گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

لیست امکانات میزیتو و توضیحات مربوط به آن


پلن سازمانی: پشتیبانی از کاربران مهمانگاهی باتری لپ تاپ این نیاز احساس می شود که بخواهیم با شخصی خارج از شرکت ارتباط بگیریم، کاربر مهمان به همین دلیل ایجاد گردده است.شما به عنوان مدیر می توانید شخصی را به عنوان مهمان دعوت کنید و دسترسی های مدنظر را به ایشان بدهید.به عنوان مثال می توانید تعیین کنید که کاربر مهمان با چه شخصی و در چه گروهی بتواند ارتباط بگیرد.امکان مشاهده دیگر کاربران میزکار امکانات میزکار برای کاربر مهمان قابل مشاهده نخواهد بود.نمایی از بخش تنظیمات و امکان دعوت عضو، کاربر/مهماننمایی از بخش تنظیمات و امکان دعوت عضو، کاربر/مهمان

 

  • پلن سازمانی: مانیتورینگ کاربران
  • گزارش نموداری از روند کلی فعالیت ها در میزکار
  • مانیتورینگ میزان فعالیت کاربران
  • مانیتورینگ میزان فعالیت کاربران


پلن سازمانی: مشاهده سابقه آنلاین بودن به تفکیک هر کاربر (در قسمت مانیتورینگ اعضاء)میزان حضور هر کاربر ثبت و جمع کل ساعات حضور روزانه ثبت و برای مدیر قابل مشاهده است.نمایی از مانیتورینگ ساعات آنلاین بودن در میزکارنمایی از مانیتورینگ ساعات آنلاین بودن در میزکارآیا از جلسات شنبه صبح خسته شده‌اید؟ آیا جلسات مثل همیشه با شکایت شروع می‌شود و در نهایت با حجم بیشتری از کار به پایان می‌رسد؟ دلیلبرگزار شدن چندین جلسه بابت یک موضوع چیست؟وقت آن رسیده ‌است که اقدامی در جهت بهبود آن صورت دهید شما باید در کنار رعایت اصول برگزاری جلسات، از یک نرم افزار مدیریت جلسات هم استفاده کنید.

 

در این‌جا هشت نکته به جهت برگزاری عالی یک جلسه عنوان شده‌ است.


۱. در آغاز هر جلسه، یک کار متفاوت انجام دهید.


با یک جمله‌ی الهام‌بخش یا داستان، یا بخشی از یک کتاب کسب و کاری پرفروش شروع کنید. برای هر جلسه فردی را تعیین کنید که مطابق میل خودش جلسه را شروع کند، یا موضوعی برای صحبت مطرح کند که ذهن‌ها را به مسیری غیر از کار هدایت کند.
امروز اکثر سازمانها از اتوماسیون اداری بعنوان یک ابزار مفید در جهت کاهش هزینه ها و افزایش نظم و بهره‌وری سازمان خود استفاده می کنند. در یک اتوماسیون اداری تحت وب، وابستگی به موقعیت مکانی وجود ندارد و کاربر بدون محدودیت جغرافیایی در هر زمان و هر مکان، می تواند از طریق اینترنت به اطلاعات سازمان دسترسی پیدا کند. برای استفاده از اتوماسیون اداری تحت وب کافی است از یکی از بروزرها مانند IE، Firefox ، chrome و ... استفاده کنید و یا از اپلیکیشن اندروید و iOS سیستم دانش بنیان میزیتو استفاده کنید.

  • امکانات میزیتو:
  • قابلیت ایجاد چند میزکار
  • قابلیت انتخاب میزکار فعال
  • مدیریت پیام های خوانده نشده
  • ثبت صورت جلسات
  • یادآوری جلسات
  • امکان ایجاد تسک تکرار شونده (به صورت خودکار)
  • امکان گفتگو و چت
  • دستیار میزیتو (یادآوری وظایف و موارد مهم)
  • تعریف پروژه/وظایف
  • اطلاع از روند انجام پروژه ها (گزارشگیری نموداری فردی/گروهی)
  • تعریف نامه
  • تعریف پرونده مشتریان
  • تعریف یادداشت‌ها
  • مانتیورینگ تیم
  • ثبت سابقه حضور کاربران
  • قابلیت ارتباط با کاربران مهمان
  • اشتراک گذاری فایل در محیط نرم افزار
  • اپلیکیشن اندروید و iOS

هرچقدرهم برای برنامه ریزی وقت بگذارید، هزینه کنید و تلاش کنید، تا زمانیکه نتوانید آنها را مدیریت کنید، سودی ندارد. خیلی وقت ها در کارهای مربوط به شرکت ها و گروه های مختلف بی نظمی هایی به وجود می‌آید و کارها درست پیش نمی رود. در این میان هرکس تلاش می کند تا خود را بی تقصیر نشان دهد و دیگران را مقصر. اگر برنامه های مدنظرتان بیشترهم شود، این اتفاق می‌تواند کارکنان را بیشتر گیج و سردرگم کند! بنابراین لازم است برنامه ها را در درجه اول برای خودتان و درمرحله بعد برای کل تیم مشخص و منظم کنید. نرم افزار مدیریت پروژه میزیتو کمک می کند تا کل مجموعه به طور مشخص وظایف خود را بدانند و نسبت به انجام آن متعهد شوند. معین شدن مسئولیت ها، پیگیری کارها و اولویت بندی آن ها، باعث بهبود بهره وری افراد و درنهایت پیشرفت کل سیستم می شود.البته گاهی اوقات هم، بعضی تسک ها و وظایف باید چندبار تکرار شوند. اگر امکان ایجاد یک چرخه وظایف مناسب برای انجام امور وجود داشته باشد، این عمل با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود. این قابلیت در واقع به نظم بیشتر امور کاری شما کمک خواهد کرد.


ماین کردن بیت کوین یا پول دیجیتال چیست؟


بیت کوین به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال، طی سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. حتی افرادی که با دنیای فناوری رابطه چندان خوبی ندارند، به فکر سرمایه‌گذاری در این حوزه افتاده‌اند.آفتاب‌‌نیوز :
وب‌سایت آی ماینر به عنوان پیشرفته‌ترین و معتبرترین سامانه آنلاین خرید و اجاره ماینر، با دریافت مجوز‌های لازم، فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرد.پلتفرم آی ماینر به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به دانش فنی به ماینینگ بپردازید!

ماین کردن بیت کوین یا پول دیجیتال چیست؟

همانطور که میدانید استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ یکی از متداول‌ترین اصطلاحات مربوط به کسب درآمد از طریق ارز‌های دیجیتالی است. اما منظور از ماین کردن بیت کوین یا هر پول دیجیتال دیگر چیست؟بیت کوین به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال، طی سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. حتی افرادی که با دنیای فناوری رابطه چندان خوبی ندارند، به فکر سرمایه‌گذاری در این حوزه افتاده‌اند.

چگونه می‌توان به بیت کوین ماینینگ پرداخت؟

اگرچه هر فرد، حتی با استفاده از گوشی هوشمند خود، می‌تواند بیت کوین استخراج کند، اما این عمل در نهایت، به جز هزینه و ضرر، ثمره دیگری نخواهد داشت! زیرا امروز بیت کوین ماینینگ در انبار‌های بزرگ، مجهز به صد‌ها یا شاید هزاران کامپیوتر قدرتمند، صورت می‌گیرد.به همین دلیل واقعیت تلخ اینجاست که با وجود جذابیت این عمل، بسیاری از کاربران باید فکر ماین کردن بیت کوین را از سرشان بیرون کنند. یکانبار مخصوص این کار را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. به طور واضح، سیستم کامپیوتری عادی شما شانسی در برابر این همه توان پردازشی ندارد!

بنابراین بهترین راه حل چیست؟

اجاره ماینر بهترین روش کسب در آمد از بیت کوینبسیاری از افراد زمانی که با بیت کوین آشنا می‌شوند به مفهوم استخراج آن علاقه پیدا می‌کنند، زیرا این بهترین روش کسب درآمد و خلق پول است.اما با توجه به هزینه بسیار بالای دستگاه‌های ماینر و برق پرهزینه آن و همچنین دانش و اطلاعاتی که برای ماینینگ لازم است، اجاره ماینر از مزرعه‌های ماینینگ معتبر راهکار به صرفه‌تر و ساده تری است. کما اینکه برای بیت کوین ماینینگ بصورت حرفه‌ای به پیکربندی سخت‌افزار و فضای فیزیکی و نگهداری ماینر‌ها نیاز است که هزینه بالایی دارد؛ بنابراین امروز بهترین راهکار کسب در آمد از بیت کوین، خرید و اجاره ماینر از پلتفرم‌های معتبر و بین المللی است.همچنین در بازار کریپتوکارنسی هر فردی می‌تواند تمامی معاملات انجام شده در سراسر دنیا را توسط پلتفرم‌های معاملاتی و صرافی‌های آنلاین مشاهده کند. این میزان از شفافیت به هیچ وجه در بازار‌های مالی دیگر نظیر بورس یا فارکس که از پول‌های رایج کنونی استفاده می‌کنند وجود ندارد و به همین علت، ارز‌های دیجیتالی همچون بیت کوین، مورد استقبال بسیار زیادی در کشور‌های مختلف جهان قرار گرفته است.

فرآیند به دست آوردن بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری، فرآیند پیچیده و دشواری است که توسط دستگاه‌هایی به نام ماینر انجام می‌گیرد.

اما بهترین پلتفرم خرید و اجاره ماینر کدام است؟

معتبر‌ترین و تنها برند بین المللی فعال در حوزه خرید و اجاره ماینر که به تازگی در ایران نیز به کاربران خدمات منحصر به فردی را ارائه میدهد پلتفرم iMiner است.ماین کردن بیت کوین یا پول دیجیتال چیست؟برند آی ماینر پس از کسب موفقیت در کشور‌های مختلف مانند ترکیه، روسیه، اوکراین و تایلند اکنون در ایران به سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به استخراج پول‌های دیجیتالی خدمات قابل توجهی را ارائه میدهد.آی ماینر سرویس اجاره و خرید ماینر بیت کوین و استخراج آن بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی است که به تازگی تواتسته با اخذ مجوز‌های لازم همچون‌ای نماد به بازار ایران ورود کند.درواقع آی ماینر، نخستین و پیشرفته‌ترین سرویس آنلاین اجاره ماینر و استخراج بیت کوین است که منحصرا توسط این شرکت در ترکیه طراحی، ثبت و تاسیس شده است.تمرکز اصلی این مجموعه بر روی ارائه خدمات ماینینگ تحت وب و از طریق اجاره ماینر می‌باشد و تمامی ماینر‌ها در مزرعه اختصاصی آی ماینر و با بروزترین امکانات و بالاترین سطح مانیتورینگ میزبانی می‌شوند.سرویس میزبانی‌ای ماینر در واقع مناسب برای همه افرادی است که علیرغم تمایل به سرمایه گذاری در صنعت ماینینگ، دانش و موقعیت و زمان کافی برای مدیریت ماینر خود ندارند.

کارشناسان آی ماینر چه خدماتی به شما ارائه میدهند؟

متخصصان و کارشناسان برند iMiner در بیت فارم، ماینر‌های مخصوص شما را در مزرعه خصوصی نصب و راه اندازی و کانفیگ میکنند و بصورت شبانه روزی از ماینر شما نگهداری کرده و مدیریت آن را به عهده می‌گیرند.سپس تمامی درآمد حاصل از ماینینگ به شما پرداخت خواهد شد و این مجموعه صرفا تعرفه اجاره ماینر را جهت تامین هزینه نگهداری دستگاه‌ها دریافت خواهند کرد.نکته قابل توجه این است که؛ شما به صورت لحظه‌ای میتوانید درآمد خود را در استخر ماینینگ بیت کوین مشاهده کنید و در صورت تمایل به والت (کیف پول مجازی) دیگری منتقل کنید.کارشناسان iMiner بصورت شبانه روزی در حال بررسی و نگهداری ماینر‌ها در بهترین شرایط ممکن هستند.آی ماینر علاوه بر اجاره ماینر، در زمینه فروش ماینر و تجهیزات ماینینگ نیز فعالیت دارد و با توجه به واردات مستقیم از چین، کمترین قیمت بازار را به شما ارئه می‌دهد.نکته قابل توجه اینکه تمامی ماینر‌ها همراه با گارانتی و با تحویل درب منزل به مشتریان گرامی ارائه می‌شود.به جرات می‌توانیم بگوییم که پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین سامانه برای خرید بیت کوین و استخراج ماینینگ و اجاره ماینر تا این لحظه، توسط وب سایت آی ماینر iminer.net ارائه شده است.خبر جدید این است که فارم جدیدی در کرج با قابلیت ٢٠٠٠ ماینر به شبکه iminer در ایران متصل شده است.

اما بطور کلی ماینر چیست؟

دستگاه ماینر یا Asic اصطلاحی است که برای دستگاه‌های استخراج رمزارز‌ها و ماینر بیت کوین به‌کار برده می‌شود و درحال حاضر این دستگاه‌ها بسیار متنوع هستند.در سراسر جهان افرادی که به کار استخراج رمزارز‌ها اعم از بیت‌کوین یا سایر ارز‌های رمزنگاری شده مشغول هستند، ماینر می‌گویند و آن‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از ابزار‌های متنوع استخراج به تعداد بیشتری از رمزارز‌های استخراج نشده دست یابند و با فروش آن‌ها بهسود و درآمدزایی دست پیدا کنند.شارژ هدیه!


" دستور جلسه داشته باشید و طبق آن پیش بروید."
 


غالبا، جلسات در یکی از موارد دستور جلسه گرفتار می‌شوند و گروه به سمت مطرح کردن مشکلات سوق پیدا می‌کند. در این‌جا است که افراد از شما دوری می‌کنند و در مباحثات شرکت نمی‌کنند. به فهرست آماده شده به‌عنوان صورت‌جلسه پایبند باشید و تمام بحث‌های حاشیه‌ای موضوعات را به انتهای جلسه موکول کنید. به این ترتیب اطمینان حاصل خواهید کرد که تمام موارد صورت‌جلسه را به‌سرعت بررسی خواهید کرد.

۳. برای برگزاری جلسه موفق جلسات را کوتاه برگزار کنید.
هیچ فردی از جلسات طولانی خوشش نمی‌آید، پس آن‌ها را کوتاه و دوست داشتنی برگزار کنید. اگر به توضیح بیشتری درباره‌ی هر یک از موارد نیاز دارید، جلسه‌ی دیگری تشکیل دهید. هیچ فردی از جلسات کوتاه که همه در آن به اهداف‌شان می‌رسند واهمه‌ای ندارد.

۴. فضای جلسات را مثبت نگه‌دارید.
اجازه ندهید به جلسات‌تان به نشست‌های گله و شکایت تبدیل شود. در اولین جلسه استانداردهایی برای مثبت باقی ماندن جلسات تعیین کنید و به این اصول پایبند باشید. اگر مشکلی وجود داشت، برای حل آن به رویکرد تیمی رجوع کنید، و بر گام بعدی برای حل مشکل فکر کنید نه شکایت کردن از مشکل.

۵. برای هر بخش جلسه یک نفر را مسئول داده‌ها کنید.
افراد را در جلسات سهیم کنید، خواه گزارش دپارتمان‌شان باشد، یا یک ایده‌ی جدید، فرقی نمی‌کند. با این کار این احساس به آن‌ها دست می‌دهد که در این تیم نقش دارند. به جای این‌که برای‌شان سخنرانی شود، می‌توانند اطلاعاتی را که از نظر آن‌ها مهم است به بحث بگذارند.

۶.برای داشتن جلسه موفق مکان جلسات را تغییر دهید.
شاید برای شما هم این موضوع اتفاق افتاده باشد که در دوران مدرسه بعضی مواقع معلم کلاس را در حیاط یا در فضای سبز برگزار می‌کرد. هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید مکان برگزاری جلسات را تغییر دهید. یک هفته جلسه را در سالن کنفرانس برگزار کنید و هفته‌ی بعد در تریای محل کار و بعد از آن در یک کافی‌شاپ. اگر نمی‌توانید مکان را تغییر دهید، می‌توانید با تخصیص دادن یک صندلی خاص برای هر فرد و تغییر آن در جلسه‌ی بعد، تنوع ایجاد کنید. افراد تمایل دارند هر هفته در یک جای مشخص و در کنار همان آدم قبلی بنشینند. افراد را تشویق کنید جای‌شان را تغییر دهند و در کنار کسی بنشینند که معمولا این کار را نمی‌کردند.

۷. تمام حواس‌پرت کن‌های بیرون را حذف کنید.
یک قانون “ورود تلفن همراه ممنوع” تنظیم کنید و به آن پایبند باشید. افراد در زمان ارسال پیام نمی‌توانند بر کارهای‌شان تمرکز کنند، و وقتی دیگران نیز برای آن‌ها پیام ارسال می‌کنند باز هم نمی‌توانند بر کارهای‌شان متمرکز باشند. وقتی این عوامل حواس‌پرت‌کنی را حذف کنید دیگر نیازی به تکرار کردن صحبت‌های‌تان نیست.

۸. خبرهای خوب را به یکدیگر به اشتراک بگذارید.
در پایان هر جلسه، از یک داوطلب بخواهید چند خبر خوش را با گروه درمیان بگذارد. آن‌گاه جلسه را تمام کنید و افراد را بر سر کارهای‌شان برگردانید. آن‌ها با یک حس خوب روزشان را شروع خواهند کرد.

این گام‌ها ی ساده را به یاد داشته‌باشید. و از یک نرم افزار مدیریت جلسات مناسب استفاده کنید، خواهید دید افراد چگونه انتظار می کشند تا جلسه‌ی بعد فرا برسد و اگر جلسه‌ای درکار نباشد دل‌شان برای جلسات تنگ خواهد شد. تیم شما همبستگی بهتری پیدا خواهد کرد و نتایج مثبت‌تری را هم در جلسات و هم در کسب و کارتان شاهد خواهید بود.


پلن سازمانی: قابلیت تنظیم وضعیت هر کاربر (آنلاین، بیرون، مشغول)

 

تقریباً همه با استاتوس آشنا هستند چه متولیدن دهه 50 و 60 که در یاهو مسنجر فعالیت می کردند چه متولدین دهه 70 و 80، در شبکه های اجتماعی استاتوس عموماً نشان دهنده روحیات فرد است.
تصور اینکه بتوانیم از استاتوس و ثبت وضعیت در کسب و کار استفاده کنیم بسیار هیجان انگیز است، شما در میزیتو می توانید بر اساس وضعیت کاری استاتوس خودتون رو تعیین کنید.به عنوان مثال اگر جلسه ای دارید می توانید وضعیت خودتان را از آنلاین هستم به "در جلسه هستم" تغییر بدید. تا دیگر اعضای میزکار بدانند که در حال حاضر به شما دسترسی ندارندپرتقال

پرتقال حاوی ویتامین D، C و E، بتاکاروتن و فلز روی است. پرتقال علاوه بر رفع عطش حاوی مواد مغذی مهمی از جمله ویتامین C، پتاسیم و پکتین (یک نوع فیبر) است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. پتاسیم به پایین آوردن فشار خون، جذب متوسط سدیم و خنثی سازی پروتئین‌هایی که در ایجاد بافت اسکار قلب یا نارسایی قلبی نقش دارند، کمک می‌کند. پکتین نیز نقش مهمی در این زمینه دارد و به جذب کلسترول در غذا‌ها کمک می‌کند.

کیوی مملو از ویتامین‌های C، B، D۶، A، مگنزیم و آهن است. در داخل پوسته پرزدار قهوه‌ای کیوی، یک میوه سبز آبدار وجود دارد که مملو از ویتامین‌های B، C و E، پلی فنول، منیزیم، پتاسیم و مس است. این عناصر خوراکی باعث کاهش لخته‌های خونی و سالم نگه داشتن کل سیستم قلبی شده و به سیستم ایمنی بدن نیز کمک می‌کنند تا قوی بماند.

بادام مملو از ویتامین E، منگنز و منیزیوم است. همانطور که بادام احتمالاً یکی از خوشمزه‌ترین اعضای خانواده آجیل است، این مغز مغذی نه تنها به سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند که قوی بماند بلکه مطالعات نشان می‌دهد که مغز بادام حاوی مواد مغذی سالم است که می‌تواند به تقویت حافظه و هوش کمک کرده و خطر ابتلا به دیابت و بیماری‌های قلبی را کاهش دهد؛ بنابراین خوردن یک مشت بادام می‌تواند به کاهش کلسترول کمک کند و به دلیل داشتن مقدار زیاد استرول‌های گیاهی، از جذب چربی مضر LDL مضر جلوگیری کرده و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهد.

 

سیر مملو از ویتامین C، ویتامین B۶ و منگنز است. سیر موجب تقویت سلامت قلب و سیستم ایمنی بدن می‌شود؛ سیر همچنین تشکیل پلاک در شریان‌ها را برطرف کرده و موجب کاهش ترشح آنزیم‌هایی می‌شود که تاثیر منفی بر رگ‌های خونی دارند.ماهی سالمون مملو از ویتامین ب ۱۲ یا کوبلامین، منیزیوم و ویتامین‌های B۶ و C است؛ مصرف ماهی سالمون به هر صورتی (خام، آبپز، کبابی و یا سرخ شده) به کاهش تری گلیسرید‌ها و لخته‌های خونی کمک می‌کند.https://web.telegram.org/#/im?p=u685208606_5890516642252072535

 

3) روی کادر ابی رنگ accept and install کلیک کنید.


4) فایل دانلود شده را اجرا کنید.


5) منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.


6) نصب نرم افزار چند دقیقه طول می‌کشد.


7) پس از اتمام نصب روی دکمه close کلیک کنید.


8) نرم افزار را اجرا کرده و روی کادر ابی رنگ sign in کلیک نمایید و با استفاده از اکانت gmail خود وارد شوید.


9) اکانت gmail خود را وارد نمایید.

 

10) اکنون با استفاده از داشبورد مربوط به صفحه خودتان log in نمایید.


11) در این مرحله می‌توانید از طریق گوگل پلاس (+google) وارد شوید.


برای داشتن زیر مجموعه می‌توانید لینک مربوط به صفحه خودتان را در اختیار دیگران قرار دهید تا میزان درآمدتان بیشتر شود.


معرفی اجمالی صفحه افزونه

 

  • در صفحه افزونه مقدار بیت کوین استخراج شده شما نوشته شده است.
  • در زیر آن هم یک لینک اختصاصی شما وجود دارد که می‌توانید به کمک
  • آن دوستان خود را دعوت کنسد تا لفزونه را نصب کنند. و دکمه های
  • اشتراک گذاری هم وجود دارند که همان کار لینک را انجام میدهند.
  • در قسمت پایین صفحه سمت راست تعداد زیر مجموعه های شما را نشان میدهند.
  • و در سمت چپ هم میتوانید سرعت استخراج بیت کوین را تنظیم کنید.
  • استخراج بیت کوین تا زمانی ادامه دارد که صفحه مرورگر شما باز باشد.
  • اگر مرورگر را ببندید استخراج هم متوقف خواهد شد. برداشت بیت کوین های
  • استخراج شده در در سمت راست و بالای صفخه بر روی آیکون منو کلیک کنید.
  • در منوی باز شده برای برداشت بیت کوین بر وری دکمه WITHDRAW BTC کلیک کنید.

حداقل موجودی معدن باری برداشت مقدار 0.0004 بیت کوین است.همچنین شما میتوانید قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندمنتال

بیت کوین را در سایت زیر ببینید. علاوه بر این میتوانید در این سایت ویدیوهای مربوطه را مشاهده کنید و مقالات و اخبار نوشته شده درباره بیت کوین را بخوانید.قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال بیت کوین - ارزدیجیتالقیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال بیت کوین - ارزدیجیتالهر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت 9,663.21 دلار، با احتساب نرخ دلار 17,200 تومان معادل 166,207,311 تومان معامله می شودو حجم مبادلات روزانه آن 43.76 میلیارد دلار است.روزهایی که پشت سر می‌گذارم پر از تنهایی و مشغله‌های کاری و ذهنی است.آخر روز، البته آخر روز نمی‌شود؛ دیگر شب است که به خانه باز می‌گردم، تمام ذهنم مشغول این است که: "الان میرم خونه و استراحت میکنم.


اگر ارثیه بی‌حساب داشتی، برو روزنامه نگار شو!پدربزرگ توی انبار مشغول تعمیر پایه های میز کرسی بود و من از کناره های در شکسته ی انبار فرود هربار چکش را روی میخ های آهنین کرسی به وضوح می دیدم. مادرم روی ایوان مشغول تکاندن ملافه ی بزرگ و سفیدی بود که قرار بود در روزهای سرد پیشرو مامن گرم مان باشد. کنار حوض نشسته و به این نواها و نشانه های آشنا و غم انگیز گوش سپرده بودم.درخت پیر سیب آرام آرام برگ هایش را می ریخت و برایم دردسر درست می کرد. وای، حالا باید کل حیاط را جارو کنم. همه جا بر شده بود از برگ های زرد و نارنجی درخت سیب و البته کمی هم برگ های درخت انار.همین طور در فکر بودم که صدای مادربزرگ مرا به خودم آورد. «یلدا، مادر، قبل اینکه بارون بگیره، حیاط رو جارو کن».

همان طور که سرم را رو به آسمان می گرفتم، فریاد زدم چشم عزیزجون. هوا رفته رفته تاریک می شد، اما چیزی که بیشتر از همه من را نگران می کرد وجود ابرهای تیره ای بود که تمام آسمان را یک به یک فتح می کردند.

« قراره بارون شدیدی بیاد».

این را پدربزرگ درحالی که از انبار خارج می شد گفت. و من تنها به پایه کرسی ای که حالا تعمیر شده بود و برای راه انداختن آماده بود خیره شدم و به شال گردن نیمه بافته ام فکر می کردم. مادربزرگ هنوز آن را تمام نکرده بود. خیلی آرام پیش می رفت غافل از این که سرما صبر نمی کرد و حتی این بار برخلاف سال های قبل عجله هم کرده بود.

با اینکه اواسط مهر بود اما سرمای هوا بیشتر به زمستان می خورد. جاروی دسته بلند را از کنار در انبار برداشتنم و نگاهی به سرتاسر حیاط انداختم. چقدر پاییز دردسر دارد!شاید عاقبت تدریس روزنامه نگاری به از کار روزنامه نگاری باشد! روزنامه نگار همیشه درحال دویدن است، حقوق عقب مانده دارد، ترس از شکایت و دادگاه و زندان اوین هم که کابوس هرشب اش است.

اما اگر استاد دانشگاه باشی ماجرا فرق می‌کند، حقوق عقب مانده و ترس از زندان نداری. هر ترم با دانشجویان چند واحدی را ارائه می‌دهی و سرکلاس حاضر می‌شوی یا تدریس می‌کنی و درهای علم و دانش‌ات را به رویشان باز می‌کنی یا اگر هم حوصله تدریس نداشته باشی، با تاخیر سرکلاس می‌آیی و گاهی هم دانشجویان باید پی‌ات بیایند و خواهش کنان بخواهند که بیایی و چهار خط از دروس روزنامه نگاری و خبرنویسی و روشهای نگارش گزارش برایشان بگویی، یا که اصلا برایشان خاطره تعریف کنی (کاری که برخی استادان ما انجام می‌دادند).
دات dot را می توان اولین ساعت هوشمند بریل در جهان دانست. این وسیله در مقایسه با دیگر ابزارهای الکترونیکی خط بریل کاربرد بیشتری داشته و هزینه به مراتب کمتری برای افراد نابینا به همراه دارد. Dot به فرد نابینا کمک می کند در هر زمانی به پیام ها، توییت ها و حتی کتاب ها دسترسی داشته باشد.

از لحاظ فنی، این ابزار با شش نقطه در چهار ستون کار می کند که تمامی این نقاط روی صفحه نمایش ساعت هوشمند قرار گرفته است. این نقطه ها بالاتر و پایین تر می رود تا در هر زمانی چهار حرف مخصوص بریل را شکل دهد. این وسیله می تواند به راحتی از طریق بلوتوث به هر گوشی هوشمندی متصل شده و سپس متن مربوط به ایمیل یا پیام را برای صاحبش به خط بریل تبدیل کند.
اگر رویکرد اول را برگزیده باشی دانشجویانت را نهایتا با نمره ده پاس می‌کنی و عده‌ای را هم با 75/9 رد می‌کنی تا ترم بعد هم مهمانت باشند. اگر هم شیوه ی دوم را برگزیده باشی همه را از دم با نمره 18 پاس می‌کنی. البته تجربه ثابت کرده بعضی از استادان که علاقه ای به تدریس ندارند، علاقه ای هم به پاس کردن دانشجو ندارند.

خب سوال اینکه عاقبت این درس و دانشگاه و تدریس استاد چه می‌‍شود؟

 خروجی این سیستم چه خواهد بود؟ اصلا از این هشت ترم خودم بگویم، عاقبت این تدریس‌های اساتید و سرکلاس رفتن‌های من چه می‌شود؟

این که یک روزنامه نگار همه چیزدان هیچی ندان مثل من خروجی این سیستم آموزشی می‌شود که البته آن هم اگر شانس بیاورد و انقدر زرنگ باشد که در تحریریه یا روزنامه ای بخزد و خود را جا کند.وقتی پای حرف‌ها و درد و دل‌های دانشجوهای روزنامه نگاری بنشینی، خواهی دید که همه شان از دانشگاه گلایه می‌کنند و همه در این که دانشگاه چیز زیادی به انها اضافه نکرده است اتفاق نظر دارند.هرسال عده ای با شوق و ذوق وارد دانشگاه می‌شوند تا روزنامه نگاری بخوانند و عده ای هم با سرخوردگی و ناامیدی فارغ التحصیل می‌شوند.اگر بخت یارشان باشد بتوانند جایی مشغول شوند تازه دردسرها شروع می‌شود. پس عده ای ترجیح می‌دهند سرشان در لاک خودشان باشد و برای خوشایند دیگران قلم بزنند و تنها خبربیار تحریریه و نشریه خود باشند. دست آخر پس از بازنشستگی کنج عزلت بنشینند و با حقوق بازنشستگی بخور و نمیری که همچنان دیر به دیر واریز می‌شود روزگار بگذرانند.

و اما عده‌ای دیگر هم هستند که اگر سر و گوششان مثل من بجنبد و به هرجا سرک بکشند و بخواهند جریان واترگیت 2 راه بیندازند، اوین از آنچه فکرش را بکنند به آنها نزدیک‌تر خواهد بود و تا آخر عمر مفقود الاثر.در کنار این سناریو زیبا ولی همچنان چرخه تدریس ادامه دارد، دانشگاه هرسال ورودی جدید می‌گیرد و پس از چکش کاری آن‌ها را از سیستم خارج می‌کند. این خروجی ها اگر نخواهند وارد شغل پرهیجان و نان و آبدار روزنامه نگاری شوند شاید سعی کنند به سیستم آموزشی برگردند ولی این بار به عنوان استاد نه دانشجو. این دانشجویان که تولید این سیستم آموزشی و نحوه تدریس هستند وقتی در مسند استاد وارد حوزه دانشگاه شوند، چه خواهند کرد؟
دلم نمی‌خواهد در این میان به چیزهای بد فکر کنم، دلم آرامش محض می‌خواهد اما همیشه همه چیز بر وفق مراد ما نیست.دیروز در متروی خط ارم سبز به کلاهدوز بود که پدیده‌ای اجتماعی ذهنم را برای مدت زمانی درگیر خود کرد. پسر بچه‌ای حدود ۹ ساله دستفروشی می‌کرد و دستگاه حباب ساز می‌فروخت.شاید بگویید خب اینکه دیگر موضوع تازه‌ای نیست!بله حق با شماست. اما چیزی که برای من سوال برانگیز شد، شیوه‌ای بود که این پسر برای معرفی و تبلیغ دستگاه حباب‌ساز خود بکار می‌برد.این کودک که پیرهنی قهوه‌ای به تن داشت و می‌شد چرک و کهنگی لباسش را حتی از میان قهوه‌ای سیر لباسش تشخیص داد، دستگاه حباب‌سازش را اینگونه تبلیغ می‌کرد:"خانم‌های عزیز، دستگاه حباب‌ساز دارم. شادی و سرگرمی واس بچه‌ها. خانم‌ها با اینا دل بچه‌ رو شاد کنین. اگه بچه هم ندارین واس کودک درون خودتون بخرین."

** هر ثانیه که دیرتر کار رو استارت بزنید میلیون ها تومان پول در آینده از دست خواهید داد.


درآمد یکی از دوستام که تازه شروع به کار کرده در ماه 4 میلیون تومانه. داره بدون زحمت پول درمیاره، تنها کاری که میکنه روشن کردن کامپیوترشه.هر سوالی که داشتید کامنت بگذارید و یا به آدرس تلگرام tamanna996@ پی ام بدید. منتظر خبرهای خوبتون هستم.صفحه اینستاگرام:tamanna.atu@#بیت_کوین #ماینینگ #ماینر_شوید #کسب_درآمد_با_استخراج_بیت_کوین#استخراج_بیت_کوین#ارزهای_رمزگذاری_شده #ارز_دیجیتالزنجبیلزنجبیل در سال‌های اخیر و به دلایل خوبی در صنعت تناسب اندام بازگشت کاملی داشته است.زنجبیل می‌تواند تهوع و التهاب را کاهش دهد و برخی از خواص کاهش دهنده کلسترول را نیز به همراه دارد. با این وجود باید همواره احتیاط کرد و تنها مقدار کمی از آن را به غذا و یا نوشیدنی اضافه کرد، زیرا زنجبیل می‌تواند بسیار قدرتمند باشد.

یوم الله سیزده آبان ،یادآور حماسه‌ها، ایثارها و فداکاری‌های دانش آموزان عزیزمان است. این روز با شکوه بدین سبب، روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره‌ی فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت ها و چپاول‌گران بین‌المللی به مبارزه‌ی بی امان بپرداند و عزت را بر زندگی ذلت‌بار ترجیح دهند. روز دانش آموز به همه مستصعفان جهان می‌آموزد که علیه مستکبران قیام کنند وحقوق مسلم و از دست رفته یا خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

سایت‌ها، روزنامه ها، صداوسیما همه و همه به مناسبت 13 آبان از این متن ها و حرف‌ها پر شده اند. حرف از دلیری دانش اموزان و دانشجویانی می‌زنند که جلوی شاه و امریکا ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند. روزنامه ها مصاحبه چاپ میکنند صداوسیما از راهپیمایی دانش اموزان و مردم دراین روز گزارش نشان می‌دهد که همه یک دل و هم صدا امده‌اند و مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و اتحادشان را به رخ دنیا می‌کشند. تظاهر کنندگان که ساعت ها شعار مرگ برآمریکا را فریاد زده اند با کیک و ساندیس پذیرایی می‌شود و جلوی دوربین یک صدا می‌گویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. و بعد پرچم امریکا را آتش می‌زنند.

همه این ها چیزی است که رسانه‌های داخلی و مطبوعات از این روز نشان میدهند؛ تسخیر لانه جاسوسی امریکا و روز دانش اموز.

البته که این روز، روز بزرگی برای ماست. اما سوالی که هست انکه ایا هدف شهدای این روز بعد از چهل سال محقق شده است؟ دست امریکا از ایران کوتاه شد؟ ایران کشوری آزاد است که در بند امریکا و ابر قدرت ها نیست؟ عده ای سفارت امریکا را در این روز تسخیر کردند و با خشمشان خواستند به امریکا فهماندند در ایران جایی برای انان نیست و هیچکس نمی تواند به ایران اسیبی برساند. هر سال ما این روز را جشن گرفتیم و از ان احساس غرور کردیم و گفتیم امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. اما غاقل از این که همان امریکا دارد در همین13 ابان غلط بزرگی می کند و ان هم بازگرداندن تحریم ها علیه ایران است و با وجود تمام کشمکش ها و اعتراض‌ها و شکایت‌ها به این دیوان و آن دادگاه هیچ کدامشان جلودار تحریم نخواهند بود. امریکا با بازگرداندن تحریم هایش علیه ایران در این تاریخ خواست به ما بگوید شاید شما 39 سال پیش سفارتمان را تسخیر و مارا مجبور به ترک ایران کرده باشید. اما ما هنوز هم می توانیم بدون حضور در ایران برای ایران مشکل درست کنیم و شما توانی در باربر ما ندارید.

پس بهتر است به جای تنها شادی کردن و چند شعار تو خالی و اتش زدن پرچم امریکا به فکر راه حل اساسی باشیم. نگوییم رای دادید و فعلا همین است که هست انتظار شرایط بهتر از این را نداشته باشید. سرمان توی ابرها نباشد و اهنگ همه چی آرومه من چقدر خوشحالم را نخوانیم. چرا که فی الواقع اصلا چنین نیست. الا ماشاءالله دلیل و مدرک برای اثبات گفته هایم هست. تنها کافی است چشم هایمان را باز کنیم.
هر دو چای سبز و سیاه کاملاً پر از مواد مغذی هستند. در حقیقت، گزارش شده است افرادی که چای سبز بیشتری می‌نوشند نسبت به افرادی که این کار را نمی‌کنند، زندگی سالم‌تر و طولانی تری خواهند داشت.چای سبز منبع خوبی از یک اسید آمینه است که ممکن است در تولید ترکیبات ضدمیکروب در سلول‌های شما کمک کندچای سبز همچنین منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها است، به خصوص یکی از آن‌ها به نام EGCG، که نشان داده شده است عملکرد سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و چای سیاه را بیش از پیش فرض می‌کند، زیرا روند تخمیر را طی نمی‌کند.فلفل دلمه‌ای قرمزفلفل دلمه‌ای قرمز دو برابر مرکبات ویتامین C دارد. فلفل دلمه‌ای قرمز همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است، که یک رنگدانه طبیعی در میوه‌ها و سبزیجات مانند هویج است. بتا کاروتن به سلامتی چشم و پوست کمک می‌کند.
 

  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی