گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

خودتان لولای لپ تاپ تعمیر کنید

 

برخی از خدمات تعمیر قاب لپ تاپ تعمیرلند عبارتند از:تعمیر قاب انواع لپ تاپ و تبلت ، دوربین دیجیتال و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی.
تعمیر لولای ( تعویض لولا ) انواع لپ تاپ به صورت تاشو و گردشی.جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب های پلاستیکی لپ تاپ.ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی لپ تاپ. لولای لپ تاپ قطعه‌ای است که در زمان گشودن و بستن دستگاه، بالاترین فشار – درقیاس با سایر قطعات لپ تاپ – را متحمل می شود. از همین رو طراحان لپ تاپ در زمان تولید و طراحی، عموماً توجه زیادی به استحکام این قطعه می کنند. با این حال توصیه می شود قبل از خرید لپ تاپ استقامت لولا را چک کنید.https://virgool.io/@empratorshopping/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-dell-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%DA%86%D9%87-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE%DB%8C-rfsu8pcuugkr

  • در زمان بررسی دستگاه، دقت داشته باشید
  • اگر صفحه نمایش با کوچک ترین حرکتی نوسان پیدا کند
  • بدین معنی است که لولا کارایی لازم را ندارد. نکته دیگر نمای ظاهری
  • لولای لپ تاپ است. در برخی مدل ها، قسمت لولا کاملاً درون بدنه قرار گرفته
  • در برخی دیگر نیز مقداری از فضای بیرونی دستگاه را به خود اختصاص داده است.
  • در ارتباط با تعمیرات لولای لپ تاپ از آنجا که جنس لولاها، ترکیبی از فلزات و آلیاژهای مختلف است

بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست. بعلاوه استفاده از روش جوشکاری جهت تعمیر لولای لپ تاپ باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به این سرویس به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ مراجعه نمایید.
پوست آبی Mystique (یک شخصیت داستانی کتاب های طنز آمریکایی در ارتباط با مردان X)بر روی نمایشگر غنی و دقیق به نظر می رسید ، و تیغه بنفش Psylocke )یک شخصیت داستانی کتاب های طنز آمریکایی در ارتباط با مردان  X) محض اینکه در داخل یک ماشین قطعه قطعه شد ، روشن و پر جنب و جوش به نظر می رسد. این نمایشگر همچنین کار خوبی را انجام داد و جزئیات آن وسیله نقلیه مجهز را نشان داد ، زیرا متوجه علائم درخشان سینگ ، آج لاستیک و قطعات مختلفی از آوارهای پرواز شدم.طبق رنگ سنج ما ، صفحه نمایش E5570 می تواند 107.4 درصد از طیف رنگ sRGB را تولید کند. این دامنه وسیع تری نسبت به سایر لپ تاپ های  هم رده حال حاضر می باشد.


کسب و کار اینترنتی چیست؟


قبل از هر چیز بهتر است ببینیم به چه کسب و کارهایی کسب وکار اینترنتی می گویند؟ به طور کلی به کسب درآمد از طریق اینترنت و هر فعالیت اینترنتی که منجر به درآمدزایی شود کسب و کار اینترنتی گفته می شود. کسب و کار virgol اینترنتی مدل های مختلفی دارد که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنم.

ولی واقعا اینطور نیست که به هر روش درآمد زایی در اینترنت کسب و کار اینترنتی گفته شود. کسب و کار اینترنتی کسب و کاری است که صاحب اصلی آن خودتان هستید و از طریق آن درآمد پایدار و ثابتی داشته باشید. هر چند اگر محصولات شرکت یا شخص دیگری را می فروشید باید صاحب اصلی بستر کسب و کار خودتان باشید.

مثلا دارای وب سایتی باشید که در آن محصولات شرکت دیگری را به صورت واسطه ای می فروشید. این دقیقا یک کسب و کار اینترنتی است.

انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی:


همانطور که قبلا هم اشاره کردم کسب و کار اینترنتی مدل های مختلفی دارد که در ادامه مهمترین های آن ها را عنوان می کنم.
از نوار پیشرفت یا Progress Bar می توان برای نشان دادن میزان پیشرفت یک عملیات یا حجم انجام شده یک پروسه توسط کاربر، استفاده کرد.برای ایجاد یک نوار پیشرفت یا Progress Bar در Bootstrap 4، کلاس .progress را به عنصر مادر یا Container و کلاس .progress-bar را به عنصر یا عناصر فرزند آن، اعمال کنید.همچنین از خاصیت width نوار پیشرفت، از که 0 تا 100 درصد تعیین می شود، می توانید برای نمایش میزان کار، استفاده کنید.

نکته :برای طراحی سایت هم بهتر است از وردپرس استفاده کنید. در مورد وردپرس بخواهم در این مقاله صحبت کنم کمی طولانی می شود. ولی همین را بدانید که وردپرس یکی از بهترین سیستم های سایت ساز محبوب و رایگان در دنیا است. به خاطر اینکه هم ساده است و هم کار کردن با آن آسان است.

همچنین با وردپرس می توانید

هر آن چیزی در که ذهنتان است را روی وب سایت خود پیاده سازی کنید. با وردپرس و افزونه هایی که ارائه کرده است می توانید همه چیز را کنار هم داشته باشید. مثلا میتوانید سایتی دارای وبلاگ و فروشگاه اینترنتی داشته باشید.وردپرس با وجود منابع زیادی که در وب فارسی دارد کار را برای هر کسی آسان کرده است. وردپرس در ایران خیلی طرفدار دارد و به همین خاطر سایت های زیادی در زمینه آموزش وردپرس وجود دارند که شما می توانید به صورت رایگان از آن ها برای یادگیری وردپرس کمک بگیرید.

البته برای طراحی و راه اندازی وب سایت

از سایت سازها نیز می توانید کمک بگیرید. استفاده از سایت سازها برای افرادی که هیچ دانش و تجربه ای در طراحی سایت ندارند بسیار پیشنهاد می شود. در واقع سایت سازهای ایرانی مثل سایت ساز وبزی یا پرتال به شما کمک می کنند تا فقط با چند کلیک ساده وب سایت تان را به سلیقه خود راه اندازی کنید. همه چیز در سایت سازها از قبل آماده است و شما فقط باید آن ها را انتخاب کنید. با استفاده از سایت سازهای ایرانی می توانید به هزاران قالب متنوع در حوزه کاری خود دسترسی داشته باشید و هر زمان که دلتان خواست آن ها را ویرایش کنید. شخصی سازی در سایت سازها به صورت نامحدود است.

توجه داشته باشید که خاصیت width در نوار پیشرفت Bootstrap 4 را هم می توانید به صورت ثابت یا دستی و هم به صورت خودکار و لحظه ای تنظیم نمایید.

مثال: در کد مثال عملی زیر، یک نوار پیشرفت یا Progress Bar ساده با حجم 70 درصد پیشرفت را در بوت استرپ 4 ، ایجاد کرده ایم:
1.فروش کالا
در این مدل کسب و کار اینترنتی کالای مورد نظر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به مشتری ارائه داده می شود. به عنوان مثال دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که هم خود محصولاتی را برای فروش ارائه می کند و هم از فروشندگان دیگر محصولاتی را می گیرد و به مشتری می فروشد.

2.فروش خدمات
در این مدل کسب و کار اینترنتی هم خدماتی به صورت مستقیم و واسطه ای به مشتریان ارائه می شود. مثل سایت های فروش هاست و دامین که هم خودشان سرور برای ارائه خدمات هاست دارند و هم اینکه از شرکت های خارجی به صورت واسطه ای خدمات هاستینگ به مشتریان ارائه می کنند.

3.آموزش و فروش محتوا
و اما بهترین و کم دردسر ترین مدل کسب و کار اینترنتی که هدف اصلی ما هم استفاده از این مدل درآمد زایی است تولید محتوا و فروش آموزش است. یکی از بهترین مدل های کسب و کار اینترنتی این است که تولید محتوا کنید و آن را به پول تبدیل کنید. هم می توانید به صورت مستقیم محتوا را به پول تبدیل کنید و هم به صورت غیر مستقیم!به صورت مستقیم یعنی مثل سایت همیار وب محصولات آموزشی تولید کنید و به صورت دانلودی بفروشید. یا مثل سایت های آموزش وردپرس قالب و افزونه وردپرس بفروشید!منظور از تبدیل محتوا به پول به صورت غیر مستقیم هم این است که از طریق محتوایی که تولید می کنید و ترافیکی که در روز به دست می آورید کسب درآمد کنید. مثل سایت زومیت که با تولید محتوا و جذب ترافیک بالا از طریق تبلیغات برای دیگر شرکت ها و سایت ها درآمد بسیار بالایی کسب می کند.https://web.telegram.org/#/im?p=g373063335

کسب و کار اینترنتی آموزش محور را بدون سرمایه اولیه هم می توان به راحتی راه اندازی کرد. چون نه هزینه سنگینی برای طراحی سایت باید بپردازید و نه اینکه پای محصول یا خدمت خاصی در میان است که نیاز به هزینه بالا برای تامین اش باشد.

چگونه در شرایط فعلی کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایرانقبل از اینکه مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی را با هم بررسی کنیم این را بدانید که ایده خیلی هم مهم نیست! نه اینکه مهم نباشد ولی نه در حدی که شما به دنبال ایده ای بگردید که تا به حال در ایران عملی نشده باشد. مثل اسنپ که جزء کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران است.البته که اگر اینطور باشد خیلی به سود شماست. ولی شاید برای هر کسی غیر ممکن باشد. اول اینکه پیدا کردن چنین ایده ای اینستاگرام لولا لپ تاپ نیاز به زمان زیادی دارد و دوم اینکه معمولا چنین ایده هایی برای عملی شدن نیاز به سرمایه بسیار زیادی دارند.

پس عقلانی نیست که همیشه به دنبال ایده های کسب و کار اینترنتی باشید که در ایران وجود ندارد یا هنوز عملی نشده است. در ادامه به شما یاد می دهم چه طور بر اساس علاقه و تخصصی که دارید یک کسب و کار اینترنتی سودآور را با سرمایه خیلی کم یا شاید بدون سرمایه راه اندازی کنید.
در آزمون این لپتاپ همچنین برای دقت رنگ امتیازات بالایی کسب کرد و در آزمون Delta-E نمره 73/0 را بدست آورد (جایی که بهترین امتیازها به صفر نزدیکتر است).

متأسفانه نمایشگر E5570 تنها 242 نیوتن روشنایی تولید کرده است که از میانگین طبقه (252 نیوتن) کم رنگ تر است اما با وجود اعداد روشنایی متوسط ، صفحه نمایش زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهد ، حتی اگر ما تا 70 درجه به چپ یا راست حرکت کنیم ، رنگ ها همچنان صادق هستند.من پانل صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی E5570 را با استفاده از doodling نامنظم در MS Paint(برنامه نقاشی خودمون ) آزمایش کردم. نوت بوک یک کار خوب و منطبق با انگشتان من انجام داد و در حرکات من دقیق ماند.

صدا
با فعال سازی از پیش تعیین شده های نرم افزار صوتی MaxxSense ، باس کامل “خیره کننده” Kanye West با گرمای شدید از طریق بلندگوهای Latitude E5570 بلند می شد . این لپ تاپ همچنین کار بسیار خوبی را در کنار بقیه طیف صدا انجام داد. در آهنگ Future’s “Xanny Family”  بی شمار ضربه به شدت با سمبل های درام برخورد کرد ، و این آهنگ برای گوشهای من لذت بخش به نظر می رسید.


روند تعمیر لولای لپ تاپ


روند تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ بسته به اشکال پیش آمده در این قطعه و سطح خرابی آن متفاوت است. گاه لولای لپ تاپ شکسته و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این وضعیت کاربر ناچار است هزینه تعویض لولای لپ تاپ را پرداخت نماید. اما در شرایطی که اشکال پیش آمده در لولا، جزیی بوده و امکان بهسازی آن وجود دارد، هزینه تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ، پس از بررسی های کارشناسانه، به صاحب دستگاه اعلام شده و عملیات تعمیر آغاز می گردد. از آنجا که جنس لولای لپ تاپ ها، عموماً ترکیبی از فلزات و آلیاژ های مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست زیرا این کار باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. اگر شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع باشد، امکان تعمیر یا جوشکاری این قطعه وجود نخواهد داشت؛ زیرا فشار زیادی روی آن وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، آسیب پذیر می شود. شایان ذکر است تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ در این مرکز قابل دریافت است.

  •  
  • لولای لپ تاپ قطعه‌ای است که در زمان گشودن و بستن
  • دستگاه، بالاترین فشار – درقیاس با سایر قطعات لپ تاپ – را متحمل می شود.
  • از همین رو طراحان لپ تاپ در زمان تولید و طراحی، عموماً توجه زیادی به استحکام
  • این قطعه می کنند. با این حال توصیه می شود قبل از خرید لپ تاپ استقامت لولا را چک کنید.
  • در زمان بررسی دستگاه، دقت داشته باشید که اگر صفحه نمایش با کوچک ترین حرکتی
  • نوسان پیدا کند بدین معنی است که لولا کارایی لازم را ندارد. نکته دیگر نمای ظاهری
  • لولای لپ تاپ است. در برخی مدل ها، قسمت لولا کاملاً درون بدنه قرار گرفته

در برخی دیگر نیز مقداری از فضای بیرونی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در ارتباط با تعمیر لولای لپ تاپ از آنجا که جنس لولاها، ترکیبی از فلزات و آلیاژهای مختلف است بنابراین استفاده از روش جوشکاری چندان کارساز نیست. بعلاوه استفاده از روش جوشکاری جهت تعمیر لولای لپ تاپ باعث ضخیم شدن لولاها شده و سبب می شود تا لولا دیگر به درستی سر جای خود قرار نگیرد. در چنین شرایطی می بایست لولای شکسته با نمونه سالم آن تعویض شود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به این سرویس به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ، پارت تعمیر لولای لپ تاپ مراجعه نمایید.


{{تشخیص این موضوع که قاب دستگاه، قابل ترمیم است یا خیر، نیاز به بررسی کامل دستگاه و تعیین سطح}}

 

خرابی قاب دارد.در صورتی که مشکل پیش آمده در قاب لپ تاپ، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است.برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب لپ تاپ با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود.

  • ۹۹/۰۳/۲۷
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی