گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

چرخه ی شارژر باتری لپ تاپ به چه صورت است؟


در ادامه قصد داریم به این دو فاکتور به صورت دقیق تری نگاه کنیم. هر موتور جستجو برای خود الگوریتم هایی دارد و از قوانین خاص خود پیروی می کند. برای مثال اگر شما در موتور جستجوگر یاهو توانستید رتبه یک را کسب کنید به این معنا نمی باشد که در موتور جستجوگر گوگل نیز شما رتبه یک را دارید و این مورد در تمام موتورهای یکسان است.برخی از آنها به تولید محتوای با کیفیت اهمیت میدهند، برخی دیگر به تجربه کاربری اهمیت می دهند و برخی دیگر به لینک سازی در سئو. فهمیدن نیاز هر موتور جستجو یک موفقیت بزرگ برای ما به حساب می آید و به ما کمک می کند بتوانیم در نتایج رتبه های بهتری کسب کنیم. یکی از بهترین موتور های جستجو و محبوب بین مردم، کمپانی گوگل است که در این راهنما آن را بررسی خواهیم کرد.https://virgool.io/@Bamintahvie7/%D8%A8%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF-id3glnx8a23g

  • گوگل 72.86٪ از بازار جهانی موتور های جستجو را دارد.
  • و “to Google” یک فعل رسمی در فرهنگ لغت انگلیسی است.
  • همانطور که مشاهده می کنید گوگل از رقبای خود بالاتر است
  • اما به نظر شما چگونه توانست به خوبی سبقت بگیرد و رقبای
  • خود را پشت سر بگذارد و کاربران خود را هم راضی نگه دارد؟
  • در واقع این امر بسیار ساده به نظر می رسد و در یک فرآیند
  • دو مرحله ای انجام می شود که عبارتند
  • شما کنترل کاملی بر روی محتوای وب سایت خود دارید

پس نگران نباشید؛ از لینک های داخلی گرفته تا کدنویسی سایت و محتوای آن قابل ویرایش و اصلاح می باشند و ابزار های زیادی در این مسیر به کمک شما خواهند آمد. رسیدگی به وضعیت on page seo در سایت جزو اولین وظایف برای هر سئوکار به شمار می رود که باید قبل از مراحل سئو خارجی مانند لینک سازی انجام دهد. برای مثال من هیچگاه پست هایی با کد های نامرتبط و اضافی را در سایت خود منتشر نمیکنم. منظور من از این کد ها موارد زیر است:این امکان را به Google می دهد تا “برچسب” های خود را به این صفحات اضافه کند و نتایج مرتبط را ارائه دهد.
اولین مرحله از افزودن وب سایت ها به دیتابیس گوگل را کراولینگ میگویند. گوگل کراولر(اسپایدر و یا خزنده) های زیادی را دارد که از آن‌ها برای جستجو در بین صفحات وب و بررسی آنها استفاده می کنند.اما بعد از اینکه اولین شارژ را برای باتری های نو و یا کهنه انجام دادیم باید بتوانیم از آن ها به خوبی نیز نگهداری کنیم و این کار تنها با رعایت نکات مختلف قابل انجام شدن است. در ادامه به برخی از این نکات که باید به آن ها دقت کنید اشاره می کنیم.

اول از همه تنظیمات

بهتر است قبل از هر کار دیگر، نگاهی به تنظیمات مربوط به مصرف برق سیستم در زمان استفاده از باتری بیندازید. با توجه به این‌که بسیاری از لپ‌تاپ‌‌های امروزی از سیستم‌عامل ویندوز 7 استفاده می‌کنند، به آموزش انجام تنظیمات در این ویندوز می‌پردازیم. هرچند که کاربران ویندوز ویستا و اکس‌پی نیز می‌توانند به مراجعه به بخش Power Options در صفحه کنترل‌پنل، این تنظیمات را اعمال کنند. در ویندوز هفت کافی است روی علامت باتری که در کنار ساعت ویندوز قرار دارد یک بار کلیک کنید تا منوی آن باز شود. سپس با کلیک روی گزینه More Power Options وارد صفحه تنظیمات خواهید شد.

در این صفحه عبارت Change Power Plan

مشاهده خواهید کرد که می‌توانید یکی از دو حالت Entertainment یا Power Saving را انتخاب کنید. در مقابل آن‌ها بخشی با عنوان Change Plan Settings قرار دارد. وارد آن شوید. حال دو بخش جداگانهhttps://www.candelliran.com/when-to-replace-your-laptops-battery/ مربوط به حالت استفاده از برق و یا باتری به شما نمایش داده می‌شود. گزینه اول برای کم‌نور شدن صفحه نمایش، دومی برای خاموش شدن نمایشگر و گزینه سوم برای قرار گرفتن در حالت خاموش موقت است.


می توان این خزنده ها را به جاسوسان نیز تشبیه

کرد که به طور مخفیانه به وبسایت ها رفته و جاسوسی می کنند و اطلاعات را به مرکز اصلی میبرند. شاید برایتان سوال باشد که خزنده ها چگونه به وبسایت ها می روند و از آنها دسترسی می‌گیرند تا اطلاعات جدیدشان را ثبت کنند؟اگر به تازگی لپ تاپ دل (یا برندهای دیگر) خریده اید، احتمال این که از همان ماه های اول شارژ باتری شما سریع تخلیه شود، خیلی کم است، پس نیازی نیست که نگران باتری لپ تاپ تان باشید؛ اما ممکن است بواسطه استفاده نادرستی که از لپ تاپ تان داشته اید، به باتری آسیب وارد شده باشد یا تنظیماتی را اعمال کرده اید که لپتاپ شما از برق بیشتری استفاده کند. حال چگونه میتوان مطمئن شد که باتری سالم است یا خیر؟ اینجاست که به این شک میفتید که آیا باتری لپ تاپ من باید تعویض شود یا نه؟

در این مقاله ابتدا به بررسی و تست سالم بودن

باتری لپ تاپ میپردازیم و در نهایت به شما کمک میکنیم تا بالاخره تصمیم خود را در مورد باتری لپ تاپ خود بگیرید.بیت زیادی داشته است.لپ تاپ شما بیش تر از یک سال کار کرده : اگر لپ تاپ شما چند سالی است که کار میکند، این امری بدیهی است که به مرور زمان باتری آن دیگر از کار افتاده باشد. در این حالت شانس شما برای داشتن یک باتری سالم خیلی کم است. در حقیقت باتری شما عمر خود را کرده! در این حالت اگر باتری شما کمتر از 30 دقیقه شارژ نگه میدارد باید اقدام به خرید باتری کنید.اگر باز هم به این امیدوار هستید که ممکن است باتری سالم باشد در ادامه همراه ما باشید.
لپ تاپ شما هنوز یک سال کار نکرده است 

در این حالت یک کار ساده و ابتدایی که می توانید انجام دهید این است که خودتان بررسی کنید که لپ تاپ تان به صورت معمولی چند ساعت روشن میماند. سپس آن را با میزان شارژ دهی که در توضیحات مربوط به لپ تاپ در سایت سازنده وجود دارد، مقایسه کنید.استر و سیم استیل ساخته شده است که در کنار هم لوله فلکسیبل فویلی یا لوله فلکسیبل آلومینیمی را تشکیل می دهند ، در حقیقت پلی استر موجود در ساختار این محصول برای جلوگیری از پارگی فویل آلومینیوم است. هر دوی این مواد از نظر سبک و سبک هستند و به همین دلیل در نهایت یک ساختار بسیار منسجم و سبک تشکیل می دهند که باعث می شود بسیار راحت شوند. مربوط به حمل و نقل و حمل است.لوله های نازک به روشی با انعطاف پذیری بسیار بالا طراحی و ساخته می شوند و این راه هوایی به راحتی در هر شکل و شرایطی قابل تولید است بنابراین می توان در مکان های مختلف و در شرایط مختلف استفاده کرد.

لوله های نازک از اندازه 10 تا 45 سانتی متر

تولید می شوند و در اندازه های 10 متر نیز سرو می شوند. بنابراین به دلیل تنوع بسیار زیاد اندازه دیافراگم لوله ویفر ، می توان در مصارف و فضاهای مختلفی از آن استفاده کرد. از جمله فضاهای کوچک که به مجاری هوای کوچکتر یا مناطق بزرگتر که نیاز به اندازه لوله فلکسیبل فویلی یا لوله فلکسیبل آلومینیمی بزرگتر دارند ، نیاز دارند. همچنین صحیح است که فضای استاندارد یک لوله پوسته 10 متری کوچک است ، اما می تواند به اندازه های کوچکتر نیز تقسیم شود و برای اهداف مختلفی استفاده شود. بنابراین ، طیف استفاده از لوله های نازک بسیار بزرگ و متنوع است.

لوله فلکسیبل فویلی یا لوله فلکسیبل آلومینیمی

قادر به کار در محدوده دمایی از -۱۰ تا + ۸۰ + درجه سانتیگراد است و دلیل آن آلومینیومی است که در این سازه هوایی استفاده می شود و این کانال را از درجه حرارت بالا محافظت می کند و بنابراین باعث می شود این نوع کانال های انعطاف پذیر بتوانند کار کنند به راحتی در مکانهایی که احتمال گرما بسیار زیاد است.لوله فلکسیبل فویلی بین انواع مجرای هوا بسیار سبک است و وزن بسیار کمی دارند و دلیل این وزن کم وجود فویل آلومینیومی ، ورق های پلی استر و سیم های فلزی است که هر یک از آنها بطور جداگانه وزن بسیار کمی دارند و به همین دلیل باعث می شوند و به گونه ای طراحی شده است که وزن کلی کانال را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.این مطلب ویرگول را بخوانید.

  1. آلمانی هم یکی از زبان های محبوب و چهارمین زبان
  2. محبوب در بین برنامه نویسان است. یادگیری زبان آلمانی
  3. کار بسیار دشواری نیست و اگر شما با زبان انگلیسی نیز
  4. تا حدودی آشنا باشید، کار آسانتر خواهد بود.
  5. برند بوش، یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین

برندهای موجود در بازار در زمینه ی تولید و عرضه ی لوازم خانگی می باشد که لوازم آشپزخانه ی آن از جمله مایکروویو، فر توکار برقی و اجاق گاز این برند در میان برترین و محبوب ترین محصولات آن قرار دارند. مایکروویو های بوش نیز یکی از محصولات خانگی این برند می باشد که به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بسیار بالا در بین مصرف کنندگان دارای محبوبیت زیادی است.هر چند که هدف از خرید مایکروویو می تواند به طور کلی، پختن انواع غذاها و کیک ها و همچنین گرم کردن غذا باشد. با این وجود نکات مهمی را هنگام خرید بایستی مد نظر قرار دهید. چرا که مایکروویوها از لحاظ ویژگی ها و لوازم جانبی با یکدیگر تفاوت های قابل توجهی دارند.

  • انواع مختلفی از مایکروویو های برند محبوب
  • بوش در بازار در دسترس می باشند که هر کدام
  • از لحاظ قیمت و کارایی و همچنین مشخصات فنی
  • با یکدیگر متفاوت می باشند. بنابراین شما بایستی
  • تحقیقات لازم را پیش از خرید انجام دهید.

به طور کلی دو نوع مایکروویو وجود دارد

 

مدل مستقل و مدل توکار یا همان فر برقی توکار بوش که درون یک محفظه در آشپزخانه ی شما قرار گرفته و جلوه ی زیبایی را به فضا می بخشد. لازم به ذکر است که مدل توکار کمی گران تر می باشد.شاید برایتان عجیب باشد اما زبان ترکی در میان برنامه نویسان هم کم طرفدار ندارد! حدود 45 میلیون برنامه نویس در سطح جهان به زبان ترکتسلط دارند و این زبان یکی از ۱۵ زبان اول جهان است.زمانی که شما یک عبارت را در گوگل جستجو می کنید، این سیستم در تمامی سایت های دنیا به دنبال عباراتی متناسب با واژه سرد شده توسط شما می گردد. چیزی که در واقع اتفاق می افتد این است که گوگل در دیتابیس خود به دنباله عبارات و سایت‌های متناسب با جستجوی شما می‌گردد و شما در واقع در دیتابیس گوگل در حال جستجو هستید.

 


این بانک اطلاعاتی از وب سایتهای از قبل تأیید شده ساخته شده است که گوگل آن را بررسی کرده و برای کاربران خود ایمن دانسته است. بنابراین شما برای جستجوی جستجوی خود هنگام استفاده از Google ، هیچ چیز نگران کننده ای از “Dark Web” پیدا نخواهید کرد.

 


تهیه و تأمین تجهیزات Active و Passive شبکه شرکت پیشگام رایانه زمان، نیاز شما در هر سطحی را برای ایجاد زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فناوری اطلاعات و ارتباطات را برآورده می‌سازد.متخصصین ما چرخه کاملی از اجرای یک پروژه را که شامل تامین ،خرید،نصب،پیاده‌سازی و راه اندازی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از تولید کنندگان معتبر ملی و بین المللی است را ارائه میکنند.

 


لوله فلکسیبل فویلی یا لوله فلکسیبل آلومینیمی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است .علاوه بر مقاومت در برابر حرارت در برابر نفوذ رطوبت و بسیاری از شرایط و فاکتورهای دیگر ، و هیچ آسیبی را متحمل نمی شود.به دلیل انعطاف پذیری آن ، به راحتی می توانید لوله های آن را فشار داده و ببندید ، بنابراین پر کردن آن آسان است و در هنگام ذخیره سازی فضای کمتری اشغال می شود.این در واقع نسل جدیدی از کانال هوا است که بسیاری از مشکلات مجرای قدیمی و سنتی را برطرف کرده و باعث بهبود کیفیت سیستم های تهویه مطبوع شده است و در واقع می توان گفت که لوله فویلی جایگزین بسیار خوبی برای سایر مجاری قدیمی است ، از جمله مجرای مارپیچی گالوانیزه و مجاری مستطیل شکل گالوانیزه است زیرا هر یک از این کانال ها به نوبه خود دارای مشکلات و مشکلاتی هستند که این نوع مجرای انعطاف پذیر این مشکلات را ندارد.
خواهشمند است در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت تجهیزات مورد نیاز، با بخش فروش شرکت پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید..
این امکان را به Google می دهد تا “برچسب” های خود را به این صفحات اضافه کند و نتایج مرتبط را ارائه دهد.اولین مرحله از افزودن وب سایت ها به دیتابیس گوگل را کراولینگ میگویند. گوگل کراولر(اسپایدر و یا خزنده) های زیادی را دارد که از آن‌ها برای جستجو در بین صفحات وب و بررسی آنها استفاده می کنند.


خزنده های گوگل دو وظیفه اصلی دارند که آنها عبارتند از:

 

  • پیدا کردن صفحات جدید برای ایندکس شدن.
  • جمع آوری اطلاعات مربوط به هر صفه از وب.
  • می توان این خزنده ها را به جاسوسان نیز تشبیه کرد
  • که به طور مخفیانه به وبسایت ها رفته و جاسوسی می کنند
  • و اطلاعات را به مرکز اصلی میبرند. شاید برایتان سوال باشد که خزنده ها

چگونه به وبسایت ها می روند و از آنها دسترسی می‌گیرند تا اطلاعات جدیدشان را ثبت کنند؟
این روزها، روزهایمان را گم کرده‌ایم! با ظهور غافلگیرکننده کووید19 و خانه‌نشینی، حساب تاریخ و زمان از دستمان در رفته است و انگار در یک هزارتوی بی‌انتها از اتفاقات تکراری گرفتار شده‌ایم. حالا که به خاطر قرنطینه فعالیت‌های اجتماعی و دیدارهایمان را محدود کرده‌ایم، بیشتر با خودمان تنها می‌مانیم. و همین تنهایی گاهی می‌تواند به قیمت هجوم افکار مخرب یا حتی پرت شدن در ورطه افسردگی تمام شود. در کنار این‌ها، نگرانی از ویروس کرونا و جان و سلامت عزیزانمان و خودمان را هم که اضافه کنیم.

می‌بینیم که فشار روانی زیادی بر دوش ما گذاشته شده است. مارکام هاید، یکی از گزارشگران زبده در حوزه سلامت است که مقالاتی در مجله‌های معتبری مانند تایم منتشر کرده است. در این مقاله، هاید درباره روتین‌های تکراری، گذران آهسته زمان، و اضطراب و وحشت ناشی از قرنطینه می‌نویسد. همچنین به کمک نظریات سه متخصص روان‌شناس یعنی ویتمن، کوپرز و سویینی، به بررسی علل این موضوع و راه‌های رهایی از اضطراب می‌پردازد.علم روانشناسی توضیح می‌دهد که چرا گذر زمان در این روزهای قرنطینه ناشی از پاندمی ویروس کرونا، گیج‌کننده و کسل‌کننده است.
 

  • ۹۹/۰۴/۱۵
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی