گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

استخراج رایگان از دنیای فناوری

یه جوری این سوال رو می پرسیم که انگار همه ی شرایط برای اینکه بچه مون به اون شغلی که آرزوش رو داره برسه، فراهمه. در حالیکه همه مون باید حواسمون باشه که رسیدن به هر شغلی، مقدماتی می خواد که باید از سوی ما، فرزندمون و مسئولین، فراهم بشه. باید حواسمون باشه که حل این معادله ی سه مجهولی، خیلی هم ساده نیستیک شیر آب را تصور کنید که نشتی دارد و به درستی کار نمی‌کند. اکنون اگر یک ظرف را زیر آن بگذارید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در ابتدا که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد اما مطمئننا پس از گذشت چند دقیقه ظرف کم کم پر می‌شود. اکنون تصور شما چیست؟اگر فکر می‌کنید که ظرف پر می‌شود و آب از ظرف سرازیر می‌شود، باید بگویم که حدس شما درست است. این تعریف دقیقا برای "شیرهای آب بیت کوین" که بهترین ترجمه برای Bitcoin Faucet است صدق می‌کند. سازندگان ابتدا بجای واژهٔ قطرهٔ بیت کوین از قطرهٔ ساتوشی استفاده می‌کردند.همانطور که می‌دانید هویت خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو مجهول است. کسی نمی‌داند که او یک شخص است یا یک گروه با نام مستعار که هدفش ناشناس بودن است. نام قطرهٔ ساتوشی نیز برگرفته از نام خالق بیت کوین بوده است. قطره‌های ساتوشی مقدار بسیار اندکی از بیت کوین بودند که اکنون تغییر نام داده‌اند و همه آن را به بیت کوین می‌شناسند.https://virgool.io/@taran7pt/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-aqmmig9g0atj

هنگام نوشتن این مقاله قیمت بیت کوین ۶۴۰۰ دلار است

  • هر ۱ بیت کوین معادل ۱۵,۵۳۶ ساتوشی است. اگر همهٔ جزئیات را در کنار هم قرار دهیم متوجه می‌شویم که حتی بیشترین میزان پرداختی‌های این شیرها در مقایسه با قیمت بیت کوین بسیار ناچیز هستند، اما این مفهوم و کار اصلی شیرهای بیت کوین نیست.شیرآب بیت کوین وب سایتی است که به کاربران در ازای انجام فعالیت‌های تعیین شده از قبیل مشاهدهٔ تبلیغ آنلاین، مقدار اندکی بیت کوین (قبلا با نام ساتوشی) پرداخت می‌کند. مسلما مقدار بیت کوینی که پرداخت می‌شود بسیار ناچیز و حتی بهتر است بگویم غیرقابل شمارش است، اما همانطور که در مثال بالا گفتم با کمی صبر و حوصله می‌توانید ظرف خود را پر کنید!
  • اولین سایت شیرآب بیت کوین دقیقا یک سال بعد از عرضهٔ
  • اولیه بیت کوین در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد. سال ۲۰۱۰ زمانی
  • عجیب برای راه اندازی این سایت بود زیرا هیچکس درباره بیت
  • کوین نمی‌دانست و کاری بی فایده به نظر می‌رسید. با این حال
  • ‌ مردی به نام گاوین اندرسون به گونه‌ای پتانسیل را در ظهور ارزهای
  • دیجیتال دید و تصمیم گرفت به احساس درونی خود عمل کند.

لازم به ذکر است که او اولین حامی ارزهای دیجیتال بود زیرا معتقد بود که آیندهٔ بیت کوین و بلاک چین روشن است.اندرسون به دلیل اینکه در آن زمان هیچ رقابتی در بین مردم وجود نبود، قصد نداشت تا ظرفیت سایت‌ را گسترش دهد و میزانی پرداختی‌ها را بالا ببرد، بلکه هدف دیگری را دنبال می‌کرد. او می‌خواست آگاهی مردم را گسترش دهد و دربارهٔ بیت کوین و بلاک چین آموزش دهد. به همین خاطر او این سایت را طراحی کرد تا با عرضهٔ رایگان بیت کوین،‌ مردم را به سمت ارز دیجیتال بکشاند. از نظر او این بهترین روش برای یادگیری بیت کوین بود.در زمان شروع به فعالیت اولین شیرآب بیت کوین،‌ میزان پاداش برای کاربرانی که فعالیت‌های از پیش تعیین شدهٔ سایت را انجام می‌دادند ۵ بیت کوین بود. بله درست خواندید. ۵ بیت کوین!  اگر بخواهیم به سال ۲۰۱۰ برگردیم قیمت ۵ بیت کوین شاید کمتر از چند سنت بود. طبق استانداردهای امروز (زمان نوشتن مقاله سال ۲۰۱۷)، می‌توان گفت که مردم بیش از ۳۰,۰۰۰ هزار دلار برای حل کردن کپچا (جلوگیری از ربات‌های مخرب در رایانه) پاداش دریافت می‌کردند.!


چرا ما آدم ها هیچ وقت حس کافی بودن نمیکنیم؟



بهترین سرمایه‌گذاران وقت زیادی را صرف تحقیقات و وقت کمی را صرف تجارت می‌کنند در حالی که سرمایه‌گذاران کم تجربه برعکس عمل می‌کنند. به شما پیشنهاد می‌کنم برای کسب سود عالی کمتر در سال به تجارت بپردازید. به‌ جای اینکه هر روز به فکر معامله کردن باشید ، به فکر تجارت شناور باشید.آزمایش­ های بالینی بخش مهمی از هر محصول یا داروی پزشکی محسوب می ­شوند. به دلیل فرآیند تکمیل و تولید حجم انبوهی از داده ­ها، ارائه نهایی این محصول، طی یک فرآیند بسیار پیچیده و طولانی چند ساله انجام میگیرد. این فرآینده پیچیده و مهم می­ تواند منجر به تایید و ایجاد یا رد و شکست دارو یا محصولی خاص گردد. تسریع این فرآیند منوط به متمرکزسازی و دسترسی سریع به نتایج درمان­ های بالینی و مطالعاتی انجام شده روی بیماران می باشد. بلاک ­چین امکان دسترسی فوری به نتایج این آزمایش­ ها را فراهم می­ کند، که این امر علاوه بر تسریع درمان موثر، پیامدهای داروهای تقلبی را ،به gatnews ;gd; ;kdn. که در حال حاضر هزینه ­ی زیادی به شرکت­ های داروسازی تحمیل می ­کنند، پایین می­ آورند.

از جمله استارت­ آپ های فعال در این دسته عبارتند از: Robomed Network ، Patientory ،

تطبیق درآمدی

یکی از بزرگترین هزینه ­های بارگذاری فرآیند مراقبت­ های بهداشتی و سیستم پزشکی، نظارت دائمی بر جریان پول و خدماتی است که ارائه می ­شود. متاسفانه مراکز درمانی مجهز و پیشرفته که دپارتمان­ های تخصصی بیشتری دارند، از فرآیندهای حسابداری طولانی تری برخوردارند. گاهی نیز به علت انتقال بیمار از یک مرکز درمانی به بیمارستان یا حتی شهر دیگر، جریان پرداخت منقطع می شود. به کمک بلاک­ چین اختلافات صنعت بیمه و ارائه دهندگان مراقبت­ های بهداشتی از بین می­ رود و زمانی که باید به مراقبت و درمان بیمار اختصاص داده شود، بابت تطبیق مدارک پرداختی هدر نمی رود. چون اطلاعات ثبت شده روی بلاک­ چین در لحظه به­ روز رسانی می­شوند، پتانسیل خطا (چه به لحاظ هزینه ­و چه خدمت) به طور قابل ملاحظ ه­ای پایین می ­آید و هیچ یک از طرفین نمی­توانند خلاف تعهدات خود عمل کنند.

 

زنجیره تأمین دارو

بهداشت و درمان نیاز مبرم دارد که بتواند زنجیره ­های تأمین، از یک تأمین کننده و امکانات تولیدی آنها تا مصرف کننده نهایی را ردیابی کند. تولید کننده یک داروی تولید شده را علامت­ گذاری می­کند و اطلاعات را در بلاک­ چین بارگذاری می­ کند. سپس یک فروشنده عمده، محصول را تأیید می­ کند. قبل از فروش آن، یک کارخانه داروسازی هم می تواند تولید محصول را تأیید کند. سرانجام بیمارانی که دارو را خریداری م ی­کنند می­توانند با اطمینان، منشأ و سابقه تولید آن را بررسی کنند. شناسایی یک داروی تقلبی نه تنها به تولید کنندگان و فروشندگان دارو کمک می ­کند بلکه ممکن است زندگی بیمار را نجات دهند.

 

تکنولوژی بلاک­ چین تاکنون توانسته به مشکلات زیادی در حوزه سلامت رسیدگی کند از جمله · تغییر شکل و بهبود نحوه مالکیت بیماران به پرونده­ های پزشکی خودشانحمایت از تولیدکنندگان دارو و تمام کسانی که در روند فروش و توزیع محصولات پزشکی دخیل هستند و از طرفی با کمک این تکنولوژی به گونه ای به جنگ با بازار سیاه این محصولات خواهیم رفت.

هوشمند سازی فرآیندهای پزشکی که منجر به تسریع روند کار پزشکان و اختصاص زمان و تمرکز بیشتر بر روی مراقبت و درمان بیمار می ­شودهنگامی که مبادله ما تایید شود، در یک بلاک به همراه دیگر مبادلات قرار می‌گیرد. یک بحث کوچک در مورد  چیستی "هش" وجود دارد، چرا که در پاراگراف بعدی اهمیت پیدا می کند :

یک هش توسط "تابع هش" تولید می‌شود که یک معادله پیچیده ریاضی است و مقدار هر نوشته و یا داده ای را به رشته ۶۴ کاراکتری کاهش می‌دهد. یک عملیات رندوم نیست، هر زمان که یک داده‌ی به خصوص را از طریق تابع هش اجرا می‌کنید، همان رشته ۶۴ کاراکتری ثابت را دریافت می کنید، اما اگر حتی یک کاما را تغییر دهید، یک هش جدید دریافت خواهید کرد.

  1. کل این مقاله می‌تواند به یک هش کاهش یابد و اگر من چیزی را تغییر ندهم
  2. این هش را می‌توان بارها و بارها دریافت کرد. این راهی بسیار کارآمد برای
  3. تشخیص تغییر است و این دقیقاً همان راهی است که بلاک چین تایید می‌کند که چیزی دست کاری شده است یا نه.
  4. هر بلاک شامل یک بخش داده ای و یک بخش از هش بلاک قبلی است
  5. که آن را مانند زنجیر به بلاک قبل متصل می کند. از این رو عبارت زنجیره بلاک ها
  6. همان بلاک چین برای آن ها استفاده می‌شود. پس اگر یک چیز کوچک از بلاک قبلی
  7. تغییر کند، هش بلاک جدید تغییر خواهد کرد ( به یاد داشته باشید 
  8. حتی یک تغییر جزئی نیز سبب تغییر تابع هش خواهد شد.

هر زمان اطلاعاتی را در بلاک قبلی تغییر می‌دهید باید اطلاعات در بلاک فعلی نیز عوض شود چرا که بلاک با اطلاعات قبلی دیگر به بلاک جدید متصل نیست و اطلاعات آن غلط است. تغییر اطلاعات همه‌ی بلاک ها کاری بسیار دشوار است، چرا که حتی اگر به میانه راه هم برسید باز هم بلاکی وجود دارد که حاوی اطلاعات قبلی بوده و باید تغییر کند.سایت های فاست رمزارزها هنوز آنچنان رایج نشده‌اند، اما در عین حال ابزاری مناسب برای درآمدزایی هستند. فاست‌های بیت کوین رایج‌ترین آنها هستند و آنها اساسا یک سیستم پاداش‌دهی هستند که در قالب یک وب سایت و یا برنامه اجرا می‌شوند و در قالب ساتوشی، پاداش‌هایی را به کاربران واجد شرایط ارائه می‌دهند.یک ساتوشی، یک صدم از یک میلیونیم بیت کوین است. این پاداشی است که در ازای انجام کاری مانند در اختیار قرار دادن سیستم شخصی و یا انجام هر کار دیگری که مورد نیاز برنامه و یا وب سایت است، پرداخت می‌شود.

این وظایف همچنین می‌توانند در قالب کارها

 

 

شاید لازم باشد تا شما تعداد نسبتا زیادی از این وظایف را به انجام برسانید تا بتوانید درآمد محسوسی از فاست‌های ارز دیجیتال را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ساتوشی ناکاموتو کیست؟📷در طول یک دهه گذشته، محتوا به یکی از موثرترین راه های رساندن پیام به مشتری های واقعی یا بالقوه شما تبدیل شده است. اگر شما نیاز به راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید دارید، محتوا بهترین روش برای انجام این کار است. به ویژه این که بخش های ارز دیجیتال به دلیل این واقعیت که بیشتر پروژه ها مجازی هستند، به بازاریابی محتوا وابسته هستند.بنابراین ممکن است استفاده از روش های متداول بازاریابی برای رسیدن به هدف مخاطب امکان پذیر نباشد. در همین جا است که فرصت ها نمایان می شوند. می توانید محتوای فیلم، اینفوگرافیک یا محتوای نوشتاری را برای انواع مختلف ارزهای دیجیتال درست کنید. برخی از وبسایت هایی که به طور منظم برای سازندگان محتوا در فضای ارز دیجیتال بستری را فراهم می کنند شامل Yours، Y'alls و Steemit می شود.

 

فعالیت‌های سرگرم‌کننده مثل بازی کردن، تماشای ویدئوها

به این معنی که نیاز نیست بر حسب عادت رو به ارزهای دیجیتال معروف بیاورید. در مورد کوین یا ارز دلخواه خود تحقیق کنید و فقط در هر کدام که دوست دارید سرمایه‌گذاری کنید. دنبال کسی نباشید که برایتان معامله کند.بیشتر بخوانید: چگونگی تراکنش‌های بیت کوین📷.معامله خود را مدیریت کنیدهربار که سرمایه‌گذای می‌کنید قیمت هدف را انتخاب کنید (بالا و پایین). دقت کنید قبل از این که پولتان به قیمت هدف رسید از بخشی از سود خود صرف نظر کنید. با این روش، مهم نیست که بازار بالا و پایین شود، می‌توایند از روش خود نهایت استفاده را ببرید. اینک قصد دارم اطلاعاتی درباره چگونگی سرمایه‌گذاری خودم در استراتیس (Stratis) و تجربه‌ی سود هزار درصدی در اختیارتان بگذارم. آن موقع، بخشی از سود پولم را خارج کردم. بعد از این کارم، قیمت استراتیس سر به فلک کشید. به جای اینکه بابت کارم پشیمان باشم به قضیه مثبت نگاه کردم چرا که در پایان روز سود هنگفتی به دست آورده بودم و سهمی که در استراتیس گذاشته بودم یک بار دیگر با افزایش قیمت مواجه شد. در مجموع، قبل از اینکه به قیمت هدف خود برسید بخشی از سود خود را بردارید.

یا مشاهده تبلیغات خاص باشد. هر وظیفه‌ای که به انجام برسد

۵.عادت‌ را دنبال نکنید، آن‌ را پیش بینی کنیدبسیاری از افراد وقتی می‌بینند که رمز ارزها افزایش قیمت داشته‌اند بلافاصله پول‌های خود را در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند تا سود کنند. و ما می‌بینم که آن‌ها به مهمترین اصل سرمایه‌گذاری توجه نمی‌کنند: "کم بخر، گران بفروش". در بسیاری از مواقع شما از بازار می‌ترسید و نگران هستید. وارن بافت می‌گوید:«میل به پیشرفت توی ما به طرز شگفت انگیزی بالاست، آدم ها همیشه رو به جلو حرکت میکنند. این ویژگی رفتاری باعث شده گونۀ انسان بتونه chant از این همه اپیدمی و فجایع جون سالم ببره. این میل به بقا. این نیاز به پیشرفت و بهتر شدن از دیروز.»

بخش کمی از بیت کوین را برای شما به ارمغان خواهد داشت.

 

پس میشه گفت دلیلی که الان من دارم این متن رو مینویسم و شما دارید اونو میخونید، میل ذاتی انسان ها به پیشرفته؛ بدون این ویژگی رفتاری هیچ کدوم نمیتونستیم از چالش های زندگی عبور کنیم.کلاس دوم راهنمایی بودم, یعنی تقریبا سال 85 اینا بود که به همراه داییم که تو حوزه اتوماسیون صنعتی کار میکرد از سر بیکاری وارد یه کارخونهشدم که چندین ماشین چاپ از یکی از کشورهای خارجی خریداری کرده بودن اما این ماشین ها قادر به انجام هیچ کاری نبودن!!!مثل آدمای خشک و بی احساس که نسبت به همه چی بی تفاوتن:)
خفن ترین کاری که تا اون زمان با کامپیوتر انجام داده بودم ساخت یه وبلاگ تو بلاگفا بود!اون روز دیدم داییم لپتاپش رو وصل کرد به تابلوی برق این ماشین و مرحله به مرحله بهش دستور میداد چیکار بکنه و چیکار نکنه!!! خیلی عجیب بود برام!چه باحال!!! موتور این ماشین راه افتاده! میشه سرعش رو کنترل کرد!

 

حالا از اون بی احساسی دراومده بود مثل آدمی 

بالاخره یه اتفاقی تونسته بود احساسشو تحریک کنه تا یه لبخند کوچیکی رو لبش بشینه!!بعد از اون روز اندازه موهای سرم کارخونه های مختلف رفتم و اتفاقات مشابه رو میدیم و جذابیت برنامه نویسی برام بیشتر میشد. مخصوصا زمانی که چند وقت بعد همون ماشین رو میدیدم که روی نمایشگرش نشون میداد چند میلیون متر رو با موفقیت چاپ کرده! اصلا خستگی از تن آدم میره بیرون!اونقدر این علاقه تو من شدید بود و واضح که کادوی تولد چند سال بعد من یک plc بود که هنوز دارمش و هر روز جلو رومه!این علاقه (به برنامه نویسی سخت افزار) تو من ایجاد شده بود, تو دانشگاه سخت افزار خوندم و الان هم به عنوان برنامه نویس امبدد مشغول به کارم(نپرسید چرا نرفتم تو همون حوزه اتوماسیون صنعتی :) )برنامه نویس امبددسیستم!! ادمایی که با وجود زبونهای سطح بالا, فقط عشق و علاقشونه که اونارو میکشونه به سمت کد زدن تو دل memory سیستم
ادمایی که قابلیت اطمینان توی خروجی کداشون خیلی وقتا از سایر حوزه های برنامه نویسی الزامی تره!



اما آیا پیشرفت بیشتر کلید خوشحالیه؟

بیشتر افراد وقت بسیار زیادی را در اتاق خواب میگذرانند. و علاوه بر خواب و استراحت کار هایی نظیر مطالعه، کار، تماشای فیلم و ... را نیز در این مکان به انجام میرسانند. به همین دلیل توجه به زیبایی و اراستگی ان از اهمیت بالایی برخوردار است. برای داشتن یک اتاق خواب شاهانه نیازی به استفاده از کار های عجیب نیست. صرفا با استفاده از چند متر ریسه Rgb میتوانید به هدفتان برسید. استفاده از انواع Rgb نیز در مقایسه با سایر مدل ها ارجهیت دارد. زیرا این گروه قابلیت تغییر رنگ دارند. که میتوان از انها بهره برد. و هر وقت که از رنگ نور ان دلزده شدید. به سادگی میتوانید از رنگ نور های جدید بهره ببرید. استفاده از این محصولات در زیر تخت و میز و سایر اشیا بسیار رایج است. و در هنگام شب علاوه بر درخشش زیبا میتواتد جایگزین چراغ های شبخواب نیز بشود. علاوه بر این ایده میتوانید از انواع ریسه سوزنی نیز استفاده نمایید. این محصولات دارای طرح های گوناگون با رنگ های مختلف میباشند. که بسته به سلیقه شخصی میتوانید انها را تهیه نمایید. و مانند یک طناب بر روی دیوار اتاق نصب نمایید.

سپس عکس هایی که یاد اور لحظات شیرین برای شما هستند

را در ابعاد مناسب چاپ کنید. و بر روی این ریسه ها نصب نمایید. لازم به ذکر است که در داخل ریسه نور از چیپست هایی با تکنولوژی LED_smd استفاده شده است. که دو ویژگی کم مصرف بودن و نور زیبا را به طور همزمان برای شما فراهم خواهد اورد. لذا کاربر میتواند ساعات طولانی از این روشنایی های دوست داشتنی بهره ببرد. بدون اینکه هزینه چندانی در بر داشته باشدیادمه یه جایی خوندم که دو تا نویسنده توی یه کافه باهم قرار میزارن و مکالمه جالبی بین شون رد و بدل میشه که به موضوع این بخش مرتبطه:بچه مون یه جوری به این سوال جواب می ده که انگار اون شغلی که می خواد رو واسش گذاشتن کنار و منتظرند بزرگ بشه، تا بذارن تو بغلش!وقتی بچه بزرگ می شه و به اون شغلی که آرزوش رو داشت نمی رسه، سلامتی روانیش به خطر می افته. بنابراین بیایید فعلاً این سوال رو از فرزندامون نپرسیم و به «هر چه پیش آید خوش آید»، دل ببنیدیم!

  • ۹۹/۰۴/۱۰
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی