گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

دنیای امروز اطلاعات، دنیای انواع ویروس‌هایی است

 

که وارد شدنشان به سیستم شما بسیار آسان است و از بین بردنشان معمولا اصلا آسان نیست. به همین دلیل هم بهتر است به شعار پیشگیری بهتر از درمان متعهد بمانید و قبل از اینکه سیستم عامل لپ تاپ‌تان آلوده شود، نسبت به نصب آنتی ویروس و خرید آن جدیت به خرج دهید. متاسفانه این روزها آنتی ویروس‌های غیر اورجینال زیاد شده‌اند و همین مسئله هم سیستم عامل کامپیوتر  را چه اندروید باشد، چه ios، چه لینوکس و چه مایکروسافت دچار ریسک می‌کند. به همین دلیل خرید و نصب آنتی ویروس لایسنس دار اهمیت بسیار بالایی دارد. شاید در مرحله اول مجبور شوید هزینه بیشتری برای خرید این آنتی ویروس بپردازید، اما در طولانی مدت شما را از سایر هزینه‌های جانبی تعمیر لپ تاپ بی نیاز خواهد کرد؛ بنابراین سرمایه گذاری طولانی مدت خوبیرچه ارتفاع دکمه‌ها بیش‌از حد کم نیست اما حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. این مورد در لپ تاپ XPS 15 2-in-1 تغییرات بسیار زیادی داشته است و شرکت دل تصمیم گرفت تا از طراحی MagLev در تولید آن استفاده کند. ارتفاع دکمه‌ها در این طراحی بسیار کاهش یافته است به طوری که کار کردن با آن برای  بیش‌تر افراد دشوار خواهد بود. از این رو بسیار خوش‌حالیم که شرکت دل تصمیم به بازگرداندن طراحی قدیم خود در لپ تاپ XPS 13 گرفته است.https://www.zoomit.ir/2020/6/14/359569/internet-archive-ends-free-ebook-program-early/

 

به طور کلی، کیبرد این لپ تاپ از استاندارد بسیار مناسب، دقت کافی برخوردار است که کارکردن با آن را بسیار ساده و لذت‌بخش خواهد کرد. با این حال شاید هیچ کیبردی به مانند سری ThinkPad لنوو و یا EliteBook شرکت HP نتواند اصل مطلب را ادا کند.
وضوح تصویر صفحه نمایش این لپتاپ ۳K با رزولوشن ۳۰۰۰*۲۰۰۰ پیکسل ۱۰۰ درصد sRGB با ۴۵۰ نیتز روشنایی و کانتراست ۱۵۰۰:۱ است که در بدنه‌ای قرارگرفته که تنها ۱۴٫۶ میلی‌متر ضخامت دارد و ۱٫۳۳ کیلوگرم وزن. میت بوک ایکس پرو در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای موجود است.
قسمت باریک این لپ تاپ تنها ۱۶٫۹ میلی متر است. این لپ تاپ مجهز به نسل هفتم پردازنده core i7 اینتل و کارت گرافیک GTX 1080 انویدیا است و علی رغم باریک بودن از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.
اما خب همین ویژگی ها خود متمایز کننده یک استارتاپ با یک کسب و کار معمولی است که در قدم اول خیلی جالب بدونید یک کسب و کار ضد تبعیض است با ویژگی گسترش پذیر بودنش یعنی در خیلی از موارد همه میتوانند از اون استفاده کنند با داشتن یک سری ابزار های ابتدایی ! و خب این خلق ارزش خود استارتاپ است.

 

حالا همینجا استارتاپ ها در همین مرحله متوقف میشوند و دیگر به بهبود زندگی دیگران کمک نمیکنند ؟! خیر،اگر ارزش های کلیدی خیلی از استارتاپ ها رو ببینید متوجه خواهید شد استارتاپ ها ارادی یا غیر ارادی ارزشی خلق کردند که به مردم رفاه ، حس خوب و بلوغ تعاملات را هدیه میدهد؛ که حتی فراتر از یک ارزش افزوده معمولی برای کسب و کار است و مردم آن را دوست دارند و حاضرند پول بیشتر پرداخت کنند!و همه این ها باعث شده استارتاپ ها درآمد خوب و رشد سریع داشته باشند.وقتی با فلش مک رو بوت کنید و میبینید که مشکل عدم نمایش تصویر رفع شده و الان مستقیماً میتونید این آرگومان رو توی فایل Config.Plist اصلی اضافه کنید و بعد از اون مک بدون اشکال بوت میشه.با این ترفند میتونید مشکل نداشتن تصویر در macOS Catalina رو به شکل موقت تا اصلاح دائم در فایل Whatevergreen.kext رفع کنید.می تونید اینجا یاد بگیرین.

 

"اگه به هر طریقی قراره به Catalina آپگرید کنید بهتره این آرگومان رو قبل از به‌روز رسانی اضافه کنید"


ین نیز قابل توجه است که شرکت دل مدل مخصوصی

نیز به عنوان XPS 13 2-in-1 معرفی کرده است. این محصول برخلاف دیگر مدل‌های XPS 13 از پردازنده‌های ۵W سری Y اینتل استفاده می‌کند که دقیقا عملکردری مخالف پردازنده‌های سری U خواهند داشت. در واقع تراشه‌های سری Y به جای چهارهسته، دوهسته پردازشی را در خود جای داده‌اند که با وجود کم‌مصرف بودن، قدرت عملکرد کم‌تری نیز خواهند داشت.لپ تاپ Dell XPS 13 با طراحی زیبا و خوش ساخت خود یکی از بهترین محصولات در میان لپ‌تاپ‌های امروزی است. شاید یکی از بزرگ‌ترین نقاطضعف این لپ تاپ عدم وجود دوربین مادون قرمز و حسگر تشخیص چهره است که در مدل پیشین تعبیه شده بودند اما به دلایل عجیبی در مدل امسال دیده نمی‌شوند.جدای از طراحی زیبا، صفحه‌نمایش لپ تاپ XPS 13 نیز از ویژگی‌های خوبی برخوردار است. همانطور که اشاره کردیم،  این صفحه‌نمایش در کنار قاب باریک و ابزارهای یکتایی همچون Dolby Vision HDR هم‌اکنون یکی از بهترین تولیدات بازار است. علاوه بر این قابلیت Cinema نیز باعث شده تا تجربه لذت‌بخش‌تری در تماشای محتواهای چندرسانه‌ای منتقل شود.

 

تجربه چشم‌گیر تکنولوژی در کنار طراحی باکیفیت در لپ تاپ XPS 13 گرد هم آمده‌اند تا محصول کاملی را در اختیار کاربر قرار دهند.س اگر می‌خواهید لپ تاپ منحصربه‌فردی برای کارهای روزمره خود خریداری نمایید، لپ تاپ Dell XPS 13 یکی از مناسب‌ترین محصولات موجود در بازار خواهد بود.نظر شما کاربران تکفارس در مورد لپ تاپ XPS 13 چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
این مسئله را عنوان کردیم زیرا امروزه بیش‌تر تولیدکنندگان برخلاف شرکت دل ترجیح می‌دهند از پردازنده‌‌های سری U در لپ‌تاپ‌های کشویی و چندکاره خود استفاده نمایند.https://cinema.gamefa.com/83108/%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-green-book-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AC%D9%86%DA%AF/

 

لپ تاپ XPS 13 در محدوده عملکرد

سرعت بسیار خوبی تولید شده است. عملکرد این دستگاه مانند همه لپ تاپ‌های Core i7 خانواده Whiskey Lake چشم‌گیر است. ازا ین رو ابزار مناسبی برای انجام کارهای تولیدی و همچنین تدوین سبک فیلم و عکس است. البته اگر روزانه بیش‌تر وقت خود را صرف تدوین فیلم می‌کنید، بهتر است بر روی یک لپ تاپی سرمایه‌گذرای کنید که تمرکز اصلی آن بر روی کارت گرافیک است. با این حال لپ تاپ XPS 13 به خوبی از پس تدوین‌های سبک و ساده بر می‌آید.

 

باتری لپ‌تاپ XPS 13 ترکیبی متفاوت

از عملکردهای خوب و بد است. عمر این باتری در مواقع کار با آن گاهی حدود سه ساعت و گاهی حدود هشت ساعت دوام می‌آورد. مطمئنا انجام کارهای سنگین‌تر زمان نگهداری شارژ باتری را نیز کاهش می‌دهد اما در این مورد همه چیز به طور عجیبی tech تصادفی است. امیدواریم در نسخه‌های بعدی این لپ تاپ مشکل برطرف شود اما تا آن زمان حتما کابل شارژر را نیز همراه خود داشته باشید.

در ادامه به عنوان تست بنچمارک

از ابزار مقایسه‌ای PCMark 8 و PCMark 10 استفاده کرده‌ایم. ابزار PCMark 8 لپ تاپ را در سه حالت استفاده Home، Creative و Work را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. حالت Home شامل کارهای روزمره، تماس ویدیویی، وب‌گردی و بازی‌های سبک است.
این نیز قابل توجه است که شرکت دل مدل مخصوصی نیز به عنوان XPS 13 2-in-1 معرفی کرده است. این محصول برخلاف دیگر مدل‌های XPS 13 از پردازنده‌های ۵W سری Y اینتل استفاده می‌کند که دقیقا عملکردری مخالف پردازنده‌های سری U خواهند داشت. در واقع تراشه‌های سری Y بهجای چهارهسته، دوهسته پردازشی را در خود جای داده‌اند که با وجود کم‌مصرف بودن، قدرت عملکرد کم‌تری نیز خواهند داشت.به گزارش ایتنا از مهر، برندون دیل یکی از مهندسان این شبکه اجتماعی در سیاتل در توئیتر خود نوشته بود به دلیل انتقاد علنی از یکی از همکارانش که حاضر نشده بود از بیانیه جنبش «زندگی سیاهان اهمیت دارد» پشتیبانی کند، اخراج شده است. دیل قصد داشت این بیانیه را در اسناد توسعه دهندگان منتشر کند. دیل پس از اخراجش در توئیتر نوشت: بدون شک رفتارم برخلاف سیاست‌های محیط کاری فیس‌بوک بود. من ادعا نمی‌کنم که ناعادلانه اخراج شده‌ام. من از فیس‌بوک، ضرری که می‌رساند و سکوت افرادی که با آن همکاری می‌کنند، خسته شده‌ام.

یک روز قبل از انتشار این توئیت، دیل 

جمعی از همکارانش ( از جمله ۶ مهندس دیگر) پیوسته و میز کار خود را ترک کرده بود. او همچنین با انتشار توئیتی  به شیوه برخورد زاکربرگ با پست‌های ترامپ در خصوص تظاهرات ضدنژاد پرستی اعتراض کرده بود. دیل در این توئیت که دوم ژوئن منتشر شده، نوشته است: منتشر نکردن یک بیانیه به طور عمدی، عملی سیاسی است. به زودی شاهد همکاری مجدد تیم سازنده فیلم اسکاری Green Book «کتاب سبز» خواهیم بود، چون ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) در حال مذاکره برای بازی در یک نقش مکمل کلیدی در فیلم بعدی پیتر فارلی (Peter Farrelly) است که فعلا با عنوان The Greatest Beer Run Ever خطاب می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.یکی از مشکلاتی که اخیراً کاربران هکینتاش با نسخه macOS Catalina باهاش درگیر هستن، عدم نمایش تصویر در پورت HDMI گرافیک‌های سری Intel HD هست. البته ممکنه توی پورت DVI هم، چنین مشکلی باشه.

قبل از هرچیز برای برگردوندن تصویر

یک بار پورت تصویر رو جدا و دوباره وصل کنید تا تصویر برگرده، اگه تصویر نداشتید یک بار دکمه‌ی پاور رو بزنید احتمالاً تصویر برگرده. اگه باز هم تصویر نداشتید مجبور میشید از طریقی مثلاً کامپیوتر مجازی، توی macOS یک فلش رو فرمت و توی پارتیشن EFI یک Clover نصب کنید که تنظیمات سیستم شما و تنظیمات راه اندازی گرافیک‌های Intel HD به علاوه‌ی این بوت آرگومان‌ رو داشته باشه:این یک کمدی کهنه و احمقانه جدید ساخته برادران فارلی نیست. این پروژه محصول اسکای‌دنس قبلا معرفی شده بود و داستانش واقعا جالب است. این فیلم داستان واقعی جان چیکی دونوهه را روایت می‌کند که در سال ۱۹۶۷ از نیویورک به ویتنام سفر کرد تا با دوستان دوران کودکی خودش که در حال جنگ در ویتنام بودند چند نوشیدنی بنوشد.

هنوز مشخص نیست مورتنسن نقش چه کسی را بازی می‌کند

اما قطعا نقش یکی از دوستان را بازی نخواهد کرد. احتمالا او نقش فرمانده یا پدر چیکی را بازی می‌کند، اما شاید هم نقش کسی را بازی کند که به این مرد جوان کمک کرده تا دوستانش را پیدا کند.وضوح تصویر صفحه نمایش این لپتاپ ۳K با رزولوشن ۳۰۰۰*۲۰۰۰ پیکسل ۱۰۰ درصد sRGB با ۴۵۰ نیتز روشنایی و کانتراست ۱۵۰۰:۱ است که در بدنه‌ای قرارگرفته که تنها ۱۴٫۶ میلی‌متر ضخامت دارد و ۱٫۳۳ کیلوگرم وزن. میت بوک ایکس پرو در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای موجود است.در تست‌هایی که هواوی روی این محصول انجام داده، باتری ۵۷٫۴ وات ساعت آن تا ۱۲ ساعت می‌تواند اجازه دهد تا لپتاپ ویدیو پخش کند، ۱۴ ساعت کار اداری انجام دهد و یا ۱۵ ساعت وب مرور کند. آداپتور یو اس بی سی ۶۵ واتی این محصول حمل شارژرهای اضافی را برای لپتاپ حذف کرده و به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی آن را هرجایی ببرید.

 

پردازنده این لپتاپ اینتل CoreTM i7-8550U  است

 

همچنین هواوی میت بوک ایکس پرو به یک حافظه SSD پر سرعت NVMe PCIe مجهز است که سرعت خواندن و نوشتن را تا ۳۰۰۰ مگابایت بر ثانیه در رم های ۸ و ۱۶ گیگابایتی افزایش دهد.این فیلم که همچنان نامی برای آن انتخاب نشده، براساس کتاب The Greatest Beer Run Ever: A True Story of Friendship Stronger Than War ساخته می‌شود که دونوهه نوشته است. فارلی همراه با برایان کوری و پیت جونز فیلمنامه را نوشته است.Green Book سومین نامزدی اسکار در زمینه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای مورتنسن به ارمغان آورد، و او به تازگی با فیلم ساندنسیFalling اولین کارگردانی خودش را هم تجربه کرده است.انتشار پیام «با شروع غارت تیراندازی آغاز می‌شود» دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی جنجال زیادی به پا کرد. این پیام در واکنش به تظاهرات مردم پس از مرگ جورج فلوید به دلیل خشونت پلیس منتشر شده بود.https://tech.gamefa.com/

فیس‌بوک نیز دلیل اخراج دیل را تایید کرده

  1. اما اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نکرده است.
  2.  این درحالی است که شرکت مذکور اعلام کرده بود شرکت کنندگان
  3. در اعتراض به تصمیم زاکربرگ با اقدام انتقام جویانه روبرو نخواهند شد.
  4. این مسئله را عنوان کردیم زیرا امروزه بیش‌تر تولیدکنندگان برخلاف
  5. شرکت دل ترجیح می‌دهند از پردازنده‌‌های سری U در لپ‌تاپ‌های
  6. کشویی و چندکاره خود استفاده نمایند.
  7. لپ تاپ XPS 13 در محدوده عملکرد و سرعت بسیار
  8. خوبی تولید شده است. عملکرد این دستگاه مانند همه لپ تاپ‌های Core i7 خانواده Whiskey Lake
  9. چشم‌گیر است. ازا ین رو ابزار مناسبی برای انجام کارهای تولیدی و همچنین تدوین

سبک فیلم و عکس است. البته اگر روزانه بیش‌تر وقت خود را صرف تدوین فیلم می‌کنید، بهتر است بر روی یک لپ تاپی سرمایه‌گذرای کنید که تمرکز اصلی آن بر روی کارت گرافیک است. با این حال لپ تاپ XPS 13 به خوبی از پس تدوین‌های سبک و ساده بر می‌آید.باتری لپ‌تاپ XPS 13 ترکیبی متفاوت از عملکردهای خوب و بد است. عمر این باتری در مواقع کار با آن گاهی حدود سه ساعت و گاهی حدود هشت ساعت دوام می‌آورد. مطمئنا انجام کارهای سنگین‌تر زمان نگهداری شارژ باتری را نیز کاهش می‌دهد اما در این مورد همه چیز به طور عجیبی تصادفی است. امیدواریم در نسخه‌های بعدی این لپ تاپ مشکل برطرف شود اما تا آن زمان حتما کابل شارژر را نیز همراه خود داشته باشید.

  • در ادامه به عنوان تست بنچمارک، از ابزار مقایسه‌ای
  • PCMark 8 و PCMark 10 استفاده کرده‌ایم. ابزار PCMark 8
  • لپ تاپ را در سه حالت استفاده Home، Creative و Work را مورد ارزیابی
  • قرار می‌دهد. حالت Home شامل کارهای روزمره، تماس ویدیویی، وب‌گردی و بازی‌های سبک است.
  • اگه سوال، نظر یا مشکلی داشتید، در بخش نظرات پاسخگوی شما هستم.
  • حالا پاسخ به سوال بالا کمی آسون تر شد و میشود گفت که
  • پاسخ این سوال تقریبا با سوال کلیشه ای علم بهتر است یا ثروت برابر است و خُب طبیعتا جفتش;)
  • واتس‌اپ مدعی شده است که نقصی را که به‌موجب آن شماره تلفن
  • کاربران در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شد را برطرف کرده است.

 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، پیش‌ازاین محققی امنیتی به نام آتول جایاران مشخص کرد که شماره تلفن‌های کاربران واتس‌اپ که از قابلیت Click to Chat این نرم‌افزار استفاده کرده بود در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شده است.قابلیت Click to Chat به کاربران این امکان را می‌دهد که با شماره تلفن خود لینکی را در یک متن ساده ایجاد کنند. بر اساس گفته‌های جایارام، ازآنجایی‌که لینک‌ها در سرور روت فایل robot.txt را ندارند نمی‌توانند مانع از این شوند که گوگل یا سایر موتورهای جستجو به این لینک‌ها دسترسی پیدا کنند. جایارام اظهار کرده است که در حدود 300 هزار شماره تلفن ممکن است به هنگام جستجوی « site:wa.me» در نتایج جستجوی گوگل مشخص شده باشند.


لپ تاپ های گیمینگ معمولا لپ تاپ های ضخیمی هستند؛ مثلا ضخامت لپ تاپ Alienware 15 شرکت Dell تنها ۲۵٫۴ میلی متر و ضخامت لپ تاپ Blade Pro ریزر ۲۲٫۵ میلی متر است. اما لپ تاپ Zephyrus با ضخامت ۱۶٫۹ میلی متر در قسمت جلوی و ۹,۱۷ میلی متر در قسمت عقب آن، از دو لپ تاپ دیگر باریک تر است و برتری کامل در این زمینه با این لپ تاپ است.لپ تاپ Zephyrus دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. زاویه دید صفحه نمایش این لپ تاپ کاملا مناسب و وسیع است و از استاندارد گامای رنگ sRGB  صد درصدی بهره مند است. در ضمن این لپ تاپ از فناوری G-sync انویدیا نیز برخوردار است که باعث مطابقت نرخ رفرش با قدرت خروجی GPU و حذف شدن لگ و پرش می شود. در قلب این لپ تاپ نیز پردازنده نسل هفتم Kaby Lake) core i7) اینتل و کارت گرافیک GTX 1080 قرار گرفته است. سیستم عامل این لپ تاپ نیز نسخه Creator ویندوز ۱۰ است که حالت Windows Game Mode آن به اجرای روان تر بازی ها کمک می کند و باعث استریم شدن راحت بازی ها در سرویس Mixer مایکروسافت می شود.


در تست‌هایی که هواوی روی این محصول انجام داده

 

باتری ۵۷٫۴ وات ساعت آن تا ۱۲ ساعت می‌تواند اجازه دهد تا لپتاپ ویدیو پخش کند، ۱۴ ساعت کار اداری انجام دهد و یا ۱۵ ساعت وب مرور کند. آداپتور یو اس بی سی ۶۵ واتی این محصول حمل شارژرهای اضافی را برای لپتاپ حذف کرده و به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی آن را هرجایی ببرید.پردازنده این لپتاپ اینتل CoreTM i7-8550U  است همچنین هواوی میت بوک ایکس پرو به یک حافظه SSD پر سرعت NVMe PCIe مجهز است که سرعت خواندن و نوشتن را تا ۳۰۰۰ مگابایت بر ثانیه در رم های ۸ و ۱۶ گیگابایتی افزایش دهد.یک مورد دیگر که باید به آن توجه داشت، بلندی صدا در استفاده از صفحه‌کلید است. اگر شما نیز ساعات زیادی را حین تایپ‌کردن پشت کامیپوتر می‌گذرانید، شاید بعد از مدتی این صدا باعث آزار اطرافیانتان شود. خواهد بود.

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی