گروه تعمیرکاران لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

تابستان 2018 بود که بوگاتی

از ابرخودروی تولید محدود دیوو (Divo) رونمایی کرد. حال پس از نزدیک به دو سال، روند تحویل این اتومبیل هیجان انگیز آغاز شده و بوگاتی در حال انجام تعهدات در قبال مشتریان ثروتمند خود است.فن لپ تاپ خودروساز فرانسوی برای اینکه دوباره دیوو را در کانون توجه قرار دهد، اخیرا با انتشار اطلاعیه ای جزئیات بیشتری از آن را رسانه ای کرده است.هنگام معرفی آنر ۳۰ پرو پلاس (+Honor 30 Pro)، توجهات بسیاری به‌سمت این گوشی هوشمند جلب شد. درکنار تراشه‌ی مجهز به مودم 5G، پیکربندی دوربین در پنل پشتی این گوشی آنر بسیار جالب است. پرچم‌دار جدید آنر برای تصویربرداری از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX700 سونی استفاده می‌کند که ابعاد 1/1.28 اینچ و فیلتر نوع RYYB دارد. همچنین، لنز پریسکوپ با بزرگ‌نمایی پنج‌برابری در پنل پشتی این دستگاه قرار دارد.قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در بیانیه ای از ممنوعیت ورود هر قطعه ای که در داخل امکان ساخت آن وجود داشته باشد خبر داد. هدف از ممنوعیت ورود تجهیزات فناوری اطلاعات حفظ منابع ارزی و حمایت از تولید داخل عنوان شده است.ه گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری تکنا، در پی اعلام ممنوعیت واردات کالاهای حوزه IT مانند CPU، لپ تاپ، استوریج، هارددیسک و روتر و … محمدباقر اثنی ‌عشری، رئیس هیات مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای طی نامه ای به مدیرکل صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن شوخی دانستن این موضوع خواستار رسیدگی و بازبینی در این مورد شد. این در حالیست که دورکاری بسیاری از کارمندان باعث افزایش تقاضا برای تجهیزات زیرساختی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شده است. از طرفی ادمه ممنوعیت واردات کالا ممکن است به افزایش قاچاق اینگونه کالاها منجر شود. اثنی عشری خواستار پیگیری سریع این مورد در نامه خود شده است.

 

  • حمید توسلی، عضو هیات مدیره و کمیسیون سخت‌افزار
  • سازمان نظام صنفی دستور صادره در مورد عدم ورود کالاهای فناوری
  • موجب ورود آسیب جدی به کسب و کارهای موجود در این حوزه 
  • همچنین زیرساخت های کشور دانست. وی افزود: همین کالاهای
  • بخش فناوری توانسته در شرایط کنونی باعث نجات کشور شود
  • و وجود همین زیرساخت اجازه خرید آنلاین و یا آموزش های مجازی
  • را به مردم داده است. علاوه بر آن بسیاری از شرکت های نرم افزار
  • یکی از اولین ویدئوهای تبلیغاتی آنر ۳۰ پرو پلاس، فیلم‌های زیبایی

به‌تصویر کشیده است که کاربران و تیم‌های حرفه‌ای فیلم‌برداری آن‌ها، با استفاده از این محصول می‌توانند ثبت کنند. ویدئو تبلیغاتی آنر 30 پرو پلاس عکس‌های هوایی بسیاری دارد و در قسمتی از این ویدئو، گوشی هوشمند یادشده هنگام فیلم‌برداری داخل آب فرومی‌رود. ذکر این نکته لازم است که پرچم‌دار جدید چینی‌ها، تنها پنج دقیقه دربرابر اسپری آب ایمن است و استاندارد ضدآب IP54 دارد.


آنر 30 پرو پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز معرفی شد!!


دوربین اصلی آنر 30 پرو پلاس امتیاز ۱۲۵ را از DxOMark کسب کردعلاوه‌براین، آنر ۳۰ پرو پلاس از توانایی فیلم‌برداری متناوب در حالت سینمایی با رزولوشن 4K‌ و قابلیت HDR‌  و تثبیت‌کننده‌ی ویدئو پنج‌محوره و حالت اختصاصی شب بهره می‌برد. همچنین، استفاده از سخت‌افزارهای دیگری همچون گیمبال‌ها و انواع پایه‌های کشویی و پهپادها با محصول جدید آنر امکان‌پذیر است.آنر ۳۰ پرو پلاس در آزمایش‌های دوربین وب‌سایت DxOMark، پس از گوشی هواوی پی 40 پرو رتبه‌ی دوم را کسب کرده است. توجه کنید حسگر اصلی دوربین نسخه‌ی معمولی آنر ۳۰ پرو، از نوع IMX600 سونی با اندازه‌ی 1/1.7 اینچ و رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل، کوچک‌تر از حسگر نسخه‌ی پلاس است. دوربین‌های دیگر تعبیه‌شده در پنل پشتی شامل پریسکوپ و حسگر فوق‌عریض و حسگر تشخیص عمق در هر دو گوشی مشابه است.از این پس کلیه کاربران مایکروسافت ورد دو فاصله پس از نقطه را بصورت هشدار به عنوان اشتباه نگارشی دریافت خواهند کرد. هوش مصنوعی این برنامه در آپدیت جدید این موضوع را به عنوان یک اشتباه تلقی خواهد کرد.به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، مایکروسافت در اپدیت جدید خود تصمیم گرفت تا دو فاصله پس از نقطه را به عنوان یک اشتباه نگارشی بپذیرد و آن را وارد هوش مصنوعی خود کند. کاربران این برنامه کاربردی می توانند با دریافت نسخه بروزرسانی مایکروسافت از تغییرات جدید این برنامه مطلع شوند. این اعلان اشتباه نگارشی اکنون در بروزرسانی نسخه دسکتاپ این برنامه وجود دارد و به زودی در نسخه های دیگر این اپلیکشن نیز شاهد این تغییر خواهیم بود.


مرحله ۳: ماینرهای موجود در شبکه – که گاهی به آن‌ها نود نیز گفته می‌شود.

 

تراکنش‌ها را از این استخرها انتخاب کرده و آن‌ها را به شکل یک «بلاک» درمی‌آورند. یک بلاک در اصل شامل مجموعه‌ای از تراکنش‌ها – که در این لحظه شامل تراکنش‌های تأیید نشده است – به‌علاوه‌ی برخی اطلاعات اضافی دیگر مانند امضای دیجیتال، زمان‌سنج و غیره می‌شود. هر ماینر، بلاک تراکنش‌های خود را ایجاد می‌کند و چندین ماینر می‌توانند تراکنش مشابهی را انتخاب کنند که در بلاک آن‌ها گنجانده شود. برای مثال: دو ماینر A و ماینر B را در نظر بگیرید، هر دو ماینر A و B می‌توانند تصمیم بگیرند که تراکنش X را در بلاک خود بگنجانند. هر بلاک چین، حداکثر اندازه‌ بلاک خاص خود را دارد. در بلاک چین بیت کوین، حداکثر اندازه بلاک، ۱ مگابایت داده است. ماینرها قبل از افزودن تراکنش به بلاکشان، باید بررسی کنند که آیا این تراکنش – با توجه به تاریخچه‌ی بلاک چین – برای اجرا واجد شرایط است یا خیر. اگر تراز کیف پول فرستنده‌ ارز، با توجه به سوابق موجود در بلاک چین، از بودجه کافی برخوردار باشد، تراکنش معتبر تلقی می‌شود و می‌توان آن را به بلاک اضافه کرد. ماینرها معمولاً تراکنشی را در الویت قرار می‌دهند که هزینه‌ی تراکنش بالایی داشته باشد، زیرا در این صورت پاداش بالاتری را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

 

مرحله ۴: ماینرها با انتخاب تراکنش‌ها و افزودن آن‌ها به بلاک خود

 

بلاکی از تراکنش‌ها را ایجاد می‌کنند. آنها در بلاک چین برای اضافه کردن این بلاک از تراکنش‌ها به یک امضا نیاز دارند. این امضا که به آن اثبات کار یا «proof of work» نیز گفته می‌شود با حل یک مسئله‌ بسیار پیچیده‌ ریاضی فن ساخته شده و برای هر بلاک از تراکنش‌ها منحصر به فرد است. هر بلاک یک مسئله‌ ریاضی متفاوت دارد. بنابراین هر ماینر روی یک مسئله متفاوت و مختص به بلاک خود، کار خواهد کرد. حل کردن هرکدام از این مسائل به اندازه‌ای دشوار است که برای حل آن باید از قدرت محاسباتی بالا و برق بسیار زیادی استفاده شود. این همان فرایندی است که به آن ماینینگ می‌گویند.کاربرانی که این موضوع را به عنوان اشتباه نگارشی قبول ندارند می توانند با غیر فعال کردن اعلان اشتباه نگارشی به کار خود ادامه دهند یا اینکه هشدارها را نادیده بگیرند. اعلان های اشتباه نگارشی در مرحله تست قرار دارد و همراه با آپدیت جدید به کاربران عرضه خواهد شد.https://itbuy.dorsablog.com/post/9/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%88%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%81%D9%86-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE

  • نتایج بنچمارک تراشه کایرین ۹۸۵ به‌کاررفته در گوشی‌های آنر 30 منتشر شد
  • دوربین اصلی آنر 30 پرو پلاس امتیاز ۱۲۵ را از DxOMark کسب کرد
  • آنر 30 پرو پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز معرفی شد
  • آنر 30 می‌تواند ویدئوهای حرکت آهسته را با نرخ ۱۹۲۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط کند
  • عملکرد ناامیدکننده دوربین گلکسی A71 در DxOMark
  • از زمان پیامبر اکرم (ص) تا به امروز، طب اسلامی در ترکیب با طب سنتی
  • به عنوان طبی کارگشا در درمان انواع بیماری ها از جمله بیماریهای چشمی
  • و درمان قرمزی چشم استفاده شده است. از جمله رهنمودهای این طب
  • در درمان بیماری های مربوط به چشم، قرمزی چشم و چشم ملتحمه می ‌توان به اصول زیر اشاره کرد.
  • آیا تا به ‌حال به این فکر کرده‌اید که فرآیند استخراج ارز دیجیتال چگونه روی یک بلاک چین کار می‌کند؟

یا اینکه چگونه تراکنش‌های شما تایید و به بلاک چین اضافه می‌شوند؟ برای پاسخ به این پرسش، لازم است که در ابتدا تعریفی ساده از ماینینگ داشته باشیم. به فرآیند معتبر ساختن تراکنش افراد دیگر توسط کامپیوتر و سپس افزودن آن‌ به یک لیست بلند و عمومی به نام بلاک چین که تراکنش‌های دیگر را نیز شامل می‌شود، «Mining» یا استخراج ارز دیجیتال می‌گویند. در حقیقت، ماینینگ ارزهای دیجیتال فرآیندی است که در آن تراکنش بین کاربران تایید شده و به دفترکل عمومی بلاک چین اضافه می‌شود. فرآیند ماینینگ همچنین وظیفه‌ معرفی کوین‌های جدید در جریان موجود را بر عهده دارد و به کریپتوکارنسی‌ها این امکان را می‌دهد تا به‌عنوان یک شبکه‌ غیرمتمرکز همتا به همتا، بدون نیاز به یک مقام مرکزی فعالیت کنند. افراد در صرافی‌ها، با انجام فرایندهای ماینینگ «کریپتوکارنسی پاداش» دریافت می‌کنند. جالب است بدانید که هر کسی با داشتن یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت می‌تواند به یک ماینر تبدیل شود. ماینرها عملکرد مهمی مانند حل مسائل ریاضی و تائید کردن تراکنش سایر کاربران از طریق اینترنت را در شبکه‌ بلاک چین ایفا می‌کنند. آنها از بلاک چین‌ها در برابر کلاه‌برداری و حملات هکرها محافظت کرده و عدم تمرکز شبکه را تضمین می‌کنند. اما باید بدانید که فرآیند ماینینگ همیشه سودآور نیست. بسته به عوامل مختلفی – مثلا اینکه کدام ارز دیجیتال را استخراج می‌کنید یا سرعت کامپیوتر و هزینه برق در منطقه‌تان چگونه است – ممکن است درنهایت هزینه‌ای که می‌کنید بیشتر از سود انجام این کار باشد. در این مقاله، به طور مفصل به سراغ استخراج ارزهای دیجیتال می‌رویم و این فرایند را برایتان توضیح می‌دهیم.

 

فرایند ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال چگونه انجام می‌شود؟


ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال

 طی ۷ مرحله فرآیند استخراج ارز دیجیتال را به شما توضیح می‌دهیم:مرحله ۱: یک کاربر از طریق کریپتوکارنسی‌های موجود در کیف پول خود تراکنشی را انجام می‌دهد و سعی می‌کند تا ارز دیجیتال یا توکن مدنظر خود را به شخص دیگری ارسال کند.مرحله ۲: این تراکنش از طریق برنامه‌ کیف پول پخش می‌شود و در آن لحظه منتظر می‌ماند تا توسط یک ماینر، روی این بلاک چین انتخاب شود. تا زمانی که ماینری آن را انتخاب نکرده است، این تراکنش در «استخر تراکنش‌های تأیید نشده» معلق می‌ماند. این استخر، مجموعه‌ای از معاملات تأیید نشده در شبکه است که در انتظار پردازش هستند. معاملات تأیید نشده، معمولاً در یک استخر بزرگ جمع‌آوری نمی‌شوند، بلکه بیشتر آن‌ها در استخرهای طبقه بندی شده‌ کوچک قرار می‌گیرند.مرحله ۳: ماینرهای موجود در شبکه – که گاهی به آن‌ها نود نیز گفته می‌شود – تراکنش‌ها را از این استخرها انتخاب کرده و آن‌ها را به شکل یک «بلاک» درمی‌آورند. یک بلاک در اصل شامل مجموعه‌ای از تراکنش‌ها – که در این لحظه شامل تراکنش‌های تأیید نشده است ماینر می‌توانند تراکنش مشابهی را انتخاب کنند که در بلاک آن‌ها گنجانده شود. برای مثال: دو ماینر A و ماینر B را در نظر بگیرید، هر دو ماینر A و B می‌توانند تصمیم بگیرند که تراکنش X را در بلاک خود بگنجانند. هر بلاک چین، حداکثر اندازه‌ بلاک خاص خود را دارد. در بلاک چین بیت کوین، حداکثر اندازه بلاک، ۱ مگابایت داده است. ماینرها قبل از افزودن تراکنش به بلاکشان، باید بررسی کنند که آیا این تراکنش – با توجه به تاریخچه‌ی بلاک چین – برای اجرا واجد شرایط است یا خیر. اگر تراز کیف پول فرستنده‌ ارز، با توجه به سوابق موجود در بلاک چین، از بودجه کافی برخوردار باشد، تراکنش معتبر تلقی می‌شود و می‌توان آن را به بلاک اضافه کرد. ماینرها معمولاً تراکنشی را در الویت قرار می‌دهند که هزینه‌ی تراکنش بالایی داشته باشد، زیرا در این صورت پاداش بالاتری را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

مرحله ۴: ماینرها با انتخاب تراکنش‌ها و افزودن آن‌ها به بلاک خود، بلاکی از تراکنش‌ها را ایجاد می‌کنند. آنها در بلاک چین برای اضافه کردن این بلاک از تراکنش‌ها به یک امضا نیاز دارند. این امضا که به آن اثبات کار یا «proof of work» نیز گفته می‌شود با حل یک مسئله‌ بسیار پیچیده‌ ریاضی ساخته شده و برای هر بلاک از تراکنش‌ها منحصر به فرد است. هر بلاک یک مسئله‌ ریاضی متفاوت دارد. بنابراین هر ماینر روی یک مسئله متفاوت و مختص به بلاک خود، کار خواهد کرد. حل کردن هرکبیماری قرمزی چشم یا چشم ملتحمه، عفونتی است که به درون پوشش نازک سفید چشم حمله کرده و رگ های خونی درون آن را ملتهب و پر خون نموده و منجر به ایجاد عارضه چشمی اغلب غیر دردناک در چشم فرد می شود.عوامل ایجاد کننده عارضه قرمزی چشمآماس یا تورم و التهابِ سطح چشم را عارضه قرمزی چشم یا ورم ملتحمه چشم می گویند که منجر به ایجاد قرمزی و پرخونی در سطح آن می شود و دلایل متفاوتی دارد.

۱- تورم باکتریایی و ویروسی چشم: غالباً چرک یا مواد سفید رنگِ ترشح شده در چشم دیده می‌شود که این ترشحات معمولاً در مواردی مهم خواهد بود که باکتریایی باشند. در این شرایط با گذاشتن یک کمپرس آب گرم بر روی پلک های بسته درمان می شود. جهت آرام شدن درد و درمان با کمپرس گرم باید دقت شود که هرگز از یک کیسه آب گرم برای هر دو چشم استفاده نشود زیرا عفونت باکتریایی قابل انتقال از چشم درگیر به چشم سالم است.

۲- سرما یا سرماخوردگی: این بیماری می تواند با تورم عفونی چشم مرتبط باشد، این نوع عفونت که منجر به قرمزی چشم می شود معمولا به سرعت گسترش یافته و در هر دو چشم تکثیر خواهد یافت.

۳- آلرژی: آلرژی یا حساسیت فصلی نیز می تواند چشم ها را تحت تاثیر خود قرار داده و منجر به قرمزی چشم گردد؛ به طور مثال انواع آلرژی به گرده گلها در فصل گرده افشانی و یا آلرژی به حیوانات یا فضولات آنها… .
آنطور که در این اطلاعیه آمده، داستان «مهیج ترین و خاص ترین ابر اتومبیل عصر مدرن» از اوایل سال 2018 آغاز شده است. در آن زمان برخی از مشتریان بوگاتی تقاضا کرده اند این شرکت «اتومبیلی چابک و علاقه مند به پیچ» را تولید کند.

اندکی بعد از این تقاضا مهندسین بوگاتی چند اصل را در دستور کار قرار داده و بلافاصله وارد عمل شده اند. اولین و مهم ترین اصل این بوده که دیوو باید «خیلی متفاوت از شیرون» و انحصاری تر باشد؛ عملکرد اسپرت تر و واکنش های تند و تیزتر ضمن حفظ راحتی خودرو، اولویت بعدی تیم توسعه دهنده دیوو بوده است.اپل تصمیم گرفته تا نسخه 5 از ساعت های هوشمند خود را بصورت ریفربیشد عرضه کند. این نسخه ها با قیمتی ارزان تر در فروشگاه آنلاین اپل قرار گرفته است.به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این اولین بار است که اپل تصمیم گرفته تا نسخه ریفربیشد ساعت های هوشمند خود را به بازار عرضه کند. اکنون نسخه‌ی ریفربیش‌شده‌ی اپل واچ سری ۵ (Apple Watch Series 5) در فروشگاه آنلاین این شرکت قرار گرفته است. پیش از این تجهیزات پوشیدنی اپل تنها در سایت آمازون با تخفیف های خاص به کاربر عرضه شده بود و این اولین بار است که اپل دست به چنین کاری زده است.

نسخه های اپل واچ سری ۵ ریفربیشد در سایت اپل تنوع بالایی دارد و در این مدل ها از نوع سولار و مجهز به GPS نیز دیده می شود. میزان تخفیف این ساعت های هوشمند نیز با سابق متفاوت است. بطوری که برخی از مدل ها تا 110 دلار تخفیف خورده اند در حالیکه حداکثر تخفیف های این شرکت برای گجت های پوشیدنی تا 100 دلار بوده است. نسخه های ریفربیشد نسل 5 ساعت هوشمند اپل اکنون با 339 دلار به فروش می رسد. این ساعت به عنوان جدیدترین نوع از هم نسلی های خود با قیمت 399 دلار عرضه شده بود.نسخه های ریفربیشد قبل از عرضه تست های رفع مشکل را انجام می دهند و از سالم بودن آنان هنگام عرضه اطمینان حاصل شده است. خریداران این محصولات می توانند با استفاده از سرویس ویژه‌ی AppleCare مدت زمان گارانتی این محصولات را افزایش دهندبوگاتی دیووپس از چند ماه کار فشرده، بوگاتی طرح اولیه دیوو را به منظور دریافت بازخورد به مالکان شیرون نشان داده است. به گفته مدیرعامل کمپانی یعنی آقای استفان وینکلمن، آنها با دیدن طرح نگرش اسپرت طراحان را سریعا درک نموده و با پروژه موافقت کردند.با دریافت بازخوردهای مثبت، نوبت به مهندسین بخش فنی رسیده تا با شبیه سازی های کامپیوتری عملکرد دیوو را ارزیابی کنند. در گام بعدی و حدود یک سال پس از آغاز پروژه، پروتوتایپی از بوگاتی دیوو ساخته شده و عملکرد آن این بار در دنیای واقعی و در چند پیست از جمله نوربرگ رینگ ارزیابی شده است.

  • ۹۹/۰۲/۰۷
  • digi tamir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی