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولد در سه ماه نخست سال ۲۰۲۱ می‌دهند، تلفن هوشمندی که با امکاناتی کمتر و البته قیمتی پایین‌تر به دست مشتریان خواهد رسید.سامسونگ در حال حاضر گوشی تاشوی گلکسی فولد را در بازار جهانی برای فروش دارد، اما به دنبال شایعات پیشین به نظر می‌رسد می‌خواهد نسخه‌ای ارزان‌تر از آن را با مشخصاتی ضعیف‌تر برای اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی راهی بازار کند. رسانه‌های کشور کره جنوبی اشاره دارند که این موبایل جدید حدودا ۱۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

شایعات پیشین مدعی بودند گلکسی

فولد لایت به احتمال زیاد به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود. این در حالی است که نسخه معمولی این تلفن هوشمند تاشو فقط با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی و با قیمت قابل توجه ۱۸۹۰ دلار به فروش می‌رسد. به همین ترتیب نرخ در نظر گرفته شده برای نسخه لایت توانایی پر کردن سبد خرید جمعیت بسیار زیادتری از مخاطبان را دارد.ع آب اپل واچ چگونه کار می‌کند؟


شیائومی و هواوی در نسل بعدی گوشی‌های تاشدنی خود از فناوری UTG استفاده می‌کنند
کارزار تحریم تبلیغات فیسبوک روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شوداشاره می‌کنند که در فیسبوک به‌عنوان منبع خبری مورد اعتماد شناخته می‌شود و همچنین The Daily Caller هم به‌عنوان منبع بررسی حقایق خبری ذکر می‌شود. منتقدان اعتقاد دارند این دو رسانه، به‌صورت مستقیم با ناسیونالیست‌های سفیدپوست همکاری نزدیک دارند و به همین دلیل، اقدام فیسبوک را نامناسب می‌دانند. از نظر طرفداران کارزار، فیسبوک چشمان خود را به روی فعالیت‌های متمرکز بر سرکوب مخالفان می‌بندد.

در ادامه، بخشی از درخواست‌ها و بیانیه‌های کارزار ضد تبلیغات در فیسبوک را بررسی می‌کنیم:


بسیاری از افرادی که در کارزار علیه نژادپرستی در فیسبوک فعال هستند، اعتقاد دارند عدم پیاده‌سازی ساختارهای مناسب برای جلوگیری از نژادپرستی و اقدام‌های مشابه در فیسبوک، ارتباط زیادی با سیستم رهبری شرکت دارد. آن‌ها می‌گویند در ساختارهای مدیریتی خبری از مقابله با نژادپرستی و نفرت‌پراکنی نیست و درواقع فیسبوک مسئولیت اجتماعی خود را در نظر نمی‌گیرد. درنهایت بسیاری از آن‌ها می‌گویند هر برند یا سازمانی که به مصرف‌کننده و جامعه‌ی خود اهمیت می‌دهد، باید به کارزار StopHateForProfit# بپیوندد.

یکی از اولین شرکت‌هایی که به کارزار عدم نمایش تبلیغات و اعتراض به فیسبوک پیوست، Talkspace بود که خدمات مشاوره‌ی آنلاین سلامت روانی ارائه می‌کند. مدیرعامل این شرکت می‌گوید فیسبوک باید اقدام‌های خود در مدیریت محتوا را بهبود دهد و در مسیری شبیه به توییتر، با نفرت‌پراکنی و نژادپرستی مقابله‌ی جدی‌تری داشته باشد. از شرکت‌های دیگر حاضر در کارزار می‌توان به Braze اشاره کرد که مدیرعاملش در توییتر با اطلاع‌رسانی از این تصمیم، از شرکت‌های همکار برای پیوستن به کارزار دعوت کرد. شرکت‌های بزرگ دیگری همچون The North Face, REI, Patagonia, Ben and Jerry, Upwork, Eddie Bauer, Arc'teryx, Magnolia Pictures و بسیاری برندهای بزرگ، به کارزار ملحق شده‌اند. حتی آژانس‌های رسانه‌ای دیجیتال همچون 360i هم به مشتریان خود پیشنهاد داده‌اند تا به کارزار بپیوندند.
پشتیبانی بیشتر از افرادی که هدف نژادپرستی، دین‌ستیزی و نفرت‌پراکنی هستند.
یک سیستم مجزا برای مدیریت کاربرانی ایجاد شود که طبق اعلام خودشان، به‌خاطر نژاد یا خصوصیت فردی دیگر، هدف بی‌عدالتی قرار گرفته‌اند. این سیستم باید از کارشناسان متخصص در حوزه‌های نفرت‌پراکنی و نژادپرستی تشکیل شود.
قابلیتی مخصوص آزار یا صدمه در پلتفرم تعریف شود که افراد در معرض آزار و نفرت‌پراکنی، به‌صورت زنده و مستقیم برای مطرح کردن نگرانی‌های خود با کارمندان فیسبوک ارتباط برقرار کنند.
اطلاعات کاملی پیرامون گزارش‌های دریافت‌شده مرتبط با نفرت‌پراکنی و نژادپرستی منتشر شود. به‌عنوان مثال فیسبوک بگوید که در سال ۲۰۱۹ چه تعداد گزارش در ارتباط با نژادپرستی یا دین‌ستیزی دریافت کرده است. به‌علاوه، واکنش‌ها و اقدام‌های شرکت به گزارش‌ها نیز باید منتشر شود.
توقف درآمدزایی از اطلاعات غلط و محتوای آزاردهنده


سازوکارهای داخلی برای هر نوع محتوا در هریک از پلتفرم‌های فیسبوک ساخته شود تا هرگونه تبلیغات با محتوای غلط یا نفرت‌پراکنی را به‌صورت خودکار حذف کند.پرتال تبلیغات در تمامی محصولات فیسبوک تغییر کند. در سیستم جدید به تبلیغ‌دهنده‌ها گفته شود که تبلیغات آن‌ها چند مرتبه درمحتوایی نمایش داده شده که بعدا به‌خاطر ارائه‌ی اطلاعات غلط یا نفرت‌پراکنی حذف شده است.امکان درخواست بازگشت وجه برای تبلیغات نمایش داده شده به‌صورت بالا، برای شرکت‌ها فراهم شود.اثبات عملکرد: گزارشی شفاف و نظارت‌شده از توجه و اقدام در مسیر پیشنهادها منتشر شود.
افزایش ایمنی در گروه‌های خصوصی فیسبوک


به درخواست اعضای هر گروه، یک مدیر ناظر مستقیم از فیسبوک برای گروه‌هایی با حداقل ۱۵۰ عضو تعیین شود. برای گروه‌های بزرگ‌تر، تعداد مدیران ناظر باید بیشتر باشد.سازوکاری داخلی ساخته شود تا به‌صورت خودکار، محتوای موجود در گروه‌های خصوصی برچسب‌گذار شود. این سازوکار باید محتوای افراطی مرتبط با حقوق بشر را تشخیص دهد و برچسب‌گذاری کند. محتوا و گروه مرتبط باید تحت بازرسی و نظارت عمیق متخصصان موضوع قرار بگیرد.


گلکسی واچ 3 سامسونگ در تصاویری جدید رؤیت شد


بر اساس شنیده‌ها از جمله موارد اصلی تعیین شده این است که معاملات بلوک به صورت توافقی و بدون محدودیت حجمی و در نمادی مجزا انجام میشود.همچنین بنابراین گزارش دامنه نوسان روزانه قیمت اوراق بهادار در معاملات بلوک‌مشابه دامنه نوسان قیمت همان ورقه بهادار در بازار عادی است.امروزه بسیاری از فروشگاه‌های مایکروسافت در نقش مرکز خرید ظاهر می‌شوند و افراد زیادی از آن‌ها بازدید می‌کنند؛ بنابراین عدم بازگشایی آن‌ها در نگاه اول چندان تعجب‌برانگیز نبود. در شماری از ایالت‌های آمریکا روند بازگشایی مکان‌های عمومی به‌شکلی محتاطانه انجام می‌گیرد و تمامی شرکت‌ها اجازه‌ی بازگشایی فروشگاه‌هایشان را ندارند. همین رویکرد برخی ایالت‌ها برای جلوگیری از ظهور دوباره‌ی ویروس کرونا باعث شده است بسیاری از مال‌ها همچنان تعطیل بمانند. در ایالت‌هایی که قوانین چندان سخت‌گیرانه نیستند، موارد جدید ابتلا به کرونا مشاهده شده است. همین موضوع باعث شد اپل مجددا شماری از فروشگاه‌های حضوری خود را که به‌تازگی باز کرده بود، تعطیل کند.

 

  1. گویا کاتالوگی در فلیپین منتشر شده است که جزئیات سخت‌افزاری
  2. به‌همراه تصاویری از محصول معرفی‌نشده شیائومی را به‌همراه دارد.
  3. این اطلاعات که منتسب به شیائومی ردمی 9A قلمداد می‌شود
  4. شامل برخورداری گوشی هوشمند جدید شرکت چینی از تراشه جی ۲۵ مدیاتک است.
  5. شیائومی نشان داده که تنها در بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت نخواهد کرد
  6. در بازارهای دیگر نیز فهرستی بلند بالا از محصولات مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد.
  7. بااین‌حال، آنچه شیائومی را در بازار گوشی‌های هوشمند متمایز می‌سازد عرضه محصولات
  8. مختلف برای سلیقه‌های متفاوت با بودجه‌های متغیر است.

طبق آنچه در کاتالوگ منتشرشده در فیلیپین ذکر شده است

گوشی شیائومی ردمی 9A دارای تراشه هلیو جی ۲۵ مدیاتک خواهد بود که پردازنده مرکزی آن با فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می‌کند. محصول معرفی‌نشده شیائومی دارای نمایشگری ۶/۵۳ اینچی است که رزولوشن +HD را به کاربران ارائه می‌دهد.نوع طراحی نمایشگر گوشی هوشمند جدید به‌صورت واترفال یا آبشاری است که درواقع وجود بریدگی در بالای نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را بیان می‌کند. در پنل پشتی، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است که در وسط پنل طراحی شده است و همراه‌با یک LED از چینشی عمودی استفاده می‌کند.
در آوریل گذشته مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای به فروشگاه‌هایی اشاره کرد که افراد شاغل در آن‌ها مجبور شده بودند به دورکاری روی بیاورند. مایکروسافت در طول دنیاگیری ویروس کرونا همچنان به‌شکل منظم به کارمندان شاغل در این فروشگاه‌ها حقوق پرداخته کرده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد تصمیم مایکروسافت دارید؟

باتری ها حافظه دارند؟

قبلا باتری ‌ها از جنس نیکل و کادمیوم تولید می ‌شدند و اصطلاح اثر حافظه در مورد آنها کاربرد داشت. عبارت حافظه  به این دلیل است که ظاهرا باتری ‌ها، کمترین و بیشترین مقدار شارژ را به عنوان ظرفیت خود شناسایی می ‌کردند و همیشه توصیه می‌ شد تا باتری زمانی که برای اولین بار استفاده می ‌شود کاملا تخلیه شود تا کمترین ظرفیت خود را بشناسد و وقتی دوباره شارژ می ‌شود ساعت‌ ها در حالت شارژ کامل بماند تا بیشترین مقدار ظرفیت نیز مشخص شود. از طرف دیگر گفته می ‌شد باتری ‌ها را می ‌توان تا دفعات مشخصی شارژ کرد و فرقی نمی کند شارژ ۹۹ درصد باشد یا یک درصد. اغلب کاربران برای افزایش دوام باتری شارژ آن را تا آخر استفاده و بعد آن را کاملا شارژ می ‌کردند.اما باتری ‌های امروزی از جنس لیتیوم ساخته شده و در آن یون‌ های لیتیوم برای نگهداری شارژ کاربرد دارند . بنابراین استفاده از این روش‌ ها می ‌تواند استرس زیادی به باتری وارد کند. باتری ‌های لیتیومی بر اساس درصد باقی مانده از فضای انرژی شارژ می‌ شوند و میزان شارژ، تاثیری روی کارایی آنها ندارد.

هنگام اتصال برق باید باتری را خارج کرد؟

از سوالاتی که معمولا همه کاربران این دستگاه دارند این است که آیا در هنگام اتصال لپ تاپ به برق باتری آن را از دستگاه جدا کنیم یا خیر؟ باید گفت اینکار تاثیری در عمر باتری ندارد. اما اتصال آن به دستگاه در زمان شارژمی‌ تواند اثرات دیگری داشته باشد پس باید به شرایط توجه کرد.

 باتری‌ های مدرن لیتیومی توانایی تشخیص میزان شارژ را دارند و زمانی که به طور کامل شارژ می‌شوند جریان الکتریکی را به طور مستقیم به دستگاه هدایت می ‌کنند.

مهمترین دشمن باتری‌ های لیتیومی حرارت است. زمانی که دستگاه با حداکثر توان کار می ‌کند حرارت بیشتری تولید خواهد  کرد و این موضوع روی دوام باتری تاثیر منفی می گذارد. در نتیجه برای لپ ‌تاپ ‌هایی که گرما تولید می‌ کنند یا به دلیل فعالیت سنگین، حرارت قسمت‌ های مختلف مثل پردازنده و هارد می‌ تواند به باتری منتقل شود،  توصیه می کنیم که  باتری را از دستگاه خارج  کنید. اجرای بازی‌ و محاسبات پیچیده از مواردی است که حرارت باتری را بالا می برد. دمای بالای ۵۰ درجه در کاهش عمر باتری موثر است. اما برای لپ ‌تاپ‌ هایی که در دمای نرمال فعالیت می‌ کنند و گرمای آنها زیاد نیست بهتر است باتری در لپ ‌تاپ باقی بماند.

به این نکته توجه داشته باشید که خارج کردن باتری یا اتصال آن به دستگاه تاثیری در عمر آن ندارد. فقط زمانی که باتری را از دستگاه جدا می‌ کنید مراقب باشید که قطع ناگهانی آداپتور حین فعالیت دستگاه می ‌تواند به هارد دیسک و اجزای دیگر لطمه وارد کند.

آیا باید شارژ باتری کاملا تخلیه شود؟

باید از تخلیه کامل باتری در حدی که لپ ‌تاپ خاموش شود خودداری کرد. چون با این کار استرس زیادی به باتری وارد می شود که می تواند به آن آسیب برساند.بهتر است زمانی که شارژ باتری به ۳۰ تا ۲۰ درصد می ‌رسد آن را کاملا شارژ کنید. باتری‌ های امروزی می‌ توانند میزان شارژ باقی مانده را نمایش دهند ولی به مرور زمان سنسورهای تشخیص میزان شارژ مستهلک می ‌شوند و ممکن است شارژ دقیق باتری را نمایش ندهند. در این حالت باید سنسورها دوباره کالیبره و تنظیم شوند. برای این کار می ‌توان باتری را به طور کامل تخلیه و دوباره آن را کاملا شارژ کرد. بهتر است این حرکت را ماهی یک بار انجام دهید.تشخیص اشتباه سنسورها نیز آسان است. به عنوان مثال زمانی که دستگاه شارژ باقی مانده را ۱۰ درصد اعلام می ‌کند و به طور ناگهانی خاموش می ‌شود به این معنی است که سنسورها  toshibaservice در تشخیص شارژ درست عمل نمی‌ کنند.

چطور می‌توان سنسور ها را کالیبره کرد؟

برای کالیبره کردن سنسور ها و تنظیم مجدد آنها می ‌توانید از روش زیر استفاده کنید. این روش اگر در فواصل زمانی مشخص انجام شود آسیبی به باتری نمی‌ رساند و باتری می ‌تواند مجددا مقدار دقیق شارژ را تشخیص دهد.همچنین نصاب مجاز سرمایه‌گذرای صندوق‌های سرمایه‌گذرای در اوراق بهادار با درآمد ثابت مختلط و سهام در این بازار به ترتیب به میزان حداکثر 2 درصد 20 درصد و 30 درصد از ارزش کل دارایی‌های تحت مدیریت صندوق است.

با توجه به این که هنوز جزئیات زیادی از نحوه معامله سهام در این تابلو مشخص نشده و بخش عمده مقررات به هیات مدیره فرابورس محول شده باید منتظر جزئیات بیشتری در مورد این تابلو ماند. امیر ناظمی در این زمینه می‌گوید: امیدوارم این روش که مطابق با تجربیات جهانی تهیه شده است، بتواند امسال زمینه‌ساز حضور حداقل ۵ شرکت بزرگ استارتاپی در بازار بورس شود.هاشمی افزود: پیاده‌سازی زیست‌بوم فناوری 5G در کشور بازیگران مختلفی دارد. در این حوزه سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مانند سازمان تنظیم مقررات رادیویی برای رگولاتوری فرکانس، شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص ارائه زیرساخت‌های ارتباطی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با فعالیت‌های پژوهشی به‌اتفاق سایر ذی‌نفعان از جمله اپراتورهای همراه و ارائه‌دهنده خدمات سطح دسترسی، تشکل‌های بخش خصوصی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان حوزه ICT و مجموعه‌های دانشگاهی، نقش‌آفرین هستند.

  • معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • درباره ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه تصریح کرد: در راستای پیاده‌سازی
  • پایلوت این فناوری، با اصناف و بخش خصوصی جلسات متعددی برگزار کردیم
  • و از توان و کمک آن‌ها برای تولید بخشی از تجهیزات بهره بردیم.
  • وی تأکید کرد: در طراحی تست سناریوهای لازم و پیاده‌سازی آن از مراکز دانشگاهی
  • و آزمایشگاه‌های داخلی و حتی لابراتورهای معتبر دنیا کمک می‌گیریم. در اجرا نیز
  • ز همه ذی‌نفعان در این زمینه استفاده کرده‌ایم تا پیشرفت کار با بهره‌وری بیشتر صورت پذیرد.

هاشمی تصریح کرد: محل اجرای پایلوت 5G در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) است. کار جانمایی و حمل تجهیزات آغاز و نصب تجهیزات نیز در حال انجام است. در این مرکز، آموزش‌هایی نیز به افراد مختلف ارائه خواهد شد.

  • ۹۹/۰۴/۱۱
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی