گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

یک نیرو دهنده ی  تجاری ، لپ تاپ 15.6 اینچی

 

Dell Latitude E5570 ترکیبی قانع کننده از عملکرد ، امنیت و قابلیت استفاده را ارائه می دهد.لپ تاپ دل E5570 با داشتن یک پردازنده Intel Skylake نسل 6th و اوج گرفتن تا بالاترین درجه (از 779 دلار شروع شده و تا 2،096 دلار) ، E5570 با سرعت چشمگیر ، صفحه Ful HD تمام رنگی کامل و صدای صوتی قوی آرزو ی ما را برآورد می کند.این لپ تاپ دارای قابلیت  لولای 180 درجه می باشد .مدل ما با یک پردازنده Core i7-6280 HQ ، 16 گیگابایت رم و یک حافظه 128 گیگابایتی باتری لپ تاپ از نوع SSD و یک حافظه ی 500 گیگا بایتی از نوع   HDD  عرضه شده است که می تواند در هر بار کاری را برای شما انجام دهد. فقط آرزو می کنیم این سیستم  کمی سبک تر باشد و کمی خنک تر عمل کند.

 

حال به بررسی تخصصی این محصول دیجیتال می رسیم


با سلام خدمت کاربران و دوستان همراه ویرگولی

 

  1. لپ تاپ استوک در انگلیسی استوک (stock) به معنای ذخیره شده است
  2. ولی در فارسی و کشور ما ایران این کلمه به معنی لپ تاپ دست دوم
  3. معنا شده است، و اینطور است که در جایی حرفی از لپ تاپ استوک پیش می‌آید
  4. فکر ما به لپ تاپ دست دوم می‌رود، در ادامه به موضوع چگونگی واردات لپ تاپ
  5. استوک و محصولات استوک خارجی بیشتر خواهیم پرداخت همراه ما باشید
  6. وقتی کالایی درخارج به فروش نمیرود، از رده خارج می‌شود و یا کارخانه بیش
  7. از تعداد مورد نظر تولید کرده است این کالا به کشور های جهان سوی ارسال میشود.
  8. پس از ارسال در دبی جمع آوری شده و سپس وارد ایران میشود، این کالا پس از برسی

و فروش عمده به دست مصرف کنندگان می‌رسد

 

تبلت یا رایانه دستی نوعی دستگاه می باشد که در ابتدا برای افزودن قابلیت های تلفن همراه به یک رایانه شخصی به بازار عرضه شد. در ابتدا این دستگاه ها دارای سیستم عامل های رایانه ای (مانند ویندوز، یونیکس، مکینتاش و غیره) بودند. اما امروزه این رایانه های دستی نیز مانند تلفن های همراه قابلیت نصب سیستم عامل اندروید و IOS را دارا می باشند که امکانات سخت افزاری دیگری نیز مانند دوربین فیلم برداری، سنسورهای شناسایی موقعیت جغرافیایی و امنیتی به همراه خشاب سیم کارت را نیز دارا می باشند. در واقع تبلت ها به عنوان یک تلفن همراه با ابعاد بزرگ تر در بازار کنونی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولاً رایانه های دستی itbuy دارای صفحه نمایش 5 اینچ به بالا می باشند که این صفحه نمایش به راحتی می تواند عملیات گرافیکی زیادی را مانند رایانه های شخصی انجام دهد. با وجود اینکه نرم افزارهای تحت ویندوز که از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشند، بر روی پلتفرم تبلت نیز قابل اجرا می باشند، این دستگاه ها برای انجام فعالیت های روزانه در بیرون از محیط کار کارایی خوبی دارند.
حال یک نوع دیگر هم استوک داریم٬ فرض کنید شرکت بزرگی برای ۱۰۰ نفر از کارکنانش یک مدل لپ تاپ را از شرکتی مثل اچ پی سفارش میدهد٬ حتما این شرکت در نظر میگیرد که شاید به کارمندانش افزوده خواهد شد یا شاید تعدا لپ تاپ ها بر اثر استفاده خراب شونددر نتیجه برای تعداد مورد نیاز کارمندانش سفارش میدهد حال به این موضوع با فرض سفارش ۱۵۰ عدد لپ تاپ چند عدد ب کارمندان و ۵۰۰ عدد به انبار شرکت میفرستد.


در تمام شرکت های بزرگ چیزی تحت عنوان چرخه جایگزینی

 

اغلام فرسوده وجود دارد به این معنی که هر سال ۳۳ درصد از ارزش کالا مورد استفاده کم میشود در نتحیه در سال سوم ۹۹ درصد از ارزش آن ۱۵۰ لپ تاپ کاسته میشود این شرکت ها برای تداوم تولید سازنده اقلام و همچنین بروزرسانی اقلام فرد مورد نیاز کارمندان خود هر ساله یکبار سفارش جدید به شرکت تولید کننده می دهد. با این اوصاف با فرض کارکرده بودن ۱۰۰ لپ تاپ در ابتدا و ۵۰ لپ تاپ انبار شده ( فرض بر اینکه مورد استفاده قرار نگیرد) تعداد ۱۵۰ لپ تاپ برای فروش وجود خواهد داشت و طبق روال فرایند فروش به کشور های جهان سوم وارد کشور ما میشود که باز هم در این مورد ۱۰۰ لپ تاپ استفاده شده و ۵۰۰ لپ تاپ در حد اکبند در ایران فروخته خواهد شد.البته تمام سعی مجموعه طاها استوک این است که از بین این ۱۵۰ لپتاپ فرضی با الویت ۵۰ عدد کارنکرده تمیز ترین موارد برای تامیین و فروش به عزیزان هموطن است٬ ما مفتخر هستیم تا بهترین محصولات را برای شما جمع آوری کنیم و با ضمانت ۷ روزه تعویض و ۲ ماه گارانتی رایگان خدمتون تقدیم کنیم.این شرکت های در جهان یک ترفند ساده برای فروش این سبک کالا ها دارند٬ آن ها این کالا هارا از طریق فرایند های مختلف به کشور های جهان سومی میفروشند که خیلی از این سبک کالا ها با عنوان استوک به ایران وارد میشوند. وقتی که به کشور ما وارد می شوند همواره این محصولات به صورت دستچین شده در فروشگاه هایی مانند طاها استوک به فروش میرسند در لپ تاپ استوک واقع این محصولات حتما می بایست دارای هارد و باتری نو باشند چرا که هارد و باتری محصولات در مرور زمان فروسوده میشوند.

 


لپ تاپ استوک چیست؟


کلمه استوک معمولا برای کالاهایی استفاده میشه که به هر نحوی برای یک مدت کوتاه ازشون استفاده شده و الان به فروش گذاشته میشن.

 

لپ تاپ استوک چیست؟


کلمه استوک معمولا برای کالاهایی استفاده میشه که به هر نحوی برای یک مدت کوتاه ازشون استفاده شده و الان به فروش گذاشته میشن. حالا این استفاده تو کالاهای مختلف متنفاوته. تو حوزه لپ تاپ و کیس و کالاهای کامپیوتری به این معنیه که مثلا لپ تاپ استوک، لپ تاپ کارکرده شرکتی، نمایشگاهی ، مرجوعی و اجاره ای است.تو کشورهای اروپایی و آمریکایی شرایطی وجود داره که شرکت های مختلف رو به نوسازی تجهیزات ترغیب میکنه. معمولا هر سه سال یکبار این کار رو انچام میدن. شرکت های سازنده بعد سه سال خدمات پس از فروش خود را متوقف میکنند و در ازای مابه تفاوت قیمت، کالاهای جدید رو جایگزین کالاهای قدیمی میکنند.راهنمای خرید لپ تاپ بازی برای آن دسته از کاربرانی که از لپ تاپ به طور حرفه ای برای گیم و گیمینگ استفاده می کنند، بسیار مفید خواهد بود؛ همه ما می دانیم برای اینکه یک لپ تاپ بتواند به خوبی در بازی های سنگین تاب بیاورد و عملکرد خوبی داشته باشد، باید قدرت بالایی داشته باشد. چند سالی است که لپ‌تاپ‌های گیمینگ با استقبال روز افزون گروهی از کاربران روبه رو شده است. لپ‌تاپ‌ها در کنار قابلیت جابجایی، ویژگی‌های دیگری هم دارند که در پی‌سی‌ها وجود ندارد یا در صورت وجود اهمیت کمتری دارند.

یکپارچه بودن نمایشگر، صفحه کلید و خنک‌کننده با شاسی دستگاه در فضایی محدود، از بارزترین تفاوت‌های لپ‌تاپ با پی‌سی‌های رومیزی است. میزانِ حرارتِ تولیدی، نویز تولید شده از سیستم خنک کننده، راندمان دستگاه در صورت کار مداوم، کیفیت ساخت و دوامِ نمایشگر و بدنه، ارگونومی صفحه کلید و تاچ‌پد همگی برخی از ملاک‌های اختصاصی مدنظر در بررسی لپ‌تاپ‌های گیمینگ هستند. قدرت باتری در لپ‌تاپ هم خصوصیت دیگری است که مدت زمان قابل استفاده بودن دستگاه در هنگام عدم دسترسی به برق شهری را تعیین می‌کند.

 

برای خرید لپ تاپ بازی باید به چه مواردی توجه کنیم؟

 

راهنمای خرید لپ تاپ بازی به شما می گوید که در خرید یک لپ تاپ گیمینگ به چه نکاتی باید توجه کنید و چه ویژگی هایی را برای خرید باید در نظر بگیرید.


تراشه‌ی گرافیک

 

هرچند تعیین بودجه برای خرید یک دستگاه مسئله ای جدا و مستقل است، اما پس از اینکه تعیین بودجه را انجام دادید، باید به سراغ فاکتور های مهم منطبق با بودجه خود بروید. اولین فاکتور تراشه گرافیکی است. باید روی گزینشِ مدلِ تراشه‌ گرافیکی دستگاه خود تمرکز کنید. تراشه‌ گرافیکی در هر رده‌ بودجه‌ای معمولا گران‌ترین قطعه‌ به کار رفته در لپ‌تاپِ مخصوص بازی است و بعد از آن پردازنده در جایگاهِ بعدی قرار دارد. به گفته کارشناسان گرافیک های Nvidia قدرت بیشتری نسبت AMD ارائه می دهند، اما قیمت بیشتری هم دارند؛ با این حال می توان روی گرافیک های AMD نیز حساب باز کنید.

 

پردازنده لپ تاپ مناسب گیمینگ

 

مطلب دیگری که در راهنمای خرید لپ تاپ بازی به آن اشاره شده است، پردازنده است. لپ تاپ انتخابی شما باید از یک پردازنده یا CPU جدید و قوی استفاده کند. سی پی یو های اینتل معمولا قوی تر از AMD شناخته می شوند با این حال AMD ارزانتر از رقیب خود است. اگر از پردازنده های i5 و i7 اینتل یا R5 و R7 AMD استفاده کنید، قدرت مناسبی را در دستگاه خود تجربه خواهید کرد. پردازنده ها انواع مختلفی مانند کم مصرف، قدرت بالا و.. دارند که معمولا از قوی ترین آنها در لپ تاپ های گیمینگ استفاده می شود.

 

RAM مناسب

 

نکته دیگری که در راهنمای خرید لپ تاپ بازی به آن اشاره شده است، میزان RAM مناسب برای یک لپ تاپ مخصوص گیم است. در لپ تاپ های گیمینگ، حداقل به ۸ گیگابایت رم نیاز دارید. کمتر از این مقدار به هیچ وجه مناسب نخواهد بود. توجه کنید که نسل DDR4 نیز ارجحیت بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد. در بعضی از لپ تاپ ها امکان ارتقای رم وجود دارد؛ این ویژگی یک مزیت محسوب می شود.

 

سایز لپ تاپ

 

در راهنمای خرید لپ تاپ بازی توجه به اندازه و سایز دستگاه نیز توصیه شده است. اگر می خواهید لپ تاپ خود را در خانه و روی میز نگه دارید، سایز های ۱۷ یا ۱۸ گزینه های مناسبی برای شما هستند. لپ تاپ های در این اندازه به دلیل فضای بیشتر، معمولا قدرتمند تر هم هستند، اما اگر قابلیت حمل برایتان مهم است و به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ ارزان تر هستید،، از سایز ۱۵ اینچ استفاده کنید.

صفحه نمایش

انتخاب صفحه نمایش مناسب برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ خوب نیز بسیار با اهمیت است. در راهنمای خرید لپ تاپ بازی به این نکته نیز اشاره شده است که اگر سیستم قوی داشته باشید، اما تصویر مناسب نباشد، تجربه یک بازی شیرین را نخواهید داشت. برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ صفحه نمایشی مناسب با حداقل رزولیشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ گزینه مناسبی است. صفحه نمایش های QHD (2560 x 1440) و 4K (3840 x 2160) نیز به گزینه هایی محبوب تبدیل شده اند که قطعا گزینه بهتری در صورت داشتن بودجه خرید هستند.

هارد دیسک

با توجه به اینکه بازی های ویدیویی معمولا حجم سنگینی دارند و به حافظه کافی روی هارد دیسک نیازمند هستند، بهتر است حافظه بالاتری را خریداری کنید تا در آینده با کمبود فضا روبه رو نشوید.

 

  1. خرید لپ تاپ بازی
  2.  
  3. بهترین لپ تاپ گیمینگ 2019
  4.  
  5. بهترین لپ تاپ برای بازی با قیمت مناسب

دو­ هفته از شروع ترم نگذشته ­بود که مهمانی ناخوانده­ و مزاحم «کرونا» وارد مملکت شد. دانشگاه و خوابگاه را تعطیل کرد و مجبور­مان کرد خود را در خانه حبس کنیم. بساط آموزش مجازی در لپ­‌تاپ­‌هایمان گسترده ­شد. از جزوه و صوت و تمرین‌های ‌TA بگیرید تا تخمه‌شکستن‌های کلاس آنلاین. کلاس­‌هایی که هر­کدام عیب و مزیت خود را دارند و برگزاری آن‌ها چالشی پیش روی استاد­ها بود. تصمیم گرفتیم که وضعیت آموزش مجازی را از زبان خودتان جویا­ شویم، پای صحبت صنفی دانشکده و دغدغه­‌هایشان بنشینیم و در­نهایت نگاهی گذرا به دانشکده‌­های دیگر بیاندازیم. با ما همراه باشید.

 

آموزش مجازی از نگاه شما

 

مثل اکثر پرونده‌ها آمدیم سراغ شما دانشجویان تا ببینیم چه نظراتی راجع‌به کلاس‌های مجازی داشته‌اید. ۱۰۶ نفر در این نظرسنجی شرکت داشته‌اند که میزان مشارکت مهندسین شیمی بسیار بالاتر بوده(۸۹درصد) و ورودی‌های ۹۶ و ۹۷ مشارکت بیشتری داشته‌اند.


چقدر درگیر کلاس‌ها هستید؟

 

تعداد کلاس‌هایی که برای دانشجویان به صورت مجازی برگزار شده، اعداد خوبی را نشان نمی‌دهد. به صورت مجموع ۶۵ نفر از شرکت‌کنندگان اذعان کرده‌اند که تنها ۲۵ درصد کلاس‌هایشان به صورت مجازی برگزار شده یا اصلا نشده است. تنها حدود ۱۵ نفر، به بالای ۵۰ درصد رای داده‌اند.

از دانشجویان پرسیدیم که چند درصد کلاس‌هایتان به بعد از عید موکول شده است. حدود نیمی از جواب‌ها بالای پنجاه درصد بود. اگر این احتمال را بدهیم که هر دانشجو حداقل یک یا دو درسش به بعد از عید موکول شود، مشکلات زیادی به‌وجود خواهد آمد. استادها کلاس‌های جبرانی بسیار فشرده برگزار خواهند کرد و احتمال زیاد روزهای پنجشنبه دانشجویان نیز با کلاس‌های جبرانی پر خواهد شد. این نکته را هم باید درنظر بگیریم که با توجه به این‌که دانشجویان رضایت زیادی از آموزش نداشته‌اند(در بخش‌های بعدی این موضوع را مطرح می‌کنیم)، ممکن است استادهایی که کلاس آنلاین نیز برگزار کرده‌اند، درصدد این باشند که کلاس‌های جبرانی برگزار کنند؛ دانشجو می‌ماند و هفته‌ای پر از کلاس‌های جبرانی! در ضمن ما تنها دروس داخل دانشکده را بررسی کرده‌ایم. اگر این اتفاق برای دروس بیرون از دانشکده نیز بیفتد، مشکلات دوچندان خواهد بود.

همه این‌ها در حالی است که دانشجو باید حداقل زمان را در دانشگاه سر کند تا احتمال گرفتارشدن به کرونا را کم کند. اما از قرار معلوم، ساعت‌های زیادی را در دانشگاه سپری خواهد کرد. از طرفی دیگر در خانه ‌ماندن هم برای دانشجویان آموزش نمی‌شوداز طرفی شرکت هایی وجود دارند که کالاها رو به کاربران اجاره می دهند. دانشجویان به جای اینکه لپ تاپ بخرند اون رو از شرکت های اجاره ای میگیرن. و این کالا هم بعد سه سال وارد بازار کالاهای استوک میشن.

 

"در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتونن کالای خریداری شده" 

 

را یک ماه بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنن. کالای برگشتی به خاطر باز بودن کارتن کالای نو شناخته نمیشه و مستقیما به انبار فرستاده می شه.در نتیجه این شرکت ها تمام تجهیزات قدیمی را برای فروش به مزایده میذارن. شرکت هایی مثل شرکت ما و سایر همکارامون از طریق رابط اون تجهیزات رو به مناسبترین قیمت خریداری میکنیم. یه مقدار زمان میبره تا به دستمون برسن. بعد از اینکه لپ تاپ و کیس ها رسید نوبت به تست اونها میرسه . تیم فنی کارهای لازم از جمله تست مانیتور،هارد، رم ، مادربورد، سی پی یو، نصب درایور و تست نرم افزار را انجام میده و برای اطمینان از کیفیت این پروسه دو هفته طول میکشه.

  • یک شخصیت خنده بر لب، یک سفر فانتزی و یک عاشقانه آرام
  • امیلی، با بازی محشر و لذت بخش آدری توتو یک فیلمی است
  • که در سخت ترین لحظات عمرتان حکم دیازپام را خواهد داشت.
  • البته یک موسیقی به شدت دلنشین و آرام در فیلم جریان دارد که لذت فیلم را صدبرابر کرده است.
  • این لیست ده تایی بنده تمام شد... میدانم فیلم های زیادی است که نگفته‌ام
  • بر اساس فیلم هایی که فعلا دیده‌ام نوشته ام. اگر فیلم دیگری مد نظرتان است
  • ذکر کنید یا انتقادی در راستای بهتر شدن کار بنده هست.
  •  

چرا لپ تاپ استوک؟


جوابش سادست. شما می تونید با هزینه کمتر محصولی که میخواید را بخرید. مثلا اگه قرار باشه یک لپ تاپ با پردازنده I7 و رم 16 و هارد 500 با گرافیک اینتل ده میلیون قیمت داشته باشه ، شما میتونید با 6 میلیون استوک اون رو بخرید. البته این مقایسه برای انواع لپ تاپ و لوازم کامپیوتری صدق میکنه.دلیل محبوبیت لپ تاپ های استوک این است که این لپ تاپ ها نسبت به سایر نمونه های موجود در داخل ایران ازکیفیت ساخت به مراتب بالاتری برخوردار هستند زیرا فرآیند ساخت آنها کاملا به سفارش کشور های اروپایی که استاندارد های سختی برای محصولات خود در نظر میگیرند انجام شده است.دسته بندی ظاهریدسته بندی را بر اساس ظاهر آنها که نشان دهنده میزان کارکردشان میباشد دسته بندی یا گرید بندی میکنند .در این گرید بندی ها از  اعداد انگلیسی استفاده شده است که در سه گروه A,B,C گرید بندی میشوند .گرید A لپ تاپ های بسیار کم کار و تمیز میباشند و گرید B لپ تاپ های بازیافتی و تعمیری هستند

  1. و گرید C به لپ تاپ های اوراقی گفته میشود.
  2. بغیر از این سه دسته بندی اصلی:
  3. دسته بندی فرعی A+ و A++  هم وجود دارد
  4. که نشان دهنده ی کارکرد بسیار کم محصول میباشد.
  5. آیا لپ تاپ استوک یعنی لپ تاپی که تعمیر شده؟


این سوالی است که بسیاری از کاربران قبل از خرید  در ذهنشان ایجاد میشود.باید گفت که  مانند هرکالای دست دوم دیگری احتمال این را دارد که تعمیر شده باشد . بهترین راه برای اطمینان از این موضوع بهتر است از فروشگاه معتبر و با سابقه که کیفیت محصول را ضمانت میکنند خرید نمایید.راه دیگر برای تشخیص این موضوع توجه به گرید بندی محصول میباشد لپ تاپ های گرید A و A+ معمولا با توجه به کارکرد کم آنها میتوان گفت که بدون مشکل هستند.اکثر مارک های استوک موجود در ایران برند های شرکت های معروف HP , DELL , LENOVO ,ACER ,APPLE میباشد که از این میان HP و DELL اکثریت لپ تاپ های استوک را شامل میشوند.یک تخته بزرگ سیاه و مات ، Latitude E5570 ظاهراً آماده است تا کارها را انجام دهد.این لپ تاپ قوی ساخته شده است، با تقویت فیبر کربن، یک صفحه کلید مقاوم در برابر نشت و یک صفحه نمایش صفحه نمایش Full HD همراه با  شیشه ای مقاوم در برابر خراش، بلندگوهای E5570 در زیر لبه جلوی لپ تاپ  پنهان شده است و یک لولا 180 درجه به شما امکان می دهد تا درب آن را خم کنید تا صاف آن روی یک میز قرار بگیرد.

شرکت دل می گوید E5570 برای گذراندن تست های دوام MIL-STD-810G ساخته شده است. این بدان معناست که شما می توانید این دستگاه را در دمای 140 درجه فارنهایت و همچنین منفی 20.2 درجه کار کنید. این لپ تاپ همچنین می تواند در حالت شن و ماسه و گرد و غبار در آن تا 12 ساعت و در ارتفاعات تا 15000 پا کار می کند.

دو پورت USB 3.0 در سمت راست به همراه یک خواننده حافظه SD ، یک جک هدفون و یک درگاه قفل قرار دارند. پورت های اترنت ، VGA و HDMI با یک درگاه USB 3.0 سوم و یک سینی میکرو سیم در قسمت پشتی لپ تاپ قرار دارند .

این لپ تاپ دارای وزن 2.5 کیلوگرم  با ضخامت 1.5 سانتی متر است  و نسبت به ضخامت دارای وزن سنگینی است.

امنیت
لپ تاپ Latitude E5770 دارای چندین ویژگی امنیتی و قابلیت مدیریتی است که دپارتمانهای IT به آن نیاز دارند ، از جمله ماژول های FIPS 140-2 و TCG دارای گواهینامه TCG (که باید به TPM 2.0 قابل ارتقا پیدا کند . می توانید با یک خواننده کارت هوشمند (7 دلار) یا Smart Card Reader و با خواننده اثر انگشت (21 دلار) امنیت اضافه شده را استفاده کنید .

این لپ تاپ همچنین به فناوری حفاظت از داده های Dell اعم از نرم افزار Security Tools شرکت و محافظت از داده های محافظت شده در محل کار (که برای آن Dell شامل اشتراک یک ساله است) نیز می باشد. این ابزارها باید به بخش فناوری اطلاعات کمک می کند تا اطلاعات حساس را بدون توجه به محلی بودن آن ، در ابر یا در رسانه های خارجی ذخیره کنند.

صفحه کلید ، صفحه لمسی ، صفحه لمسی وجوی استیک
 

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی