گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

با دنیای دیجیتالی حرکت کنید

این قدرت اثر قیمت صفره. دان آریلی در کتاب نابخردیهای پیش‌بینی‌پذیر یه مثال از آمازون می‌زنه که فروش آمازون در فرانسه به شدت پایین‌تر از سایر کشورهایی اروپایی بود. بررسی‌ها نشون داد که مشکل به دلیل هزینه‌ی ۲۰ سنتی ارسال توی فرانسه بود در حالی که در سایر کشورها رایگان بود.محمدی درادامه‌ی پاسخ خود، لینک گزارشی را درج کرد که در آن گزارش، روند سرمایه‌گذاری خارجی در دیجی‌کالا به‌طور کامل توضیح داده شده است.اندازه‌ی quality update-ها معمولا هر ماه به خاطر ماهیت تجمعی آن‌ها افزایش می‌یابد و این یعنی هر به‌روزرسانی شامل تغییراتی است که در به‌روزرسانی‌های قبلی در دسترس هستند. در نتیجه، روش تجمعی منجر به کاهش خطاها و به‌روزرسانی‌های مورد نیاز می‌شود.

  1. Quality update-ها معمولا سریع‌تر
  2. feature update-ها دانلود و نصب می‌شوند زیرا بسته‌های کوچکی هستند
  3. نیاز به نصب مجدد کامل ندارند؛ در نتیجه قبل از نصب آن‌ها هم نیازی
  4. پشتیبان‌گیری کامل نیست. با این حال، همیشه بهتر است پشتیبانی
  5. از داده‌های خود داشته باشید زیرا خطاها و خرابی‌های سخت‌افزاری ممکن است هر لحظه‌ای رخ دهند.
  6. صرف نظر از اینکه Windows 10 Pro یا Windows 10 Home
  7. داشته باشید می‌توانید quality update-ها را تا ۳۵ روز به تأخیر بیندازید
  8. تنها مشکل این است که صرفا یک بار می‌توانید این به‌روزرسانی‌ها را متوقف کنید
  9. در صورت از سرگیری هر به‌روزرسانی، کامپیوتر معمولا جدیدترین quality update را نصب خواهد کرد.

جاوا اسکریپت را سوسک صنعت IT می نامند

جاواسکریپت درست مانند یک سوسک ، انتظار می رود اگر زودتر از اواخر نرسد ، هرگز نخواهد مرد. React Native یک چارچوب مبتنی بر جاوا اسکریپت است که به طور گسترده برای توسعه برنامه تلفن همراه cross-platform استفاده می شود. از همان مؤلفه های UI به عنوان برنامه های بومی iOS یا Android استفاده می کند. برنامه های بومی React از لحاظ عملکردی شبیه سایر برنامه های بومی هستند که بطور مستقل ساخته می شوند.این یک چارچوب منبع باز است که دارای یک جامعه گسترده فناوری محور است. قابلیت استفاده مجدد از کد پیشنهادی بومی React را ایجاد کرده و به ساخت برنامه های سریع تر و ارزان کمک می کند. توسعه کراس پلت فرم به صرفه جویی در وقت و رمزگذاری هزینه های اضافی کمک می کند.

  • بنا به گزارش دیجی‌کالا، گسترش و رشد پرشتاب استارتاپ‌ها و تجارت الکترونیکی
  • طی چند سال اخیر در ایران، فرصت‌های بی‌نظیری را برای توسعه‌ی
  • اقتصادی کشور فراهم آورد. «دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین کسب وکار اینترنتی
  • ایران، طی ۱۰ سال گذشته، به‌طور متوسط رشد سالانه ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده
  • و برای استمرار این رشد، جذب سرمایه‌گذاری خارجی، راهبردی موثر است
  • علاوه‌بر آورده‌ی‌ مالی، به انتقال دانش فنی و تجربیات مدیریتی تراز جهانی متعهد باشد
  • به همین علت، جذب سرمایه اخیر برای رقابت این شرکت ایرانی
  • رقبای خارجی منطقه‌ای بسیار حائز اهمیت است.»

بنا به اطلاعات منتشرشده دراین‌باره، دیجی‌کالا از دی ‌ماه سال ۱۳۹۴ فرآیند جذب سرمایه را از طریق شرکت اینترنشنال اینترنت اینوستمنت (IIIC) و به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار در قالب افزایش سرمایه و در ازای ۲۱ درصد سهام آغاز کرد. این فرآیند جذب سرمایه با اخذ «مجوز سرمایه‌گذاری خارجی (فیپا)» از «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران» در سال ۹۶ کامل شده است.دیجی‌کالا در گزارش خود اشاره می‌کند که برای نخستین بار، سرمایه‌گذاری در یک استارتاپ ایرانی به‌عنوان عملکرد دولت در بخش سرمایه‌گذاری خارجی مورد تاکید قرار می‌گیرد و میزان سهام مبادله‌شده نیز به‌طور شفاف اعلام می‌شود: «منابع حاصل از این سرمایه‌گذاری برای بهبود زیرساخت‌های لجستیکی، توسعه‌‌ی پلت‌فرم نرم‌افزاری، خلق فرصت‌های شغلی بیشتر در سراسر کشور، تأسیس بزرگترین مرکز پردازش کالای خاورمیانه و راه‌اندازی مرکز مجازی فروشندگان و تولیدکنندگان ایرانی (Marketplace) اختصاص یافته است.»

 

البته در بخشی نیز آمده که اکثریت سهام دیجی‌کالا همچنان دراختیار افراد و شرکت‌های ایرانی قرار دارد. دیجی‌کالا همچنین پیش‌بینی کرده که با توجه به توسعه‌ی زیرساخت‌ها و روند پیش رو، ارزش دیجی‌کالا در همان سال از مرز یک میلیارد دلار عبور کند و نتایج این سرمایه‌گذاری به رشد و توسعه‌ی تجارت الکترونیک در کشور و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی کمک شایان‌توجهی برساند.

 

 

اعمال سخت‌گیری‌ها‌ی مداوم و ایجاد تغییرات مکرر

 

در روند عملکرد فروشگاه‌های اینترنتی، نه‌تنها عرصه را بر کسب و کارهایی تنگ می‌کند که هنوز و در شرایط سخت اقتصادی سرپا مانده و به فعالیت خود ادامه داده‌اند، بلکه باعث دلسردی آن‌ها و دیگر افرادی می‌شود که قصد ورود به عرصه‌ی اقتصاد دیجیتال کشور را دارند.برای مثال مشخص نیست که فروشگاه اینترنتی بزرگی مانند دیجی کالا، طبق روال جدید فعالیت زیرنظر اتحادیه‌ی مربوطه، باید ذیل کدام اتحادیه صنفی مشغول به فعالیت باشد؛ چراکه این فروشگاه اینترنتی در بخش‌های متعددی مانند لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، پوشاک و غیره فعالیت می‌کند و به نظر می‌رسد که با مشکلات عدیده و پیچیده‌ای در همین رابطه مواجه شود.

نظر شما چیست؟

بدون شک پی سی دانلود را می توان پر مخاطب ترین و شناخته شده ترین وب سایت دانلود نرم افزار در ایران دانست. نقشه روان وب سایت و دسته بندی های کامل و جامع آن و همین طور بانک نرم افزاری بزرگ و قوی آن باعث شده که به یکی از بزرگ ترین وب سایت های ایران نه فقط در زمینه دانلود نرم افزار تبدیل شود.

 

سرعت بالای سرور های این وب سایت

باعث شده تا کاربران بدون هیچ مشکلی نرم افزار های خود را با سرعت قابل قبولی بتوانند دانلود کنند.توضیحات کامل و جامع در مورد هر یک از نرم افزار های بارگزاری شده به کاربران کمک خوبی در انتخاب بهترین نرم افزار برای رفع نیاز خود می کند.
در پی سی دانلود اخرین ورژن نرم افزار ها lornmedia برای هر سیستم عامل را شما میتوانید دانلود کنید و همین طور با توجه به قابلیت انتخاب نسخه های مختلف نرم افزار و نیز دیگر قابلیت ها مثل راهنمای نصب نرم افزار ها و همین طور گزارش خرابی ها و… در دسترش شما قرار گرفته است.یکی از معایب این وب سایت را می توان نداشتن انجمن های پرسش و پاسخ به صورت مجزا برای هر نرم افزار دانست.


نکات کلیدی :

• اهداف لمسی یا تاچ تارگت ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا کاربران بتوانند با دقت آنها را انتخاب کنند.

• اهداف لمسی باید فاصله زیادی بین آنها داشته باشد.

• اهداف لمسی باید در مناطقی از رابط کاربری قرار گیرند که به راحتی امکان دستیابی به آنها فراهم شود.

 

کاربردپذیری یا Usability یکی از شاخص های یه طراحی خوبه

 

قانون Fitts Law روی سهولت استفاده بیشتر تاکید داره که به این معنیه که رابط کاربری باید در پیمایش و درک کاربران خیلی راحت باشه .تعامل ها باید سرراست و بدون دشواری باشه و به تلاش حداقلی نیاز داشته باشه .زمان جابجایی کاربر از یک نقطه به نقطه دیگه و تعاملش با یک عنصر و شی در صفحه معیار بسیار مهمی هست.این موضوع قابل توجه هست چرا که اندازه  و موقعیت قرار گیری آبجکت ها و عناصر برای طراحان مهم هست که اطمینان حاصل کنند که این آبجکت ها مثل دکمه ها  و اینجور موارد به راحتی قابل انتخاب هستند و انتظارات کاربران با مناطق قابل انتخاب برآورده می کند.

"چالشی که با دقت متفاوتی از روش های متداول مثل موس ، یا انگشت و یا قلم نوری و …  در دسترس هست ."

درواقع قانون Fitts’s Law بیان میکنه زمانی که کاربر لازم داره تا با یک آبجکت کار کنه از نسبت اندازه و سایز به فاصله تا آن آبجکت بدست میاد .بذارین یجور توضیح بدم قانون Fitts’s Law درواقع میگه با افزایش اندازه و سایز یک عنصر یا شی زمان انتخاب آن کم میشود علاوه بر آن زمان انتخاب آبجکت کاهش پیدا میکنه چونکه مسافتی که (موس یا انگشت و ..) باید برای آن انتخاب آن حرکت کنه هم کم  میشه .انون Fitts بیان میکنه  مقدار زمان لازم برای حرکت یک اشاره گر (به عنوان مثال، مکان نما ماوس) به یک منطقه هدف، از فاصله ای به هدف تقسیم بر اندازه هدف استقانون Fitts قبل از اختراع رابط گرافیکی بوجود اومد که بعنوان  الگوی کاربران برای درک حرکت انسان در دنیای فیزیکی ابداع شد ولی الان میشه از طریق UI برای حرکت ازش استفاده کرد.https://virgool.io/@rapmetall2008/%DB%B1%DB%B0-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B1%DB%B3%DB%B9%DB%B9-hqilyiviydkp

اندازه آبجکت ها در قانون فیتس بسیار حیاتی هست

 وقتی اندازه عناصربسیار کوچک باشه اونا رو برای تعامل به چالش میکشه و کار رو سخت میکنه پس همه توصیه ها نشون میدن که این اندازه بسیار مهم هستند …دانلود ها یکی از وب سایت های قدیمی و بزرگ در زمینه دانلود نرم افزار است که با تعهد در کار و به روز رسانی نرم افزار ها توانسته هر روز کاربران بیشتری را جذب خود کند. به روز بودن نسخه های نرم افزار ها در کنار لیست نسخه های قدیمی آنها یکی از ویژگی های خوب این وب سایت به شمار می رود.
وجود دسته بندی ساده و روان و همچنین فایل های راهنمای هر نرم افزار 

صورت جداگانه نیز از ویژگی های خوب این وب سایت به شمار می روند.این وب سایت یک انجمن بسیار قوی و دسته بندی شده برای نرم افزاری خود دارد که به کاربران در رفع مشکلات احمتاللی پیش آمده برای آنها کمک میکند.دانلود ها علاوه بر دانلود نرم افزار دانلود کتاب های دیجیتال و… را برای کاربران خود فراهم کرده است.با توجه به تعداد بالای کاربران این وب سایت و تک لینکی بودن دانلود ها گاها کاربران در این وب سایت با مشکل افت سرعت دانلود مواجه می شوند.دارت یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر الگوی سریع ، شی گرا است که برای توسعه برنامه cross-platform استفاده می شود. می توانید از Dart برای نوشتن قطعه های ساده کد و برنامه های کاملاً کاربردی استفاده کنید. دارت برای تقریباً همه چیز در زیر آفتاب درست است از توسعه برنامه رومیزی گرفته تا برنامه وب ، برنامه های تلفن همراه ، اسکریپت خط فرمان و اسکریپت سمت سرور.

  1. دارت با یک فن آوری کامپایلر انعطاف پذیر به شما امکان می دهد
  2. کد مورد نظر خود را اجرا کرده و طبق نیاز مورد نظر خود را بسازید.
  3. دارت ما را به یک چارچوب توسعه برنامه موبایل به نام Flutter مجهز می کند
  4. که در این مقاله بعدا در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  5. عدم قیمت گذاری دقیق و مشخص محصولات
  6. سخت بودن پیدا کردن مطلب آموزشی و محصول مورد نظر
  7. فیلتر شدن شبکه های اجتماعی و از دست دادن مشتریان
  8. عدم خرید آنلاین
  9. عدم خرید در هر زمان شبانه روز بلکه نیاز به اپراتور برای پاسخگویی و انجام فرایند خرید
  10. مزایای شبکه های اجتماعی
  11. راه اندازی آسان، بدون هزینه و راحت
  12. امکان دسترسی شما به مخاطبان
  13. ایجاد حس راحتی و تعامل بالا با کاربران
  14.  
  15. ایجاد امنیت و اطمینان در مشتری برای خریدی راحت و امن
  16. امکان جستجو و پیدا کردن کسب و کار شما از موتورهای جستجوی قدرتمند گوگل وجود دارد
  17. آسان بودن فرایند خرید برای کاربران شما
  18. وصل شدن به درگاه بانکی و واریز وجه
  19. امکان خرید در هر زمان شبانه روز
  20. ایجاد نظم و ترتیب در محصولات، خدمات و اطلاعات
  21. امکان دسته بندی محصولات و خدمات
  22. قیمت گذاری دقیق و مشخص محصولات
  23. سهولت در پیدا کردن مطلب آموزشی و محصول مورد نظر
  24. عدم فیلترینگ و عدم از دست دادن وب سایت
  25. راه اندازی آن برای خرید دامنه، هاست و طراحی سایت هزینه بر و نیازمند مهارت و تخصص است.

معرفی آن به موتورهای جستجو و بهینه سازی وب سایت نیاز به آموزش و تخصص است.
استفاده از مدل Windows as a Service و quality updates و feature updates، رویکرد اصلی مایکروسافت برای تضمین ایمنی و انطباق سیستم با آخرین امکانات و به‌روزرسانی‌های امنیتی و همچنین حفظ سازگاری و قابلیت اطمینان است. مایکروسافت در طول تاریخ همیشه با مشکلات کنترل کیفی کد دست‌وپنجه نرم کرده است. برای مثال به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۱۸ ویندوز ۱۰ به دلیل اتلاف داده‌ای، کنار گذاشته شد.اگرچه به‌روزرسانی می ۲۰۲۰ در انتهای ماه می منتشر شد، تنها بخش کمی از دستگاه‌ها قادر به دریافت آن بودند. دلیل این مسئله هم مشکلات متعدد feature update بود که باعث شد شرکت مایکروسافت به صورت موقتی محدودیت‌هایی را روی نرم‌افزارها و دستگاه‌های خود مثل Surface Pro 7 و Surface Laptop 3 اعمال کند. در نسخه‌هایی مثل به‌روزرسانی KB4556799 هم مشکلات quality update دیده می‌شود. در فاصله‌ی کوتاهی از انتشار این نسخه، کاربران مشکلاتی مثل باگ حذف فایل، مشکلات صوتی و Blue Screen of Death را گزارش کردند.


در گزارش دیجی‌کالا که سال ۹۶ منتشر شده، آمده: «سرمایه‌گذاری خارجی در دیجی‌کالا به‌عنوان تنها سرمایه‌گذاری خارجی در بخش فناوری اطلاعات ایران در بازه‌ی زمانی خود معرفی شده است.»

بنا به گزارش دیجی‌کالا، گسترش و رشد پرشتاب استارتاپ‌ها 

تجارت الکترونیکی طی چند سال اخیر در ایران، فرصت‌های بی‌نظیری را برای توسعه‌ی اقتصادی کشور فراهم آورد. «دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین کسب وکار اینترنتی ایران، طی ۱۰ سال گذشته، به‌طور متوسط رشد سالانه ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده و برای استمرار این رشد، جذب سرمایه‌گذاری خارجی، راهبردی موثر است تا علاوه‌بر آورده‌ی‌ مالی، به انتقال دانش فنی و تجربیات مدیریتی تراز جهانی متعهد باشد. به همین علت، جذب سرمایه اخیر برای رقابت این شرکت ایرانی با رقبای خارجی منطقه‌ای بسیار حائز اهمیت است.»

بنا به اطلاعات منتشرشده دراین‌باره، دیجی‌کالا از دی ‌ماه سال ۱۳۹۴ فرآیند جذب سرمایه را از طریق شرکت اینترنشنال اینترنت اینوستمنت (IIIC) و به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار در قالب افزایش سرمایه و در ازای ۲۱ درصد سهام آغاز کرد. این فرآیند جذب سرمایه با اخذ «مجوز سرمایه‌گذاری خارجی (فیپا)» از «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران» در سال ۹۶ کامل شده است.

دیجی‌کالا در گزارش خود اشاره می‌کند که برای نخستین بار، سرمایه‌گذاری در یک استارتاپ ایرانی به‌عنوان عملکرد دولت در بخش سرمایه‌گذاری خارجی مورد تاکید قرار می‌گیرد و میزان سهام مبادله‌شده نیز به‌طور شفاف اعلام می‌شود: «منابع حاصل از این سرمایه‌گذاری برای بهبود زیرساخت‌های لجستیکی، توسعه‌‌ی پلت‌فرم نرم‌افزاری، خلق فرصت‌های شغلی بیشتر در سراسر کشور، تأسیس بزرگترین مرکز پردازش کالای خاورمیانه و راه‌اندازی مرکز مجازی فروشندگان و تولیدکنندگان ایرانی (Marketplace) اختصاص یافته است.»

البته در بخشی نیز آمده که اکثریت سهام دیجی‌کالا همچنان

دراختیار افراد و شرکت‌های ایرانی قرار دارد. دیجی‌کالا همچنین پیش‌بینی کرده که با توجه به توسعه‌ی زیرساخت‌ها و روند پیش رو، ارزش دیجی‌کالا در همان سال از مرز یک میلیارد دلار عبور کند و نتایج این سرمایه‌گذاری به رشد و توسعه‌ی تجارت الکترونیک در کشور و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی کمک شایان‌توجهی برساند.هر چند به نظر ۲۰ سنت عدد به شدت کمیه اما تفاوت ۲۰ سنت با رایگان تفاوت پرداخت کردن و پرداخت نکردن پوله. برای اینکه از نظر اقتصادی هم ضرر نکنین می‌تونین مشابه روش دیجیکالا عمل کنید یا بر اساس متوسط تعداد آیتم‌های هر سبد خرید ( مثلا ۲.۳) این۲۰ سنت رو قیمت تمامی محصولات اضافه کنین که ضرر نکنین. مثلا با این اعداد باید ۸.۷ سنت به قیمت هر کالای موجود در فروشگاه خود اضافه کنید.

  • ۹۹/۰۴/۰۴
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی