گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

فهیمی در پاسخ به این موضوع که برخی از سهامداران

از واریز مبالغی در حدود 100 یا 140 هزار تومان در ازای فروش سهامشان خبر می دهند، گفت:علت واریز مبالغی در حدود 100 یا 140 هزار تومان به حساب فروشندگان 30 درصد سهام این است که از ابتدا میزان دارایی (سهام) آنها پائین بوده است. او افزود:برخی از سهامداران پس از فوت مشمول سهام اصلی، دارای سهام شده اند که در اینصورت سهام اولیه بین چند نفر تقسیم شده و ارزش هر سهم نیز کاهش یافته است و به همین علت مبلغ واریز شده به حساب آنها نیز به همان نسبت خواهد بود. سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت:فروش سهام در بازار بصورت قطعه قطعه صورت می گیرد و درمواردی، کارگزار بخشی از سهام را فروخته و هنوز قطعات دیگر سهام به فروش نرفته است.به همین علت مبلغ به دست آمده پس از فروش کامل 30 درصد سهام، به سهامدار پرداخت خواهد شد. 

  1. فهیمی بار دیگر با اشاره به ارزش سرمایه ای سهام عدالت،
  2. به دارندگان سهام توصیه کرد فزاری هم که روی آن نصب کنید،
  3. تا زمانی که یک آنتی ویروس قوی را در فهرست خرید نرم افزارهای
  4. ضروری تان قرار ندهید؛ در معرض خطر خواهید بود. وضعیت گوشی
  5. موبایل هم همین طور است. اصولا هر جا ردی از اطلاعات شخصی
  6. شماست؛ باید از یک آنتی ویروس خوب کمک بگیرید. 

لازم به ذکر است فرآیند خرید اشتراک مجدد فقط برای عبور از پروسه فنی و انتقال به به اشتراک جدید بود. کدهای تخفیف برای بیش از 80٪ کاربران امکان دریافت اشتراک رایگان را فراهم می کرد. شایان توجه است که میزان باقی مانده از اشتراک مسدود شده کاربران توسط اپل نیز، به اشتراک جدیدشان در قالب بسته های رایگان تمدید اضافه خواهد شد.گذشته از ضرر بزرگی که سیبچه برای تامین هزینه ثبت مجدد اکانت ها به اپل پرداخت کرد؛ این اتفاق از چند جنبه بسیار ناراحت کننده بود که مهمترین آن نارضایتی عده ای از کاربران عزیزی بود که درگیر این اتفاق بوده اند.
یکی از اصلی ترین انگیزه های خرید پی سی و لپ تاپ اتصال به اینترنت است. برای استفاده از اینترنت هم به مرورگر نیاز دارید؛ معروف ترین و بهترین مرورگرهایی که در حال حاضر توصیه می شوند یکی گوگل کروم است و دیگری موزیلا فایر فاکس. نصب این دو مرورگر برای هر سیستمی واجب است. در کنار این دو خوب است که اینترنت اکسپلورر را هم نصب کنید؛ به ویژه اگر دانشجو هستید و مرتب باید به سایت های دانشگاه سر بزنید، بعید نیست که دیدن کارنامه و واحدهایتان تنها در اکسپلورر امکان پذیر باشد. 


در طی دو هفته اخیر برای کمتر از ده درصد از کاربران مشکلاتی در استفاده از سیبچه به وجود آمده بود. سیبچه ضمن ابراز تأسف از این مشکلات، خود را ملزم به ارائه توضیحاتی به خانواده بزرگ کاربران عزیز سیبچه می داند:دا می شود که ما نام این نوع از جمع آوری پلاسما را "پلاسمای بازیافتی" می گذاریم. به این صورت که مردم اهدای خون کردند و پلاسما از خون جدا می شود. در این میان یک ریال هم میان کسی رد و بدل نشده و به صورت کاملا داوطلبانه است. 

وجود سالانه حدود 200 هزار لیتر پلاسمای بازیافتی مازاد در کشور 

مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه پلاسمایی که از خون جدا می کنند، کمتر از اجزای دیگر خون مورد استفاده قرار می گیرد، می گوید:بر این اساس گفته می شود که پلاسما یک سوم پلاکت و گلبول قرمز مصرف می شود و مصارف آن روزبروز هم در حال کاهش است. حال ممکن است در برهه هایی جامعه دچار کمبود خون شود، اما پلاسمای بازیافتی دچار کمبود نمی شود و حتی مازاد هم دارد. باید توجه کرد که سالانه تقریبا حدود 200 هزار لیتر پلاسمای بازیافتی مازاد داریم. این موضوع از گذشته هم وجود داشته، اما در آن زمان این پلاسمای بازیافتی مازاد را به نحوی امحاء می کردند. اکنون حدود 15 الی 16 سالی است که دیگر پلاسمای مازاد بازیافتی را دور نمی ریزند، بلکه پلاسمای ما آنقدر پلاسمای سالمی است که بر اساس نظارت مراجع معتبر مستقل ونیز کمپانی های بین المللی، تعداد زیادی از مراکز اهدای خون کشور مورد تایید بین المللی قرار گرفته و اعلام کردند که هر پلاسمایی که در این مراکز از خون جدا می شود.

چدور نریزید، بلکه آن ها را به کمپانی ها ارائه دهید تا از آن ها داروی مشتق از پلاسما تولید کرده و سپس به خودتان برگردانیم. بر این اساس کمپانی های دنیا پلاسمایی را که ما در گذشته امحاء می کردیم، دریافت می کنند و آن ها را به داروهای مشتق از پلاسما اعم از فاکتور هشت، فاکتور 9، آلبومین و IVIG تبدیل کرده و به ما برمی گردانند. 

عشقی ادامه می دهد:در این میان ارزش افزوده برای پلاسما ایجاد می شود و از آنجایی که ماده اولیه این داروها یا همان پلاسما را خودمان از بازیافت مازاد نیاز مصرفی خود تامین کرده ایم، با هزینه و قیمت کمتری داروها را به ما ارائه می دهند. بنابراین این یک نوع از روش های جمع آوری پلاسما است و هیچکس هم نمی تواند ایرادی برای آن بگیرد. در دنیا هم کشورمان را تشویق کردند که تا حدی توانستیم استانداردهای پلاسما را افزایش دهیم که کمپانی های اروپایی پلاسمای مازاد مصرف ایرانی را قبول می کنند. زیرا به هر حال دارو تحت لیسانس این کمپانی ها تولید می شود و کیفیت و سلامت پلاسما برایشان حائز اهمیت است. 

  • پلاسمای کرونایی ها، چند؟ نقاط قوت اپلیکیشن پرداخت قبض بامن24
  • از نقاط قوت اپلیکیشن بامن می توان موارد زیر را نام برد:
  • ارائه قابلیت های بهتر و بیشتر بعد از ثبت نام
  • عملکرد سریع و بسیار خوب
  • قابل اعتماد (بدون دسترسی به منابع سخت افزار گوشی)
  • بدون تبلیغات
  • خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض
  • مصرف کم از حجم اینترنت
  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • امکان پرداخت دسته جمعی قبوض
  • سخن آخر

سامانه پرداخت قبض بامن24 راهکاری هوشمند و ایمن در حوزه استعلام و پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته اینترنت است که از طریق وبسایت و اپلیکیشن امکان استفاده از خدمات برای مشترکین فراهم شده است، اپلیکیشن بامن24 جهت دانلود به صورت مستقیم از وب سایت رسمی بامن24 و کافه بازار در دسترس می باشد.

وی تاکید می کند:ما اخلاقا برای اهداکنندگان توضیح می دهیم و اعلام می کنیم که پلاسمای اهدایی شما برای بیماران مبتلا به کرونا استفاده می شود و ممکن است که بیمار را نجات دهد. البته هنوز کارآزمایی بالینی به نتیجه نرسیده است، اما تاکنون نتایج خوبی داشته و ممکن است جان کسی را نجات دهد. ضمن اینکه یک ساعت زیر دستگاه می مانی. با این توضیحات سه الی چهار درصد اهداکنندگان منصرف شده و بازمی گردند. ما کسی را فریب نمی دهیم. به هر بهبودیافته کرونایی که پلاسما اهدا می کند، 100 هزار تومان می پردازیم که هزینه رفت و برگشت و یک ساعت وقتی است که برای اهدای پلاسما صرف می کند. در دنیا خیلی بیشتر از این اعداد و ارقام به اهداکنندگان می پردازند و نتیجه این می شود که در آمریکا 15 هزار اهداکننده پلاسما مراجعه می کنند، اما در کشور ما 1000 نفر مراجعه می کنند. اگر این اقدام را هم انجام ندهیم و همین میزان اهداکننده هم برای اهدای پلاسما مراجعه نکنند، پاسخ بیماری را که بر روی تخت بیمارستان خوابیده است، چه کسی می دهد؟

 

عشقی ادامه می دهد:البته بسیاری از اهداکنندگان این پول را نمی گیرند و به صورت داوطلبانه پلاسما اهدا می کنند، اما نباید به آن کسی که کارگر است، بیمار شده، شغلش را از دست داده، یک ماه در خانه است و حالا هم که بهبود پیدا کرده است، برای اهدای پلاسما مراجعه کرده، هزینه ای برای جبران هزینه های رفت و آمدش بپردازیم؟. البته این اقدام یک حسن دیگری هم دارد و آن اینکه اگر پلاسما به هر دلیلی مصرف نشد و روزی خواستیم آن را برای تبدیل به دارو به کمپانی های خارجی ارسال کنیم، از نظر اخلاقی مدیون مردم نیستیم. https://namnak.com/%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%B4%D9%87%D8%B1.p72424


نیاز سالانه ایران به پلاسما برای تولید داروهای مشتق از پلاسما چقدر است؟ 


با نصب اپلیکیشن پرداخت قبض بامن24 شما می توانید از تمامی امکانات اپلیکیشن مانند خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت تمامی قبوض دائمی همراه اول، دائمی ایرانسل، تلفن ثابت، آب، برق، گاز، جریمه راهنمایی و رانندگی، مالیات و عوارض شهرداری استفاده کنید. اما درصورتی که در اپلیکیشن ثبت نام کنید، قابلیت های بیشتری پیش روی شماست. 


با ثبت نام در اپلیکیشن بامن24 دیگر نیاز نیست، برای خرید شارژ و بسته اینترنت، شماره تان را وارد کنید. می توانید با یک گزینه ساده مشخص نمایید که قصد استفاده از قابلیت های اپلیکیشن برای سیم کارت خودتان را دارید. با ثبت نام در این اپ، می توانید به صورت آنی از قبوض شهری و خدماتی استعلام بگیرید، اطلاعات قبض ها را ذخیره کنید تا برای ماه های بعد نیازی به وارد کردن دوباره نباشد، برای قبض ها نام انتخاب کرده و یا حتی به صورت دسته جمعی قبض های تان را پرداخت نمایید. بخشی دیگر نیز با نام گزارشات به برنامه اضافه می شود که امکان مشاهده سوابق پرداخت وجود دارد.

  1. قابلیت ویژه ای در خرید شارژ بامن24 وجود دارد که در اپلیکیشن های دیگر
  2. دیده نمی شود، این است که علاوه بر خرید شارژ مستقیم و دریافت پین کد،
  3. تخفیفات شگفت انگیزی برای خرید شارژ  همراه اول، ایرانسل و رایتل در اختیار کاربران قرار می دهد.
  4. 20 درصد شارژ هدیه با خرید شارژ شگفت انگیز ایرانسل
  5. 30 درصد شارژ هدیه با خرید شارژ بانوان همراه اول
  6. تا 20 گیگ اینترنت هدیه با خرید شارژ جوانان همراه اول
  7. 30 درصد شارژ هدیه با خرید شارژ شورانگیز رایتل

وی اظهار می کند:. باید توجه کرد که در دنیا آنقدر نیاز به داروهای مشتق از پلاسما زیاد است که تنها با پلاسمای بازیافتی تامین نمی شود. در حال حاضر تخمین زدند که در ایران سالانه بین 800 هزار لیتر تا یک میلیون و حتی بر اساس یک تخمین، یک میلیون و 600 هزار لیتر پلاسما مورد نیاز است تا بتوانیم داروهای مورد نیاز بیماران را تامین کنیم. 

لازم به ذکر است فرآیند خرید اشتراک مجدد

فقط برای عبور از پروسه فنی و انتقال به به اشتراک جدید بود. کدهای تخفیف برای بیش از 80٪ کاربران امکان دریافت اشتراک رایگان را فراهم می کرد. شایان توجه است که میزان باقی مانده از اشتراک مسدود شده کاربران توسط اپل نیز، به اشتراک جدیدشان در قالب بسته های رایگان تمدید اضافه خواهد شد.

گذشته از ضرر بزرگی که سیبچه برای تامین

هزینه ثبت مجدد اکانت ها به اپل پرداخت کرد؛ این اتفاق از چند جنبه بسیار ناراحت کننده بود که مهمترین آن نارضایتی عده ای از کاربران عزیزی بود که درگیر این اتفاق بوده اند.

عشقی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان انتقال

خون 200 هزار لیتر از پلاسمای مورد نیاز برای تامین دارو در کشور را با روش بازیافتی تولید می کند، می گوید:این درحالیست که پلاسمای بازیافتی برای تامین بازار دارویی کشور کفایت نمی کند. در نتیجه باید پلاسمای مورد نیاز به روش تولیدی نیز تامین شود. در عین حال باید با صراحت هم به اهداکننده گفته شود که این پلاسما تنها برای تولید دارو مورد استفاده قرار می گیرد. دهنده پلاسما باید بداند که پلاسمای اهدایی اش به عنوان مواد اولیه برای تولید یک دارو استفاده می شود، نه برای تزریق مستقیم به بیماران نیازمند.

ما پلاسما را برای کمپانی های تولید داروهای

مشتق از پلاسما ارسال می کنیم، آن ها داروهای مشتق از پلاسما تولید کرده و با دریافت هزینه پالایش، داروها را برایمان ارسال می کنند؛ چراکه برای ماده اولیه ما ارزش افزوده ایجاد کرده اند و پلاسمای مان را به دارو تبدیل کرده اند، اما این هزینه نسبت به زمانی که بخواهیم 
شرکت اپل با اجرای الگوریتم های جدید و پیشرفته در شناسایی نحوه ساخت و بهره برداری از اکانت ها، بخشی از کاربران سیبچه را شناسایی کرده و اقدام به مسدود سازی اپلیکیشن های آن ها نمود. شناسایی اکانت ها فقط محدود به شرکت سیبچه نبوده و تعداد زیادی از فعالین داخلی و بین المللی که از روش های مشابه برای ارائه خدمات خود استفاده می کردند نیز مورد هدف این الگوریتم ها قرار گرفتند.تیم سیبچه جهت روشن شدن ابعاد و زوایای نحوه شناسایی اکانت ها و استفاده از همه ظرفیت ها برای بازگردانی اکانت های کاربران قبلی به مدت 5 روز فروش اشتراک به کاربران جدید را متوقف کرد.


دنیای امروز پر از تصاویری است که هیچ کدام بدون

ادیت وارد فضای مجازی نمی شوند؛ از اینستاگرام و فیلترهایش گرفته تا اسنپ چت؛ همگی تلاش دارند تصویر بهتری از شما ارائه دهند. از طرف دیگر بعید است شاغل باشید و به نرم افزارهای ادیت تصویر نیاز پیدا نکنید؛ بالاخره زمانی می رسد که باید حجم عکسی را کم کنید، نورش را زیاد یا بخشی از آن را کم رنگ کنید. تا همین چند سال پیش نرم افزار اصلی برای انجام این کارها فتوشاپ بود. فتوشاپ نرم افزار بی نظیری است؛ اما یک مشکل اساسی دارد و آن سنگین بودن اجرای آن برای سیستم است؛ طوری که بیشتر سیستم های حرفه ای استفاده از این نرم افزار را ساده و امکان پذیر می کنند. به همین دلیل هم باید به دنبال جایگزینی با حجم کمتر برای پی سی بود. پیشنهاد ما paint.NET است که تکه در فروش دارایی خود عجله نکنند و افزود:سهام عدالت، دارایی سرمایه ای است و برای استفاده بلندمدت ارائه شده است. 

  • ۹۹/۰۳/۲۶
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی